Оқушыларды фигуралар арқылы бағалау
5 санын қосу және азайту (презентациясымен)
1 класс
Сабақтың мақсаты: сандар құрамы туралы білімдеріне сүйене отырып, қосу және азайту амалдарының өзара байланысын түсіндіру;
білімділік: 5 санын қосу және азайтудың тәсілдерімен таныстыру.
тәрбиелік: адамгершілікке, достыққа, ұжымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу;
дамытушылық: есте сақтау қабілетін, ой - өрісін, сабаққа қызығушылығын арттыру;
Түрі: дәстүрлі
Типі: аралас сабақ
Әдістері: сұрақ - жауап, түсіндіру, индуктивтік
Көрнекілігі: кеспе сандар, фигуралар, сызбалар, кеспе қағаздар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
Біз оқушы баламыз,
Қағаз, қалам аламыз.
Ұстазымыз үйреткен,
Сандарды ұғып жазамыз.
ІІ. Тірек білімдерін жетілдіру
Алма бағы жайнаған,
Қызыл алма айналам.
Алдым үзіп екеуін,
Тағы да алдым үшеуін
Алдым сонда нешеуін (5 )
Аудан сөзінде неше әріп неше буын бар?
Биыл Шалқар ауданына 80 жыл толды.
5 санының құрамын анықтау.
5 =2+3
5=4+1
5=5 - 0
ІІІ. Жаңа сабақ
Қоянға сәбіз жинауға көмектесеміз.
Ол үшін мына өрнектердің мәнін табу керек.
1+5 3+5 5+5 7 - 5 9 - 5
2+5 4+5 6 - 5 8 - 5 10 - 5
Сергіту сәті
Құлақтары жыбырлап,
Ақ қояным отырды.
Тоңып қалып қолдары
Шапалақтап секірді.
№1
5 + 1 =6
5 + 2 =7
5 + 3 =8
5 + 4 =9
5 + 5=10
№2
5 санының қосу және азайту кестесін жазу.
1+5 =6 ----- 6 - 5=1
2+5=7 ------ 7 - 5=2
3+5=8 ------ 8 - 5=3
4+5=9 ------ 9 - 5=4
5+5=10 ---- 10 - 5=5
№3
Ұяда 9 балапан отырды. 5 балапан ұшып кетті. Неше балапан қалды?
Отырды - 9
Ұшып кетті - 5
Қалды -?
9 – 5=4
Жауабы: 4 балапан
№4
Өрнектің мәнін табу.
10 - 10 ------ 7+2 ------- 6 - 4 ------- 7 - 2
6+2 ---------- 8 - 0 ------- 7+0 ------- 5+3
4 - 2 --------- 4+2 -------- 6+3 ------- 9 - 9
Логикалық тапсырмалар
1. Екі баланың аяғы нешеу?
2. Үш сиырдың мүйізі нешеу?
3. Төрт қойдың басы нешеу?
ІV. Бекіту
Сабақты қорытындылау.
Оқушыларды фигуралар арқылы бағалау.
Үйге: №5есеп
Фигураның қабырғалары мен бұрыштарының әдеттенбеген қатыстары
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Компьютерлік графика бағдарламалары
Мектепте матиматиканы үйретудің жалпы мақсаттары
Кіші жастағы оқушылардың геометриялық шамаларды зерттеу әдістемесінің жалпы сипаттамасы
Бастауыш сыныпта математика сабағында дидактикалық ойынды пайдалану әдістемесін ұғыну
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРДЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
Геометриялық есептерді алгебралық, тригонометриялық теңдеулер құру арқылы шығару әдістері
Математика пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
Суммативті бағалау құрылымы
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Сақтандыру бағалауы