Оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру

Қазақ тілінен 6 сыныпқа орта мерзімді жұмыс жоспары

• Пән: Қазақ тілі
• Сынып: 6
• Сағат саны: 102, аптасына 3 сағат
• Жазба жұмыстары: 12.
• Оқулық: Қазақ тілі 6 - сынып. Г. Т. Тұрсынова, А. А. Қасымбек Алматы Арман - ПВ 2011 жыл
• Тақырыптық - күнтізбелік жоспар Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі 9. 07. 2010 жылғы №367 бұйрығымен бекітілген ҚР МЖБС (2. 3. 4. 01 - 2010) сәйкес, Ы. Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы ұсынған қазақ тілі оқу бағдарламасы негізінде жасалды.

Түсінік хат
Тіл – кез келген танымдық іс - әрекеттердің құралы, ойлаудың формасы және оны дамытудың негізі.
Білім берудің негізгі сатысында қазақ тілін оқытудың мақсаты – ана тілінің қоғамдық - әлеуметтік мәнін түсінген, әдеби тіл нормаларын білетін, сөйлесім әрекеті мен қарым - қатынастық біліктілігі қалыптасқан, ұлтымыздың рухани мұраларын қастерлейтін дара тұлғаның дамуына мүмкіндік жасау. Бағдарлама жүйесі Қазақ тілін оқытудың тұжырымдамасы мен Қазақ тілінің мемлекеттік білім стандартына сай түзілді.

Міндеттері:
Танымдық бағыт бойынша:
Оқушының лингвистикалық дүниетанымын қалыптастыру;
Тілдің қоғамдық - әлеуметтік мәнін түсіндіру.
Оқушылардың логикалық ойлауын қалыптастыру.
Мәтін арқылы танымдық қызығушылығын арттыру.
Мәтіннің тілдік және танымдық қызметін, дүниетанымдық және тәрбиелік құндылығын түсіндіру.

Практикалық бағыт бойынша:
- оқушыларға әдеби тіл нормаларына сай дұрыс сөйлеу дағдыларын меңгерту.
- тілдік жағдаяттарға лайық дұрыс қарым - қатынас жасаудың амал - тәсілдерін үйрету.
- оқушылардың тілдік сауаттылығын арттыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
- сөйлесім әрекетіне қажетті заңдылықтар мен талаптарды меңгерту.
- оқушылардың тілдік – эстетикалық талғамдарын қалыптастыру
- сөйлеу мәдениеті талаптарына сай тілдік құзыреттерін қалыптастыру.
6 – сыныпқа арналған Қазақ тілі оқулығын аяқтай отырып, оқушылар мыналарды меңгеріп шығуға міндетті.
Оқушылардың сөзжасамның, морфологиялық жалпы тіл жүйесіндегі орнын таныта отырып, олардың лингвистикалық дүниетанымын кеңейту;
Морфологиялық білімдерін ауызша, жазбаша сөйлеу тілдерінде орынды қолдануға төселдіру;
Түбір мен қосымшалардың бір - бірімен фонетикалық, лексикалық, морфологиялық заңдылықтарға сүйене отырып байланысып тіркесетінін түйсіну;
Сөз таптарының әрқайсысына морфологиялық тұрғыдан сипаттама бере білу



Ұқсас жұмыстар

Математикадан бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлауын дамыту
Орта буындағы мектеп оқушыларының логикалық ойлауының ерекшеліктері
Бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару арқылы оқушыларды ойлауға үйрету дағдылары
Орта мектептің математика сабағында логика элементтерін қалыптастыру
Кіші мектеп жасындағы балалардың ойлауының психологиялық ерекшеліктері
Қарапайым математиканы қолдануда баланың логикалық ойлау қабілетін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетерін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетін дамыту жолдары
Бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару арқылы оқушыларды ойлауға үйрету
Оқушылардың математикадан жарыстары
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Жеке адамды қалыптастыру
Қазақстандағы жер ресурстарын басқарудың казіргі жүйесін қалыптастыру әдіснамасы
Агробизнестiң бәсекелестiк жүйесiн қалыптастыруды
Жүйенің логикалық және физикалық құрылымын жасау
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруда инновацияның рөлі