Өлеңнің шумақтарын топқа бөліп беру

Туған жер - алтын бесігім тақырыбы бойынша тізбектелген сабақтар топтамасы.
Топтаманың мақсаты: Оқушыларға жазушылардың туған жерге деген сезімдерін жеткізе отырып, шығармаларды түсініп және мәнерлеп оқуға үйрету.

№ 2сабақ
Әдебиет Класс 2
Тақырыбы: Алматы қаласы С. Оспанов

Сабақтың мақсаты:
Алматы өлеңін түсініп, мәнерлеп оқуға үйрету. Өлеңнің негізгі ойын түсіне отырып, Алматы қаласын суреттей білуге үйрету. Берілген сұрақтарға толық және нақты жауап қайтара білуге, ойлы және сыни оқу машықтарын дамыту.

Күтілетін нәтижелері Оқушы: - Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқи алады;
– Алматы туралы мәліметтерді өздері таба алады;
– Сұрақтарға толық жауап қайтара алады;
– Өлеңнің мазмұнын түсіне алады;
– Өзіндік және топтық жұмыс істей алады

САБАҚТЫҢ КЕЗЕҢДЕРІ
МҰҒАЛІМНІҢ ІС - ӘРЕКЕТІ
І. Қызығушылықты ояту (4 - 5 мин.)
Алматы түні әнін тыңдату
Балалар бұл ән еліміздің қай қаласы туралы?
Оны қайдан байқадыңыз?
Алматы туралы не білеміз?

Сынып оқушыларын Алма, ағаш, тау, даңғыл сөздері арқылы топқа
ІІ. Мағынаны ажырату (25 мин.)
С. Оспанов туралы
Алматы туралы слайд көрсету. Түртіп алу кестесі мен жұмыс. Бірақ үш кестесін толтырмаймыз деп ескерту.
Өлеңнің шумақтарын топқа бөліп беру

ІІІ. Ой - толғаныс (рефлексия)
Кері байланыс жасау үшін Түртіп алу кестесін жинап аламын.
ІV. Үй тапсырмасы
Өлеңді мәнерлеп, түсініп оқы. Алматы қаласы туралы альбом жаса.



Ұқсас жұмыстар

Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Қазақ әдебиетіндегі төрттаған (рубаи) жанры
Мектепалды даярлық тобында балалардың сөздік қорын дамыту
Қара өлеңнің зерттелуі
Жамбылдың тәрбие тағылымы (1846-1945)
Ағылшын тілі сабағын өлеңдермен өрнектеп өткізу
Бастауыш мектеп оқушыларын әдебиеттік оқу сабақтарында Абай шығармалырын оқыту арқылы тәрбиелеу
Әль-Фарабидің өмірі мен шығармашылығы
Мен сүйіп оқитын Абай өлеңдері
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА ЭСТЕТИКАЛЫҚ ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру
Педагогика тарихында оқушыларға эстетикалық тәрбие беру жайлы ой-пікірлер
ҚР «Білім беру туралы» заңына
гуманистік тәрбие беру
Балаларға патриоттық рух беруде Махамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні