Баласын ата

Жаратылыстану
Тақырыбы: Үй жануарлары және төлдері
Мақсаты: Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін тереңдету. Олардың төлдерін бір - бірінен ажырата білуге, зейін қойып тыңдауға үйрету. Сұрақ жауап арқылы балалардың ой – өрісін, тілін, зейінін дамыту.
Әдіс – тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап, ойын әдісі, көрнекілік әдіс, СТО технологиясының элементтері, куббизм әдісі
Көрнекілік: үй жануарлары: қой, сиыр, ешкі, жылқының суреттері, жануарлар дыбыстары, презентация, теледидар
Оқу іс - әрекетінің барысы:
Қос тілдік компонент (Билингвальный компонент):
Үй жануарлары - домашние животные.

Кіріспе:
Ұйымдастыру кезеңі
Балалардың көңіл – күйлерін көтеріп, ұйымдастырылған оқу іс - әрекетін бастау үшін балаларды орындарынан тұрғызып шаттық шеңберіне жинау:
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де,
Күліп шыққан күнге.
Деніміз сау болсын!
Аспанымыз ашық болсын!

Спасибо скажем мы не раз,
Всему живому вокруг нас!
Как хорошо на свете жить!
Как хорошо уметь дружить!
Кәне балалар барлық қонақтармен амандасайық!
Сәлеметсіз бе?! Здравствуйте?! Hello!
Жақсы балалар, сабаққа дайынбыз ба? Көңіл – күйіміз қалай? Ендеше орнымызға отырайық.

Мотивациялық - қозғаушы
Мотивационно – побудительный
Қонаққа мерекелік сыйлық қорапшасымен Дара келеді. Ол өзінің тапсырмаларын алып келеді.
Балалар бұл қорапта не бар екенін білгілерің келе ме? (Хотите узнать что в этой коробке?) Ендеше Даранын тапсырмаларын орындайық. (Тогда давайте же выполним ее задания)

Іздену ұйымдастырушы
Организационно – поисковый

Тапсырманы бастамас бұрын мен сендерге бір жазба көрсеткім келеді.
- Ал енді, айтыңдаршы, біз бүгін не туралы айтатын боламыз?
- Сендердің үйлеріңде үй жануарлары бар ма?
- Оларды неге біз үй жануарлары деп атаймыз?

- Ал қоян, қасқыр, аюды біз неге жабайы аңдар деп атаймыз?

- Олай болса үй жануарларын және төлдерін атап көрейікші.
Өте, жақсы! Дұрыс айтасыңдар! Балалар, Дараның тапсырмаларын орындауға дайынбыз ба? Ендеше бастайық!
1. Дауысынан таны!
(Узнай по голосу) – балаларға бірнеше үй жануарларының дауыстары тыңдатылады. Олар дауысты ести отырып, қай жануар екенін анықтаулары керек.
2. Анасын тап!
(Найди маму) – балалар таратылған материал арқылы шашылған үй жанураларын дұрыс орналастырып, әр жануарды өз төлімен қойып шығулары тиіс.

Сергіту жаттығуы
Балалар видео арқылы билей отырып сергиді.

Жеке жұмыс. 1 – 2 баланы тақтаға шығарып үй жануарларын көрсету, айту.

3. Артығын тап!
(Найди лишнее) – балаларға 4 түрлі зат қойылған суреттер көрсетіледі. Балалар ойлана отырып артығын табады және артық затты топтастырады.
4. Баласын ата!
(Назови детеныша) – куббизм әдісі арқылы баларға кубик (әр қырында үй жануары бейнеленген) жіберіледі, балалар түскен жануардың төлін, баласын атаулары қажет.

Үй жануарлары және төлдері. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Кісі өлтіру қылмысын тергеу, жаңа туған сәбиді анасының өлтіру қылмысы
АТА-АНА ҚҰҚЫҚТАРЫН ШЕКТЕУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚҰҚЫҚТЫҚ САЛДАРЫ
Баланы қорғалу құқығы
Отбасы тәрбиесінде кездесетін қателіктердің, алдын алуда отбасы мен мектептің әрекетін кіріктіру
Қазақ жырлары
Отбасы тәрбиесіндегі әдет-ғұрыптар мен салт-дәстүрлер
Отбасының құқықтық негізі
Баланың денсаулық сақтауға құқығы
Отбасы құқығының негіздері
Үйлену салтына байланысты туған өлең - жырлар
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі