Синквейн Топпен жұмыс жасау
Мектеп оқушыларының ата - аналарымен өткізілген диалогтік алаң жоспары
Тақырыбы: Мәңгілік Ел мұратын жүзеге асыру басты міндетіміз
Қатысушылар: мектеп оқушыларының ата - аналары
Мақсаты: - Ата - ана мен мектеп арасындағы байланысты нығайту.
- Ата - аналардың мектеп өміріне деген қызығушылықтарын арттыру.
- Мектеп ұжымы мен ата – аналардың бірлескен іс – әрекеті арқылы ынтымақтастық ортаны қалыптастыру, жаңашылдыққа ынталандыру.
Күтілетін нәтиже: Ата - ана мен мектеп арасындағы байланыс нығаяды, мектеп өміріне деген қызығушылықтары артады.
Қолданатын ресурстар: бейне материал, А3 қағаз, Синквейн , Табақ тарту , стикерлер, маркер, топқа бөлуге арналған қима қағаздар.
Мақсаты
Ата – аналарға семинар тақырыбына байланысты мағлұмат беру.
Іс - әрекеттер
Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев Нұрлы Жол – болашаққа бастар жол атты 2015 жылға арналған Қазақстан халқына Жолдауында: Біз Тәуелсіздігіміздің даңғыл жолын Нұрлы жолға айналдырдық. Мәңгілік Ел дегеніміз бұл елді біріктіретін күш, Мәңгілік Ел дегеніміз әрбір жас буынның жүрегіне Отанға деген шексіз сүйіспеншілік дарытатын қазақстандықтардың еңбегі деген.
Елбасымыз айтқандай мәңгілік елді қалыптастыратын шығармашыл тұлға ол біздің балаларымыз. Сол балалардың тәрбиелі, білімді, саналы болып өсуіне тікелей ат салысып,
демеу болатын, қолдау көрсететін сіздер ата – аналар. Олай болса бүгінгі Мәңгілік Ел мұратын жүзеге асыру басты міндетіміз атты диалогтік алаңға хош келдіңіздер.
1. Ұйымдастыру
Кемпірқосақ қыздыру жаттығуы. Ата - аналардың көңіл – күйлерін көтеру, жұмысқа деген қызығушылықтарын арттыру
2. Топқа бөлу
Қима қағаздар арқылы топқа бөлінеді.
3. Өмір өзен Бейне материал көру арқылы ата - аналарға ой салу.
4. Табақ тарту Отбасындағы тәрбие туралы ой қозғау.
5. Менің сүйікті дельфинім бейне материал Сергіту сәті арқылы жағымды хал – ахуал қалыптастыру
6. Синквейн Топпен жұмыс жасау.
7. Құқықтық оқу Мәңгілік Ел идеясын түсіну
8. Табыс себеті Диалогтік алаңнан алған әсерлерін, көңіл - күйлерін байқау мақсатында Табыс себеті әдісін қолдану
9. Он екіден не қалады үшті алса Ата - аналарға ой салу.
Мектеп директоры Касымова Бибигуль Амантаевнаның орындауында Мұхтар Шахановтың Он екіден не қалады үшті алса поэмасы
Шығыс Қазақстан облысы,
Ұлан ауданы, Жанұзақ ауылы.
Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі
Мукантаева Нургуль Кайратовна
Толық нұсқасын жүктеу
Сыни тұрғыдан ойлау түсінігі
Қазақ тілі мен әдебиетті оқытудың интерактивтік әдіс-тәсілдері
Мәтінді оқыту әдістемесі
Сөйлеу әрекетінің орталығы
СЫНИ ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ЖӘНЕ КӨПТІЛДІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ПСИХОЛОГИЯ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Әдебиет сабағындағы жаңа әдіс-тәсілдер жайлы
Сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары
Оқушылардың шығармашылықты дамытуының өлшемдік сипаттамасы
Инновациялық білім беру технологиялары
Химияны оқыту әдістемесі және оқытуда қолданылатын оқыту әдістері
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже