Ойын бөлімдері
Алматы облысы, Алакөл ауданы,
Қамысқала ауылы, Алакөл орта мектебі
коммуналдық мемлекеттік мекемесінің
информатика пәнінің мұғалімі
Абдрахманова Алма Несипбековна
Интеллектуалдық ойынның тақырыбы: Информатика әлемінде 6 - 7 сынып аралығында
Мақсаттары:
1Білімділік. Оқушылардың білімге деген қызығушылығын арттыру, ынтасын арттыру, алған білімдерін шыңдап, тексеру.
2. Дамытушылық. Ой - өрісін іс - жүзінде шыңдау, есте сақтау, сөйлеу мәнерін, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік. Бір - бірімен достық, ынтымақтастықта болуға, бір - бірін тыңдауға, сыйлауға тәрбиелеу.
Ойынның барысы:
Информатика болашаққа бастайды,
Келешекке білім қуған жастарды.
Қадам басып 21 - ші ғасырға,
Барлық әлем жаңалығын тастайды.
Армысыздар, ұстаздар мен оқушылар!
Таланттылар терін төгіп, толғансын,
Тұлпарлары топ жарысында, жүлде алсын , деп бүгінгі Информатика әлемінде атты интеллектуалдық ойынымызға қош келдіңіздер.
Көңілді тапқыштар, білгіштер
Бар өнерін салады,
Кім білімді, көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады,- деп бүгінгі ойынымызды ашуға рұқсат етіңіздер.
Ойын бөлімдері:
1. Таныстыру
2. Бәйге
3. Тапқыр болсаң тауып көр
4. Жеті жұрттың тілін біл
5. Кім жылдам
6. Сиқырлы әріптер
Әр бөлімнен кейін әділ - қазылар алқасы топтардың балдарын жазып отырады, толық жауап 10 ұпай, орта жауап 5 ұпай, жауап жоқ болса 0 ұпай беріледі.
Әділ - қазы алқаларымен таныстырып өтейік:
1.
2.
3.
Асып әсте саспайық,
Сайыс қызығын ей достар.
Осылайша шабытпен,
Қане енді бастайық
Жиналған ылғи дарындар,
Жүрегі от боп жалындар.
Топтардың бәрін халайық,
Қол соғып қарсы алайық.
2 топ ортаға шығады.
1 - бөлім. Таныстыру Бұл бөлімде әр топтың басшылары өз тобын таныстырады.
2 - бөлім: Бәйге бұл бөлімде әр топ басшыларына 6 сұрақ қойылады.
7 сынып сұрақтары:
1. Ақпаратты кодтау дегеніміз не?
2. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі не?
3. Мәтіндік ақпаратты ASCII кодталуында бір символға кодтау үшін қанша байт қажет?
4. Жад дегеніміз не?
5. Жад нешеге бөлінеді?
6. Пиксель дегеніміз не?
6 сынып сұрақтары:
1. Монитормен көздің ара қашықтығы қанша болу керек?
2. Ақпараттық үдерістің неше түрі бар?
3. Ақпараттың қасиеттерін ата
4. Вирус дегеніміз не?
5. Бірінші электронды есептеуіш машинаның элементтік базасы не?
6. Вирусқа қарама - қарсы үдеріс?
3 - бөлім Тапқыр болсаң тауып көр Бұл бөлімде жұмбақ жасырылады, шешуін тапқан топ белгіні көтереді. Қай топ бірінші көтереді сол топ жауап береді. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай.
1. Қағазға тоймайтын құрылғы
(принтер)
2. Пернеден жасқанатын, адам көмегімен басқарылатын, қорқақ, компьютердің кенже баласы
(тышқан)
3. Осынау күнде компьютер менің тұрағым
Үиімді мен жаудан қорғап тұрамын.
(антивирус)
4. Өзім шап – шақ денесі бар бір затпын,
Сан жетпейді есебіне мен арқылы алып жүрер құжаттың.
(флешка)
5. 1) Компьютермен енеді,
Қағазға басып береді.
(Принтер)
4 - бөлім Жеті жұрттың тілін біл Әр топқа 2 сұрақтан қойылады жауабын 3 тілде айтады.
7 – сыныптың сұрақтары:
1. 1байтта неше бит бар?
2. Таңбалармен сигналдар жиынын қалай атаймыз?
6 - сыныптың сұрақтары:
1. Мәлімет енгізу құрылғысын қалай атаймыз?
2. Дербес компьютердің кішкентай құрылғысы не?
5 - бөлім Кім жылдам Бұл бөлімде компьютер құрылғыларының суреттері беріледі (монитор, принтер, дыбыс колонкасы, пернетақта, жүйелі блок, сканер, модем, ақпарат тасығыш). Қосымша құрылғыларды бір жаққа негізгі құрылғыларды бір жаққа топтастырады. Болған топ белгіні көтереді. Толық жауапқа 10 ұпай беріледі.
6 - бөлім Сиқырлы әріптер Әр топқа бір сөздің шатастырылған әріптері беріледі сол сөзді қай топ бірінші құрастырады сол топ белгіні көтереді. Дұрыс жауап болса 10 ұпай беріледі.
ПРОГРАММА
Осымен бұл қызықты тамамдасақ,
Бұл жайды айтамыз ба жаман болсақ?
Үйрендік білмегенді осы жолы,
Тағы да үйренеміз аман болсақ!
Жетпесіңе жеткізген,
Қызықты уақыт өткізген.
Бар ғылымды сыйдырып,
Білетіні көп бізден.
Жаңалықтың жаршысы,
Жұртты елең еткізген
Информатикаға мың алғыс! – деп әділқазылар алқасына сөз береміз.
Көркемөнер шығармаларының қалыптасу ерекшеліктері
Аралас сабақ және оның бөлімдері
Көркемөнер шығармашылығының қалыптасу ерекшеліктері
Орта мектепте «жарық дисперсиясы» тақырыбын оқыту әдістемесі
Дене мәдениеті және спорттың теориясы мен әдістемесі
Оқушыларды байланыстырып сөйлеуге үйретудің әдістері мен түрлері
Жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған
Қонақ үй шаруашылығындағы қызмет түсінігі
Бақыт туралы кітап
Жаттықтыру сабақтарының түрлері
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Компьютерлік ойындардың жеткіншектердің агрессивті мінез-құлқына әсер ету мәселесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Қазақстанға шетелдік тікелей инвестициялардың елдер бойынша жиынтық ағыны
Шамшадин мен Клараның, Мерей тойына арнау
Адам бойындағы жағымды қасиет туралы
ҚР территориясында әрекет ететін стандарттау бойынша нормативтік құжаттар