Сыр кубогі үшін болған сайыс сабақОқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында әрбір сабақты түрлендіріп, жаңа технологиялық әдістерді кеңінен қолдана отырып өткізу - әрбір мұғалімнің басты міндеті
Тақырыбы: Сыр кубогі үшін болған сайыс сабақ
Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында әрбір сабақты түрлендіріп, жаңа технологиялық әдістерді кеңінен қолдана отырып өткізу - әрбір мұғалімнің басты міндеті. Соның ішінде оқушылардың информатика пәнінен алған білімдерінің деңгейін көтеріп тиянақты нәтижелерге қол жеткізуде - ойын түріндегі түрліше сайыс, жарыс сабақтарын өткізудің тиімділігі өте үлкен екендігіне көз жеткізіп жүрміз.
Атап айтсақ, оқыту процесіндегі мұндай үрдістерді қолдану мынадай қасиеттерді арттыруға септігін тигізеді:
● Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырады;
● Ойлау қабілетін, тіл байлығын дамытады.
● Өз бетімен жұмыс істеуге, ізденуге, іскерлікке үйретеді;
● Байқампаздыққа, алған білімін практикалық дағдылар мен ұштастыруға.
Өзім оқытып жүрген информатика пәні сабақтарында осы сабақ элементтерін түрліше нұсқаларда қолданып жүрмін. Соның бірі - Сыр кубогі үшін өткізілетін жарыс сабағы.
Сабақ негізінен 7 - 8 сыныптардағы өтілген бірнеше тарауларды қорытындылап, алған білімдерінің нәтижелерін шығарып олармен байланысып нығайтуға бағытталады.
Аталған сабақта оқушылардың тиянақты білімдік және дамытушылық дағдыларын қалыптастырумен қатар өз облысымыз жөнінде жан - жақты мағлұматтар беріп туған өлкемізге деген құрмет сезімін тәрбиелеуді мақсат етіп қойдым. Өйткені Елбасымыздың биылғы Қазақстан Жолдауында - 2050: бір мақсат, бір мүдде, бір болашақ атты Жолдауынан туындайтын келелі міндеттердің бірі - шәкірттерді отан сүйгіштікке, еліміздің тарихына, бүгінгісі мен болашағына деген көзқарастағы
Мәңгілік Ел идеясын қалыптастыру.
Жарыс шарттары бойынша – сыныптағы 16 оқушы өз парталасымен бірге облыс көлеміндегі бір ауданның (қаланың) атын иеленеді. Олардың өз ауданының тарихы, жер жағдайы, экономикасы, мәдениеті және сол өңірден шыққан белгілі тұлғалар жөнінде хабардар болуы талап етіледі.
Парталастың бірі - Сыр кубогіне үміткер болса, екіншісі соның кеңесшісі (тренері) болып есептеледі.
Жарыс олимпиадалық жүйемен өткізіледі, яғни жеребе арқылы әуелгі ширек финалда жеңгендер жартылай финалда сайысады. Ең соңғы финалдың сайыстың жеңімпазына символикалық Сыр кубогі береді. Бәсекелер сайысында шығып кеткендер шет қалмайды, келесі сатыларға белсене қатысып жанкүйер, кеңесші ретінде қатысып отырады.
Сайысқа қатысушыларға берілетін сауалнамалар негізінен өтілген бағдарламалық материалдардың көлеміне сәйкес логикалық, теориялық және компьютермен практикалық жұмыс істеу дағдыларының деңгейлерін қамтиды. Айталық, логикалық сұрақтардың мазмұны мынадай болып келеді:
• Қандай бөшкеге су құюға болмайды (суы толып тұрған)
• Бұтақта екі құс қонып тұр, біреуі солтүстікке, біреуі оңтүстікке қарап отыр бірақ бірін - бірі көріп отыр, бұл қалай? (екеуі қарама - қарсы отыр)
• Жіпке ілдім мен өзім, кіп-кішкентай күн көзін (лампочка)
• Ас адамның - арқауы , ал компьютердің асы не? (ток көзі)
Оқушылардың ақпараттың жан-жақтылығын бағалау жөніндегі сұрақтар:
- Оптикалық енгізу құрылғысы (сканер)
- Телефон арқылы ақпарат алмасуға арналған құрылғы (модем)
- Алгоритмнің графикалық түрде кескінделуі (блок - схема)
- Баспа құрылғысы (принтер)
- Ақпараттың процестерді жүзеге асыратын құрал(компьютер)
- Ақпаратты енгізуге арналған құрылғы (пернетақта)
- Ақпараттың процесстерді зерттейтін ғылым (информатика)
Оқушылардың практикалық білік - дағдыларының деңгейін тексеруге арналған
тапсырмалар:
- Экранға терезе салып өз ауданының презентациялық мәліметтер мәтінін шығаратын бағдарламалар құрып қорғау
- берілген фигуралардан суреттер құрастырып, оларды әртүрлі жағдайларда көрсету.
- Жыл, ай, күн аттарын шатастырмай анықтау.
- Көбелектің суретін салып оның бірнеше көшірмесін көрсету.
- Аудан картасын - жер - су, елді мекендерді түсіріп көрсету
- Көше бойындағы үйлер көріністері
- үй малдарын төңкеріп салу.
- Жол жиектеріне шырша отырғызу
Сайыс қорытындысында ақтық финалдық бәсекеге Қармақшы ауданы өкілінен басым түскен Қызылорда қаласының командасы. Сыр кубогін иеленді. Жарыс оған қатысушылардың белсенділігімен ерекшеленген әсерлі сабақ болып өтті.
Музыка пәнінде заманауи технологияларды пайдаланып оқыту
Музыка сабағында заманауи технологияларды пайдалану
Кіші жастағы оқушыларға математика сабақтарында инновациялық технологияларды қолдану
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Жаңа ақпараттық педагогикалық технологиялар пәнінен оқу-әдістемелік кешен
Биология пәнінен сыныптан тыс тәрбиелік жұмыстарды өткізу әдістемелері
«Дарвинизм»
Инновациялық сабақты ұйымдастырудың (жоспарлаудың) қазіргі формасы
Логикалық ойлау қабілеттерін қалыптастыру
Бастауыш сынып оқушыларын ойын арқылы оқыту әдістемесі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ауыл шаруашылығы өнімдерін өңдейтін кәсіпорынның пайдалылығын арттыру жолдары
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
СЫРЫМБЕТҰЛЫ ХАНГЕЛДІ
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату