Компьютер архитектурасына электронды түрде жоба құру

Информатика 8 сынып
Тақырыбы: Қазіргі заманғы дербес компьютердің архитектурасы
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға ДК - дің негізгі бөліктерімен және архитектурасын таныстыру. ДК құрылғыларының архитектурасын қарастыру.
Дамытушылық: Оқушылардың өз ойын толық айтуға, дебатқа, жаңа коммуникативтік технологияларды меңгерту және білімдерін дамыту.
Тәрбиелілік: Ұшқырлыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, сөз мәнеріне тәрбиелеу
Түрі: Интернет сабақ
Әдісі: Жобалап оқыту
Көрнекі құралдар: Интернет желісі, 2 кейс (2 плакат, бірнеше маркер, 2 қорап түрлі – түсті бояу қарындаштар және фломастерлер, 2 ноутбук, әдістемелік материалдар, оқулықтар), стикер, веер тәріздес парақшалар.

Сабақ барысы:
І. Пуск бекеті (Ұйымдастыру кезеңі) (4 мин)
ІІ. Браузер бекеті (Үй жұмысын тексеру) (10 мин)
ІІІ. Іздеу бекеті (Жаңа сабақ) (15 мин)
ІV. Сергіту сәті. (4 мин)
V. ДрукВокруг бекеті ( жаңа сабақты бекіту) (7 мин)
VІ. Шығу бекеті (бағалау) (4 мин)
VІІ. Үйге тапсырма (1мин)

І. Пуск бекеті (Ұйымдастыру кезеңі)
Оқушыларды екі топқа бөлу. Ол үшін барлық оқушыларды ортаға шақырылады. Дөңгеленіп ортаға тұрады. Мұғалім оқушылардың құлағына үй жануарларын сыбырлап атап шығады. Соңында мұғалім өзі жасырған үй жануарының дауысын салып топты жинап алады. Сөйтіп екі топ құрылады.
Үлгірімі төмен оқушы топты бағалаушы қызметін арқарады.
ІІ. Браузер бекеті (Үй жұмысын тексеру, ойын арқылы).
Бокс ойыны. Бұл ойында оқушылар бір – біріне сұрақ - жауап арқылы соққы береді.
ІІІ. Іздеу бекеті (Жаңа сабақ)
Кейс технологиясын қолданамыз.
Компьютердің архитектурасы – бұл қолданушы мен программашының көмегімен тапсырмаларды орындайтын аппараттық және программалық құралдар жинағы. Компьютер құрылғысы ішкі және сыртқы болып бөлінеді
Екі топқа сол екі бөлігін зерттеу тапсырмасы беріледі. Оқушылар кейс ішіндегі құрал - жабдықтарды пайдаланып, жоба құрады жән жобасын плакатқа салып қорғайды.
(Екі топқа жоба құруға 7 минут беріледі. Ал қорғауға екі топқа 4 минуттан беріледі)
ІV. Сергіту сәті. Көз жаттығуы
V. ДрукВокруг бекеті ( жаңа сабақты бекіту)
Бұл бекетте оқушылар бір - біріне сұрақ қою арқылы хат алмасады. Веер тәрізді. Яғни А4 парақты веер тәрізді бүктеп, оқушылар веердің бүктелген жағына сұрақтарын қояды, келесі топ оқушылары сұрақтарын астына жауабын жазады. Және әр оқушы сұрақ жауабын оқып айтады.
VІ. Шығу бекеті (Бағалау)
Үлгірімі төмен оқушылар оқушыларды бағалайды.
VІІ. Үйге тапсырма: Компьютер архитектурасына электронды түрде жоба құру.



Ұқсас жұмыстар

Ақпараттық жүйелердің құрылымы
ЕРТЕДЕГІ ЕСЕПТЕУ ҚҰРАЛДАРЫ
Локальды желі
Электрлі есепту машинасының даму тарихы
Кеңсе тауарлары деректер базасын құру
Компьютер архитектурасына шолу. Компьютер архитектурасының тарихы
Ақпаратты қорғау жүйесін жобалау
Дербес электронды есептеу техникасының архитектурасы туралы ақпарат
Интернет желісінің иерархиясы
Телефон орналасу үлгісі
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Жүк көтергіштігі 6-тонна жүктік автомобиль жасап, арнайы бөлімде ілініс муфтасының құрылысын жобалау
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Әлеуметтік бағдарланған рынок концепциясыны жобаның себебі және әр түрлі елдердегі қолдану салдары
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Электрлік оптикалық аспаптардың конструкциялық элементінің параметрлерін жобалау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі