Оқушыларды дәлдікке, тапқырлыққа тәрбиелеу
Сабақтың мақсаты
1) Берілген өрнектерді түрлендіруде, теңдеулерді шешуде ережелерді пайдаланып, ортақ көбейткішті жақша сыртына шығара білу.
2) Оқушылардың ойлау, ауызша есептеу, сөйлеу қабілеттерін дамыту.
3) Оқушыларды дәлдікке, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі
Жаңа білімді жалпылау сабағы (бекіту)
Сабақтың көрнекілігі:
тест есептері жазылған карточкалар, деңгейлік тапсырмалар жазылған карточкалар, ауызша есептер жазылған плакаттар
көк 4
қызыл 5
жасыл жетондар 3
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Оқушылардың сабаққа дайындығын, қатысуын тексеру.
№752 есеп (шығармашылық жұмыс өткен тақырып бойынша
5 - тест құрастыру.)
Үй тапсырмасын тексеру кезінде рөлдік ойын қолданамын. Онда сынып оқушыларын 3 топқа бөлемін.
Әр топта сыншы , сарапшы , қорғаушы және тапсырманы орындаған оқушыға өз пікірлерін білдіреді, яғни тапсырманың қалай орындалғанын айтады.
Жауап парағы бойынша тексеріледі. Топ жетекшілері өздері бағалау парағына әр оқушының бағасын қояды.
ІІІ. Өткен сабақты пысықтау.
а) Оқушылардан мынандай ережелерді сұраймын.
1. Жакша алдына + таңбасы болса, жақша қалай ашылады?
2. Ортақ көбейткішті жақша сыртына қалай шығарамыз?
Мысалмен түсіндір.
ә) Тақтада ілінген плакатта жазылған есептерді әр топтан оқушылар жеке - жеке ауызша шығарады.
І топ
(- 0, 3 m).(- 4n )
5 х. (6х+3у)
4. (3n - m)
ІІ топ
(- 4а). 5в
2у.(3х - у)
8(4у - х)
ІІІ топ
2в.(- 3 с)
- 6а. (5в - 2а)
6.(а - 2в)
ІҮ. Брейнг - ринг оқыта, үйрету ойыны
Сынып оқушылары 4 адамнан топтарға бөлінеді. Үстелдің үстінде 4 бөлікке бөлінген жаймалар. Осы жаймалардың үстіне тапсырма жазылған карточкалар. В деңгейінде берілген тапсырмалар. Астында С деңгейіндегі оның үстінде В деңгейде берілген есептер одан кейін А (міндетті деңгей) берілген есептер қойылады. Топтар бір уақытта ойнайды.
Ең алдымен А деңгей бойынша берілген есептерді бірден дайындықсыз жауап беруге тиіс.
Қалған тапсырмаларға дайындалуға уақыт беріледі.
Ойын арасында әрі ойыншылар, топ жетекшілер жетондар мен бағалайды.
Ү. Сергіту сәті.
1 оқушы ортаға шығып,
сергіту сәтін жасатқызады.
Атадан он баламыз,
Әрбір жастан арамыз
Қосылып кейде басымыз
Азайып кейде қаламыз
Көбейіп те аламыз
Бөлініп те қаламыз.
ҮІ. Есептер шығару
Оқулықпен жұмыс
№761
№762
1) 4а+3а2= а(4+ 3а)
2) - 20m + 30 n = - 10 (2m - 3n)
3) 5а 2 - 15 а =5а (а - 3)
4) - 6ху+9 у2=- 3у (2х - 3у)
5) 0, 5 х3 - 2, 5х= 0, 5 х(х2 - 5)
6) 8 ху - 4у2 =4у (2х - у)
ҮІІІ. Үйге тапсырма:
Назар аударғандарыңызға рахмет!
Асықтың түрлерімен атаулары
Оқушының жеке тұлғалық қасиеттерін дамытуда ұлттық ойынның маңызы
Кәсіби педагогтың құзіреттілігін дамытуда қолданылатын шығармашылық жұмыстар
Қазақстан балалар мен оқушы жастарға дене тәрбиесін берудің тұжырымдамасы
Дене тәрбиесін ұйымдастыру
Оқу үрдісінде мультимедиа технологияларын қолдану
Оқыту үрдісінде танып –білу арналған материалға және оны игеру уәжіне оқушының қызығуын тудыру
Ақыл-ой тәрбиесі туралы жалпы түсінік
Ұлт ойындарын балалардың жас ерекшелігіне және қызығушылығына байланысты іріктей білуі
Қазақ тілі сабағында оқушыларға арналған тапсырмалар мен ұлттық – танымдық ойындар
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Оқыту және тәрбиелеу тілі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу