Бағдаршам Жаңа сабақ

Солтүстік Қазақстан облысы,
Тайынша ауданы, Теңдік ауылы
КММ Теңдік орта мектебі
Тарих пәні мұғалімі
Жапенова Гульмира Жикеновна

5 - сынып. Қазақстан тарихынан әңгімелер
Сабақтың тақырыбы: Сақ тайпалары, тұрмысы, шаруашылығы
Сабақтың мақсаты:
Сақ қоғамындағы басқару ісі, коғамдық құрылысының ерекшелігі мен сақтардың өз тәуелсіздігі үшін жүргізген соғыстары кезеңіндегі басты тарихи тұлғалар мен олардын ерліктері туралы түсіну.
Сабақтың түрі: аралас
Әдісі: интеракивті
Пәнаралық байланыс: география
Көрнекілік:
1. Карта.
2. Сақтардың жаугершілігін бейнелейтін суреттер.
3. Сақтардың саяси тарихына катысты хронологиялық кесте.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру ( Тренинг, топқа бөлу)
2. Үй тапсырмасын тексеру:
3. Жаңа сабақ:(1, 2 - кезең)
4. Сергіту сәті:
5. Жеке жұмыс:
6. Бекіту:
7. Кері байланыс ( Рефлексия)
8. Бағалау:
9. Үйге тапсырма беру:

Тренинг: Ержүрек батырлар
Қолға садақ аламыз,
Қорамсаға қол саламыз.
Көздеп тұрып жамбыны,
Жебені тартып қаламыз.
Туған жерімізді қорғауға,
Қолға семсер, қанжар,
найза, қылыш, айбалта,
шоқпар аламыз.

Ел қорғанышы, мақтанышы қаһарман, қайсар, алғыр, тапқыр, адал, ержүрек батырлар боламыз!
Топқа бөлу: “Алғырлар” мен “Тапқырлар”
Үй тапсырмасын тексеру:
 3 тест сұрақтарын құру.
 2 Жұқа және 2 қалың сұрақтар дайындау.
 Марғұлан Әлкей Хақанұлы
“Күміс тостаған” Иә Жоқ
Бағалау: “Бағдаршам”

Жаңа сабақ:
1. Кластер жасау:
 Сақ тайпалары
 Сақтардың тұрмысы, шаруашылығы
Бағалау: “Бағдаршам”
2. Аңыз әңгіме
 Тұмар патшайым
 Шырақ жауынгер
Есімдерге қатысты оқиғаларды баяндау.
 Тұмар Спаргапис Кир Шырақ I Дарий А. Македонский
Бағалау: “Бағдаршам”
3. Сергіту сәті: Отан деген сөз жазулы

 Тұмардың, Шырақтың ерлігі сендерге қалай әсер етті?
 Отанды сүю деген сөзді қалай түсінесіңдер?
 Қазіргі бейбіт заманда елін, жерін қорғайтын ерлік істер жасалады ма?
4. Жеке жұмыс:

 Сызбаны толтыр.
 Қазақстанның кескін картасына сақ тайпалары орналасқан жерлерді белгіле.
 Сәйкес ұғымдарды тап.
 Өзіңді тексер!
 Тірек сұрақтарға сүйеніп, логикалық ой тізбегін құр.
 “Алтын киімді адам” туралы мәлімет бер.
Бағалау: “Бағдаршам”

Толық нұсқасын жүктеу
Слайдын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

БАҒДАРШАМНЫҢ АДАМ ӨМІРІНДЕГІ РОЛІ
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Пән бойынша оқу бағдарламасының мақсаты
«Түйсік және оқушылардың түйсігін дамыту»
МӘТІНДІ ТАЛДАУ ӘДІСТЕРІ
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Арифметикалық амалдармен есептер шығару
Бейнелеу өнері арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін дамыту
Оқушылардың оқу жетістіктерін сапалы бағалау
«Бағдаршам»бағдарламасын құру.
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ