Тек ӨМІРГЕ ғана

Сабақтың тақырыбы: Өмір, қымбатсың маған! (презентациясымен)
Мақсаты:
Балаларға өмір құндылықтарын түсіндіре отырып, жан түршігерлік оқиғаларды көрсету арқылы лаңкестіктен жиіркенуге, одан бойын аулақ ұстауға насихаттай отырып, өз өмірін, өзгенің өмірін құрметтеп, аялай білуге баулу, тәрбиелеу.
Міндеттері:
- оқушыларға өмір туралы тереңірек білім беру;
- өмірге құштарлықтарын дамыту;
- өмірдің мәнін түсінуге тәрбиелеу.
Қатысушылар: 7 сынып оқушыларының І - тобы
Сабақтың түрі:
Көрнекіліктер: фотосуреттер, бейнетаспалар, аудиокассета

Мұғалім: Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Мен сендерді бүгінгі сабақта көргеніме қуаныштымын.
Балалар: Біз де!
Шаттық шеңбері:
Мұғалім: Сабағымызды өзін өзі тану пәнінің әнұранымен бастайық! (Әнұран айтылады).

Мұғалім: - Балалар, адам үшін ең қымбат не деп ойлайсыңдар? (Балалардың жауабы)
- Барлық жауап дұрыс. Соның ішінде ең қымбаттысы - өмір.
- Өмір деген - ол бір нәзік тіршілік,
Таң сыйлайды
Нұр сыйлайды күн шығып.
Қадіріне жете алмасаң желдіріп,
Саған қарсы ұмтылады жұлқынып.

Үй тапсырмасын тексеру.
Мұғалім: - Үйде өмір туралы ұнатқан өлең жолдарын тауып, эссе жазып келу тапсырылған болатын. Сендерді тыңдайық.

1 - оқушы: Өмір деген - көк мұхиттың толқыны,
Бір - бірі мен жатқан шулап жалғасып,
Бір - бірі мен жатқан тула арбасын,
О, толқындар, арпаласын алға шық!
Өмір деген пәк жаралған махаббат,
Ғашықтықтан жарқылдаған көздері.
Ұғынбайтын өз ойынан өзгені,
Өз жүрегін өртейтұғын өз демі.
Өмір деген - мәңгі гүлдеп жататын,,
Құштарлықтың толғағы мен көктемі.
Ешкім оған қоя алмайды нүктені,
Өмір деген сөйлем емес өйткені.
(Т. Айбергенов)
Мұғалім: Өмір туралы эссе кім дайындап алып келді

2 - оқушының шығармашылық жұмысы
Өмірдің мәні (эссе)
Өмір шіркін күннің сәулесі секілді жарқ етіп өтеді де кетеді. Сондықтан да біз осы уақытқа дейін не үшін өмір сүргенімізді, не істейтінімізді ойлануымыз қажет. Біз өмірге келеміз, ата - анамыз бізге тәрбие беріп, бізді аяғымызға тік тұрғызады. Кейін білім алып, жоғары оқу орнына түсіп, жақсы жұмысқа орналасамыз. Бірақ соның барлығы не үшін екенін түсінбейміз. Барлығымыз алдымызға мақсат қоямыз, бірақ ол мақсатты орындағаннан соң не болады?
Алла тағала бізге бұл өмірді сыйлады. Сондықтан да біз бұл өмірді мәнді өткізуіміз керек. Артымызда із қалдырып, тарихта атымыздың қалуын мақсат тұтуымыз да қажет секілді. Тіпті сен жақсы жерде оқымай, дүниеден тапшылық көрсең де сен туралы жақсы сөз айтылатын болса, ол сенің өмірді құр өткізбегенің.

Адам кез келген мақсатқа қол жеткізе алады. Тек соған ерінбей еңбек етсе болды. Мен де өмірімнің мәні болсын, бұл өмірден алар еншімді ала өтсем деп өмір сүремін. Еліме елеулі, халқыма қалаулы егемен еліміздің ертеңі болсам деген үкілі үмітімнің үзілмеуін қалаймын, және сол үшін күресемін. Жалғанда қалмай, жаныма жарық түсірер мақсат қою адамды алға жетелейтін секілді. Шіркін! - дейсің тек қана, жаһанға жар салып, барша адамзатты да осы ізгі ниетімнің жолына салсам ғой,- деп қиялдаймын. Мен өмірге ғашықтығымды осылай дәлелдесем деймін. Мен өмірге ғашықпын. Тек ӨМІРГЕ ғана!!!

3 - оқушы: Өмір жолы көшкен керуен соқпағы тәрізді. Оның бұлтарасы да, жазығы да көп. Асуы қиын асқармен қатар, төмен қарай құлдырап өтер ылдилы да болмайды. Керуен жолы кейде ұзақ, кейде қысқа келеді. Бірақ қауіп - қатерсіз, қиындықсыз болмайды. Ойламаған жерден жел тұрып, сұрапыл дауыл соғады, қалың жауын нөсерлей құйып, бұрын суы толарсақтан келер тайыз жыра, кенет сарылдай аққан, өткел бермес, долы өзенге айналады, көшті бөгейді. Бұндай бөгеттен тек шаршамайтын, талмайтын керуен ғана өте алады. Тоқтамай көшіп өзінің деген жеріне жетеді.
І. Есенберлин.

4 - оқушы: №2 Абай атындағы лицей түлегі Баисов Айдынның өлеңі Өмір
Өмір деген кейде бақыт, кейде мұң
Секілді кезектескен күн мен түн
Өмірді түсінемін сынақ деп
Қиындық пен қуаныштан тұратын.




Ұқсас жұмыстар

ЖЕКЕ ӨМІРГЕ ҚОЛ СҰҚПАУШЫЛЫҚТЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Жеке өмірге қолсұғылмаушылық құқығының және дербес деректерді қорғауды құқықтық реттеудің ерекшеліктері мен мәселелері
Ел басымыз Н.Назарбаевтың Қазақстан - 2030 Қазақстан халқына Жолдауы
Нарық жағдайында этностық құндылықтар арқылы студенттерді отбасылық өмірге психологиялық дайындау
Мәдениет пен өркениеттің қайшылықтары
СТУДЕНТ ЖАСТАРДЫ БОЛАШАҚ ОТБАСЫЛЫҚ ӨМІРГЕ ДАЯРЛАУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Жоғары оқу орындарында студенттерді болашақ отбасылық өмірге даярлаудың педагогикалық негіздерін анықтау, студенттерді отбасылық өмірге дайындау әдістемесін жасау
Отбасы тәрбиесінің басымдылығын мойындау
Отбасы және отбасындағы конфликтілі жағдайдың психологиялық-теориялық негізі
Отбасының негізгі функциялары
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
БАЙБЕКҰЛЫ ӘЙТЕКЕ БИ
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Австралияның тектоникасы
Капитализмнің үш жетекші орталығы
ӨЛШЕУ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТЕКСЕРУ СХЕМАЛАРЫ
Қазақстан Республикасындағы ипотекалық несиелеудің теориялық негіздері
ӘЙТЕКЕ БИ туралы
ТҮРКІСТАН АЙМАҒЫНДАҒЫ СЫҒАНАҚ ҚАЛАСЫНЫҢ ТАРИХЫ