Өткен сабақтардан алған білім
Сынып сағаты 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Тәуелсіз елім – тірегім
Сабақтың оқыту мақсаттары: 1. Оқушыларды Отанын сүюге, елін, жерін қорғауға тәрбиелеу;
2. Отан , Тәуелсіздік , Әнұран туралы кеңірек ұғым беру;
3. Оқушылардың өз бетінше ізденуін қадағалау және білімдерін жетілдіру.
Күтілетін нәтиже: Оқушылардың бәрі: сөйлемдерді оқиды, мазмұнын түсінеді, бағалауға қатысады
Оқушылардың көпшілігі: тақырыпты болжайды, өлеңді мәнеріне келтіріп оқиды.
Кейбір оқушылар: Тәуелсіздік туралы және батыр ағаларымыз бен апаларымыздың өмірінен қосымша мәліметтер келтіреді.
Өткен сабақтардан алған білім: Менің тұңғыш Президентім
Жоспар
Сабақтың басы (5 минут)
Қызығушылықты ояту:
Сыныпты қалыпқа келтіру.
Ой сергек: Сәлемдесу
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Бас иеміз біз.
Топқа бөлу.
Отан , Тәуелсіздік , Әнұран деп 3 топқа бөлемін
Сабақтың ортасы (30 минут)
Мағынаны ажырату
Ой қозғау
Өз топтары жайлы қорғайды.
Тақырыпты болжау
Тақтаға адасқан сөздер ілінеді. Оқушылар сол сөздерді дұрыс орналастырып, тақырыпты табады. (Тәуелсіз елім – тірегім)
Сабақтың мақсатымен таныстыру.
Масатқа сәйкес оқушылармен бірлесе отырып, жетістік критерийін анықтау.
Сөздік жұмысы
Әріптерді сөйлету оқушылардың қызығушылықтарын ояту.
Тәуелсіздік сөзінің әріптерінің мағынасына тоқталайық.
Т - білдіреді теңдікті
Ә - әдептілік әлдікті
У - уайымсыз уақытты
Е - егемендік елдікті
Л - дейді лағып лепірме
С - сенімділік секілді ең
І - ілтипат қой
З - зиялылық тілек қой
Д - шақырады достыққа
І - ізет қой
К - дейді күн боп көктегі
Міне, Тәуелсіздік сөзінің мағынасын ашып алдық.
Сайыстың шарттары:
1. Мақал - мәтел айту
2. Бәйге
3. Тіл – өнер
4. Жеті жұмбақ
Жетістік критерийі: мақал - мәтелді айта алу, сұраққа жауап беру, үш тілде сөйлей алу, 7 пәннен сұраққа жауап беру.
Бағалау: ЖК бойынша бағалау.
Ой - толғаныс
Жеке жұмыс.
Мен Тәуелсіздік ұғымын қалай түсіндім?....... Эссе жаз.
Бағалау: Қол соғу арқылы бағалайды.
Сабақтың соңы (5 минут)
Үй тапсырмасы: Елбасына арнап өлең шығару
Кері байланыс. Ауызша. Сабақтың жетістік критерийін еске түсіріп, бүгінгі сабақтың мақсатына жеткен, жетпегендері туралы айтады. (барлық сабақтарда осылай қайталанып отырады)
Рефлексиялық шеңбер.
Мұғалім оқушыларға рефлексияны жасайтын мынандай сұрақтар қояды:
- Сабақ барысындағы көңіл күйіңіз қандай болды? Неліктен?
- Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?
- Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?
- Сабақта қандай қиындықтар туындады?
- Сабақ аяғындағы көңіл күйіңіз қандай болды? Неліктен?
Береке орта мектебі КММ
Мұғалімнің аты - жөні: Ж. Е. Әлжанова
Тәуелсіз елім – тірегім. жүктеу
Қазақ мақал - мәтелдері
Ойын баланың негізгі әрекеті
Физика сабағында оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Биология сабақтарындағы оқыту әдістерінің әртүрлілігі
Оқушылардың танымдық белсенділігін сабақтан тыс уақытта дамыту жолдары
Орта шағын жинақты мектеп
Шағын комплектті мектептерде математиканы оқыту әдістері
Жоба технологиясының теориялық негіздері
Оқу - тәрбие үдерісінде жаңартылған оқу бағдарламасы аясында оқытудың ұтымды әдіс - тәсілдерін қолдану тиімділігі
Сыныптан тыс жұмыс
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Қазақстанда жастарға арналған әлеуметтік қызмет
Программаға арналған негізгі шарттар және орындау жолдар
Мәдениет, салт-дәстүрлер денсаулық сақтау және білім саласындағы әлеуметтік саясаттың негізгі құраушы факторы