Айналым бойынша берілген тапсырманы тексеру

Химиядан сабақ жоспары
Пән мұғалімі Сыдықбекова Т. Н.

Тақырыптар
§1. 1, 1. 2. Химиялық элементтер, олардың периодтық жүйедегі орны. Атом, молекула және олардың сипаттамалары.
§1. 3. Химияның стехиометриялық заңдары.
§1. 4. Химиялық реакциялар, олардың жіктелуі.
§1. 5. Бейорганикалық қосылыстардың жіктелуі.
§1. 6. Қышқылдар мен негіздердің иондық теориясы. Лабораториялық тәжірибе№1

Сабақтың тақырыбы: §1. 1, 1. 2. Химиялық элементтер, олардың периодтық жүйедегі орны. Атом, молекула және олардың сипаттамалары.
Білімділік мақсаты:
Химияның бастапқы ұғымдарын, бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын, химиялық қасиеттерін қайталау;
дамытушылық:
Бейорганикалық қосылыстардың негізгі кластарын анықтай білу, химиялық қасиеттерін сипаттайтын химиялық реакция теңдеулерін құрастыра білу, түсіндіру, есте сақтау, көңіл аудару, есеп шығару білім - білік дағдыларын жетілдіру;
тәрбиелік:
сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
Сабақ типі: Жаңа сабақ.
Сабақ өткізілу түрі: Мұғалімнің ауызша түсіндіруі, 10 - ЕТЖ - 1 жаттығулар орындау, фронталды әңгімелесу, дәптермен жұмыс, 9 - ЕТЖ - 5;
Құралдар мен реактивтер: интерактивті тақта, 10 - ЕТЖ - 1, ХЭПЖ, кітап, дәптер.

Ұйымдастыру кезеңі: (Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
- оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу, оны өткізу жоспарын көрсету.
ТҚ. Бойынша әңгімелесу. ТҚ. журналымен таныстыру.
Химия сабағына дәптер жүргізуге қоятын мұғалімнің талаптарымен таныстыру, сабаққа дайындалу.

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі: Сабақтың білімділік мақсаты:
- үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру;
- білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді, тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау;
- кеткен кемшіліктерді жою.
Айналым бойынша берілген тапсырманы тексеру.

Оқушыларды білімді, саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
1. Сабақ тақырыбын хабарлау. Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімді жаңғырту.
(Актуализация )
Білімділік міндеттері:.
- оқушылардың білім алуға деген ынта - ықыласын жұмылдыру.
- оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
- оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы, жалпылай және жүйелей білуі.

2. Оқыту проблемалары:
Химияның бастапқы ұғымдары
1. Білімді жаңғырту:
1. Фронталды әңгімелесу:
 Атом, молекула, химиялық элемент деген не? Анықтама беріңдер;
 Мына элементтердің салыстырмалы атомдық массасын есептеңдер: калий, магний, алюминий.

Жаңа сабақты түсіндіру кезеңдері:
Білімділік міндеттері:
Берілген материалды оқушылардың қабылдауын есте сақтауын қамтамасыз ету;
- оқушылардың білімді қабылдауына, алған білімнен қорытынды
шығаруға, жүйелеуге қажетті түрлі әдіс – тәсілдерді үйрету;
- оқушылардың білімді қайта жаңғырту әдістерін қабылдауы; берілген оқу материалын өз бетінше ұғынуға, түсініктерді, заңдарды, анықтамаларды философиялық тұрғыдан түсінуге көмек жасау.

2. Мұғалімнің түсіндіруі:
Жаңа сабақты түсіндіру:
9 - ЕТЖ - 5 (3) жұмыс істеу – негізгі ұғымдарын қайталау.
2. Параграф 1. 1оқу – бірінші нұсқа
Параграф 1. 2 оқу – екінші нұсқа
3. Нашар үлгеретін оқушыларға көңіл аудару.
Жаңа сабақты қалай қабылдағанын алғашқы тексеру кезеңі:
Білімділік мақсаты:
- оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;
- алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;
- кеткен кемшілікті жою жұмыстары; -
1. 10 - ЕТЖ - 1 дәптерімен жұмыс орындау: бірінші нұсқа №1 - 4, 6бет
2. (1 - 8) сұрақтарға ауызша жауап беру: 8 бет 1. 1параграфтан соң;
10бет (1 - 10) 1. 2. параграфтан кейін.

Білімді қорытындылау және жүйелеу:
- тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;
- оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау;
• Атом – күрделі өте кішкентай бөлшек
• Молекула – бұл жай немесе күрделі заттың құрамы мен химиялық қасиетін сақтайтын, кішкентай бөлшектер
• Химиялық элемент – ядро зарядтары бірдей атомдардың түрі.
• 1 мольдің массасы - бұл молярлық масса
• Молекулалық кристалл торы бар күрделі заттар, алыну әдісіне қарамастан құрамы тұрақты болады: құрам тұрақтылық заңы
• Әрбір молекуланың салыстырмалы молекулалық массасы болады.
23
• Кез - келген заттың 1 мольінде 6. 02*10 бөлшек болады
• Бұл Авогадро саны
• Бірдей жағдайда әртүрлі газдың бірдей көлеміндегі молекула саны да бірдей. Бұл Авогадро заңы.

Үй тапсырмасын беру кезеңі:
Сабақ қорытындысын шығару кезеңі.
§ 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 жүктеу

§1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.11 қарау
§1.12 қарау
§2.1, 2.2, 2,3, 2.4, 2.5 қарау
§2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.10 қарау
§3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6 қарау
§4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5 қарау
§5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6 қарау
§ 6.1, 6.2, 6.3, 6.4 қарау
§ 6.5, 6.6, 6.7, 6.8 қарау
§7.1, 7.2, 7.3, 7.4 қарау
§ 8.1, 8.2, 8.3, 8.4, 8.5, 8.6, 8.7, 8.8, 8.9, 8.10, 8.11 қарау
§8.12, 8.13 қарау
§8.14, 8.15, 8.16, 8.17, 8.18, 8.19 қарау
§ 8.20, 8.21, 8.22, 8.23 қарау
§9.1, 9.2, 9.3, 9.4, 9.5, 9.6, 9.7, 9.8, 9.9, 9.10, 9.11, 9.12 қарау



Ұқсас жұмыстар

«Бастапқы есеп және құжат айналымы» пәні бойынша СӨЖ және ОСӨЖ тапсырмаларын орындауға арналған ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ
Лекциялық кешені «Кәсіпорын экономикасы» пәні бойынша
Өндірісті автоматтандырылған жобалау және техникалық дайындау жүйелері
Сатып алынған жартылай фабрикаттар
Жүк құрылғылары
Кәсіпорындағы ағымдағы міндеттемелерді есепке алуды талдау
Пәнаралық байланыстардың дидактикалық міндеттері
Арнаулы оқу орындарындағы дене тәрбиесі және спорт жұмыстары
«Өзенмұнайгаз» ӨФ мысалында ақша қаражаттарын анализдеу
Өндіріс шығындары туралы түсінік
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Ақша айналымын реттейтiн заңдылықтар
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Коммерциялық банктердің қаржы айналымында бағалы қағаздармен жүргізілетін операциялары
Азия өзендерінің су мөлшері және су айналымы
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Ақша айналымы
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі