Оқушы білімін жан - жақты тексеру

Шығыс Қазақстан облысы,
Жарма ауданы, Әуезов кенті.
Бастауыш сынып мұғалімі
Сарсембаева Индира Жумабековна

Тақырыбы: Санды бірнеше есе арттыру және кеміту
Мақсаты: оқушыларға санды бірнеше есе арттыру және кеміту туралы түсінік беру, білімін жүйелеу; есеп шығару, есептеу дағдысын қалыптастыру; салыстырып, талдай білуге баулу.
Әдісі: түсіндіру, талдау, сұрақ – жауап, іздену.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі:
Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады. Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан - жағым.
- Міне, жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
Бүгін Білгенімізді қайталаймыз! деген мақсатпен жұмыс істейміз.

ІІ. Үй жұмысын тексеру. № 5, 7.

ІІІ. Оқушы білімін жан – жақты тексеру.
Ауызша жұмыс.
а)
5: 5 -------------- 6 ∙ 1 ---------- 70: 70
7 ∙ 1 ------------- 8: 0 ----------- 0: 56
200 ∙ 0 ---------- 1 ∙ 0 ---------- 25: 0
0: 65 ------------ 1 ∙ 10 --------- 40: 40

ә)
7 ∙ 7 = 49 ---------- 7 ∙ 4 = 28 ---------- 3 ∙ 7 = 21 ---------- 56: 7 = 8
8 ∙ 7 = 56 ---------- 28: 7 = 4 ---------- 7 ∙ 6 = 42 ---------- 7 ∙ 9 = 63
14: 7 = 2 ---------- 2 ∙ 7 = 14 ---------- 5 ∙ 7 = 35 ---------- 7 ∙ 6 = 42

ІҮ. Жаңа материалды түсіндіру:
Оқулықпен жұмыс. № 1. Ұжымдық талдау. Салыстыр. Қорытынды жаса.
№ 2. Салыстыр. Қорытынды жаса.
Санды 2 - ге арттыру үшін, санға 2 - ні қосу керек. Санды 2 есе арттыру үшін, санды 2 - ге көбейту керек.

Санды 2 – ге кеміту үшін, саннан 2 – ні азайту керек. Санды 2 есе кеміту үшін, санды
2 – ге бөлу керек.

1. Жұптық жұмыс. № 3, № 4
7 – ге арттыр -------- 7 есе арттыр -------- 7 – ге кеміт -------- 7 есе кеміт
6 + 7 = 13 ------------- 8 ∙ 7 = 56 ------------- 14 – 7 = 7 ----------- 14: 7 = 2
9 + 7 = 16 ------------- 6 ∙ 7 = 42 -------------23 – 7 = 16 ----------- 7: 7 = 1
5 + 7 = 12 ------------- 5 ∙ 7 = 35 -------------35 - 7 = 28 ------------ 21: 7 = 3
8 + 7 = 15 ------------- 3 ∙ 7 = 21 --------------7 – 7 = 0 ------------- 42: 7 = 6
7 + 7 = 14 ------------- 9 ∙ 7 = 63 --------------21 – 7 = 14 ---------- 35: 7 = 5

2. Өздік жұмыс. № 5. Кесіндіні өлше, сыз.

3. Топтық жұмыс. Дымбілмеске көмектес.
4. № 6. Теңсіздіктер тура ма? Тексеріп, тура теңсіздіктерді жаз.
1 топ. -------------------- 2 топ. --------------------- 3 топ.
15: 5 ‹ 17 ---------------- 80 + 5 ‹ 80 + 15 -------- 18 ‹ 18 + 1
70 – 17 ‹ 70 – 7 -------- 15 + 12 ‹ 15 + 13 -------- 90 + 3 › 90 – 3



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың білімін бағалау әдістері
Оқыту процесінде оқушылардың білімін тексеру және бағалау
Пәнге қызығушылықтарын білімді сынау арқылы арттыру (білімнің тексерудің әр түрлі түрлері)
Информатика пәнінен қазіргі таңдағы бақылау, тексеру, бағалауды ұйымдастыру жолдарын қарастыру
Казіргі окыту жүйесіндегі білімді тексеру, бақылау, бағалаудың жаңа технологиясы
Оқушылардың білімін бақылау мен тексеру, бағалаудың инновациялық әдістері
Ағылшын тілі сабағын бағалаудың тиімділігі
Ағылшын тілі сабағында оқушының білімін бақылау және бағалау
Бастауыш мектепте білімді бағалау жүйесін жетілдіру
Білімді бағалаудың кейбір мәселелері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану