Неліктен дауыссыз дыбыс

Қарағанды облысы, Шет Ауданы, Ақшатау кенті
Балабақша тәрбиешісі Станова Айнур Сыбанкуловна

Қатынас білім беру саласы.
Бөлімі: тіл дамыту
Тақырыбы: З және С дыбыстары
Тілдің дыбысталу мәдениеті.
Мақсаты:
Білімділік: балаларға З және С дыбыстарының артикуляциясын көрсету және түсіндіру сөздерде барлық дауысты және дауыссыз дыбыстарды ұғымды түрде айту білігін бекіту.
Дамытушылық: сөйлеу тынысын дамыту және дыбыстардың таза айтылуын дамытуға ықпал ету, ой - өрісін дамыту. Дыбыстық және дыбыс шығару аппаратын дамыту. Фонематикалық түйсікті (белгіленген дыбысты сөзде есту және оның айтылуын атап көрсету білігі) дамыту.
Тәрбиешілік: зейінді және ұқыпты болуға, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Алдын - ала жұмыс: д ойын: Сөз ұйқасын тап
Құралдар: демонстрациялық: әріп таңбасының үлгісі; үлестірмелі: заттық қиылған cуреттер.
Қостілділік компонент: қаз - гусь, жұлдыз - звезда, зымыран - ракета; сағат - часы, саусақ - палец.

Мотивациялық - қозғаушылық
Бәріміз бірге айтамыз:
Сағат сырт - сырт санап тұр:
Уақыт өтіп барады!
Деп ол сынай қарап тұр
Салғырт, жалқау баланы!

Ұйымдастыру - іздестіру

1. Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің барысы:

Сурет бойынша әңгіме.
- Балалар, суретке назар аударыңдаршы, суретте не бейнеленген?
- Сағат деген сөзде бірінші қай дыбыс естіліп тұр?
- Дауысты дыбыс па, дауыссыз дыбыс па?
- Дауыссыз дыбыс екенін қайдан білдіңдер?
- Қане, енді барлығымыз бірге дауыстап айтайықшы. С
И. Демьяновтың әдісі бойынша әріп таңбасын тақтаға жазып көрсету.
- Балалар, енді з әріп таңбасын қарастырайық.
- Зымыран деген сөзді алайық. Зымыран сөзінде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр?
- Дауысты дыбыс па, дауыссыз дыбыс па?
- Неліктен дауыссыз дыбыс?
- Қане барлығымыз бірге дауыстап айтайықшы. З
Әріп таңбасын тақтаға жазу

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Буын алмасу үдерісін ерекшелеу - буын түрлерін ерекшелеудің басты сипаты
Қазақ тілін оқытуда жүргізілетін жаттығулар
Біріккен сөздің құрамы
Қазақ тіліндегі буын алмасу үдерісі
Ықпал түрлерін оқыту әдістемесі
Төлеу сөз
Оқушыларға мәтіндер арқылы тәрбие тәрбие беру жағын сұрыптау
Қазақ тілінің лексикалық, фонетикалық жүйесі жайында
ҚАЗАҚ ТІЛІ ФОНЕТИКАСЫ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Дауысты дыбыстар
Тіл дауыссыздары
Дыбыс жүйелі емле - сөздерді ауыздан шыққан күйінше жазатын емле
Қазақ тілінің дыбыс жүйесі
Сөздер мен дыбыстар
Омонимдер (сырт формасы, дыбыстық құрамы бірдей, бірақ білдіретін мағынасы әр түрлі сөздер) жеке тұрған қалпында стиль түрлерінің жалпы қайсысында да қолданыла береді
Дыбыс жылдамдығы
Тек ұяң дыбыстан тұрған сөзді табыныз
Музыкалық дыбыстардың түрлері мен атаулары