Суреттер топтамасына байланысты сұрақтар
Тақырыбы: Тахауи Ахтановтың Күй аңызы әңгімесі (презентациясымен)
Мақсаты: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдерді қолдана отырып, әңгіменің мазмұнын меңгеруге, талдауға, танымдық қабілетін, сөздік қорларын арттыруға, бір - бірімен жұптаса, топтаса сұхбатқа түсуіне, өз ойын еркін жеткізе алуына бағыт - бағдар беру.
Қолданылған модуль: Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер (диалогтық оқыту, сұрақ қою стратегиясы), Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету (ЖИГСО, Ментальді карта, Ой толғаныс - қиялдағы қозғалыс, INSERT, Синквейн әдіс - тәсілдері), Оқуды бағалау және оқытуды бағалау
(формативті және жиынтық бағалау)
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
Оқушылармен амандасып, олардың көңіл-күйлерін білгеннен кейін, бар - жоғын түгендеймін
1. Тахауи Ахтановтың Күй аңызы шығармасы бойынша сынып оқушыларын шағын топтарға бөлемін..
І топ: Өнер
ІІ топ: Күй
ІІІ топ: Күйші
Топ ұстанымын еске түсіртіп, оқушыларды жауапкершілікке шақырамын.
Оқушылардың іс - әрекеті
Оқушылар берілген қағаз қиындыларын таңдап алып, шағын топтарға бөлінеді.
Әр шағын топ бірлесе отырып, топ ережелерін еске түсіреді.
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
Үй тапсырмасына байланысты өткен сабақпен байланыстырып, түрткі сұрақтар қою.
1. ХХІ ғасырдың ұлы жазушысы, “Қараш - Қараш” хикаясының авторы кім?
2. “Қараш - Қараш” шығармасының негізгі тақырыбы не жайында?
3. “Қараш - Қараш” оқиғасының кейіпкерлерін атаңыз.
4. “Қараш - Қараш” деген ненің атауы?
5. Хикаяттағы намысшыл, кекшіл жігіт Бақтығұлдың тағдыры немен аяқталады?
6. Бақтығұл Жарасбайды не себептен өлтірмекші болады?
Оқушылардың іс - әрекеті
Оқушылар жұптаса, топтасы отырып экранда көрсетілген сұрақтарға жауап береді.
Мұғалімнің іс - әрекеті: не істеймін?
Жаңа сабақ.
Қызығушылықты ояту мақсатында экраннан күйші, түйе, домбыраның суретін көрсетіп, түрткі сұрақтар қоямын.
Суреттер топтамасына байланысты сұрақтар:
1. Бұл үш суреттің арасында қандай
байланыс бар деп ойлайсыңдар?
1. Біз жоғарыда қандай күйді тыңдадық?
2. “Бозінген” күйінің шығу тарихын білеміз бе?
Оқушылардың іс - әрекеті
Экранда көрсетілген сұрақтарға жеке, жұпта, топта ойланып жауап береді
КӨМЕКШІ МЕКТЕПТЕ СЫНЫПТАН ТЫС ОҚУДА БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Тізбектелген сабақтар топтамасына бағдарламаның бір модулі қалай және неге енгізілгені туралы рефлексивтік есеп (2000 сөз)
Бастауыш сыныпқа ағылшын тілін оқытудың ерекшелігі
Саралап оқыту стратегиялары
Студенттердің өзіндік жұмыстары бойынша әдістемелік нұсқаулар
Тіл білімі сөздігінде мәтін
Таксономия технологиясының педагогикалық мәні
Термин сөздер мен кәсіби сөздердің қолданылу ерекшеліктерін оқыту
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Пән бойынша оқу бағдарламасының мақсаты
АҚПАРТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРҒА БАЙЛАНЫСТЫ МАМАНДЫҚТАРДА «МӘЛІМЕТТЕР ҚОРЫ» БӨЛІМІН МЕҢГЕРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ.
Германияның Кеңес Одағына байланысты жоспары
Мәтін бойынша сұрақтарға жауап жаз
Жүктілікке және босану мерзіміне байланысты берілетін жәрдемақылар
Сұрақтарға жауап жаз
Сұрақтарға жауап бер
Андрогенез көбіне ұрықтануға дейін овоцит ядросының кейбір жағдайларға байланысты ыдырап кетуі нәтижесінде, тек сперматозоид ядросының қатысуымен жүретін процесс
Әділет тобының сұрақтары
Кейін біз мұндай сұрақтарға уақыттың қанша болғандығын орыс тілінде айтып жауап беруді үйрендік
Жалғама - күрылысы мен жалғану сипатына байланысты артерия доғалары, артерия торлары, ғажап торлар, тамырлар тораптары, артериола - венулалық жалғама болып бірнеше түрге бөлінеді