Оқушыларды қосындыны санға бөлу тәсілімен таныстыру

Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға бөлу
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушыларды қосындыны санға бөлу тәсілімен таныстыру. Кестелік көбейту мен бөлуді тиянақтау.
2. Стратегиялар арқылы оқушылардың ой - өрісін, ойлау қабілетін, математикалық тілін, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
3. Бір - бірін тыңдап, ортақ шешім қабылдауға дағдыландыру.
Ынтымақшыл болуға тәрбиелеу.
Түрі: аралас.
Әдісі: СТО, сұрақ - жауап, түсіндіру, өздігінен жұмыс істеу.
Көрнекілігі: кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық сәт.
- Балалар! Терезеге қараңдаршы.
Бүгінгі күн неткен тамаша, Жарқын күн!
Күннің сәулесі бізге жылу, жарық, мейірім мен қуаныш сыйлайды. Келіңдер, күннен өтінейік, ол әрдайым жылы әрі жарық сәулесін шаша берсін.
Жарқын күн, жарқын күн!
Мен сені сүйемін.
Мен сенен сұраймын!
Бер маған жарқын күн,
Бейбіт күн жылуын!
Бер маған жарқын күн,
Денсаулық, ізгілік!

Оқушыларды топқа бөлу, топтың атауын "Зейінділік" ойыны арқылы табу.
Зейінділік ойыны:
ОИеАЫІӘҢАЭЮБЕАОЫк жазбасындағы Е әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (еңбек).
ОИтАЫІӘлАЭЮЫЕПОЫӘО жазбасындағы А әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (талап).
ОИБАЫІӘАЭЮлЕАОЫіоАӘМЭЮ жазбасындағы І әрпінен басқа барлық дауысты дыбыстарды сызып тастаңдар. Қандай сөз шықты? (білім).
І топ Еңбек
ІІ топ Талап
ІІІ топ Білім

ІІ Ой қозғау. Тірек білімді белсендіру.
Ауызша есептеу.
1. 10 мен 8 сандарының көбейтіндісінің мәнін тап. 80
2. 56 - ны 7 есе кеміт. 8
3. Қандай санды 4 есе арттырса, 24 шығады? 6
4. 40 пен 8 - дің бөліндісінің мәні неге тең? 5
5. 36 саны 3 - тен неше есе артық? 12
6. 9 саны 36 - дан нешеге кем? 27
7. 16 мен 7 - нің қосындысын 7 - ге арттыр. 30

ІІІ. Жаңа материалды меңгеру.
(6+9); 3 *6: 3+9: 3өрнекті салыстырамыз. Нәтижесінде өрнектің оң және сол жағы тең. Демек өрнек тең.
Қосындыны санға бөлудің екі тәсілі бар
1 - тәсіл Бірінші қосылғыш 6 - ны 3 - ке бөлеміз, екінші қосылғыш 9 - ды 3 – ке бөлеміз. Нәтижелерін қосамыз. 6: 3+9: 3=2+3=5
2 - тәсіл Ең алдымен жақшаның ішін орындаймыз. Шыққан нәтижені санға бөлеміз
(6+9): 3=15: 3=5
Демек, қосындыны санға бөлу үшін, әр қосылғышты осы санға бөліп, нәтижелерін қосуға; қосындының мәнін тауып, оны осы санға бөлуге болады.
ІV. Бекіту
1) Бөлу қалай орындалған? Жоғарыда көрсетілген тәсілдерді пайдаланып түсіндіру
1)(10+6): 2=16: 2=8
2)(10+6): 2=10: 2+6: 2=8

2) Әр топ өрнектің мәнін екі тәсілмен табады
(14+16): 2
(25+15): 5
(36+18): 6
(24+12): 4
(40+16): 8
(21+9): 3

3) Оқулықпен жұмыс:
№6 Салыстыр.
(18+14): 2 * 18: 2+14
45: 5+20: 5 * (45+20): 5

V. Сергіту сәті
Сұрақтар бұрқасыны жаттығуы

VІ. Математикалық диктант
Өрнектерді жазып, олардың мәндерін тапқызу
1) 75 және 27 сандарының айырмасын 3 есе арттыр
2) 40 және 16 сандарының қосындысын 7 есе кеміт
3) 70 және 4 сандарының көбейтіндісін 40 есе кеміт
4) 420 және 6 сандарының бөліндісін 9 есе арттыр
(Әр қатардан 1 оқушы оқып, нәтижесі тексеріледі)

Алматы облысы,
Балқаш аудандық білім бөлімінің
Н. Бозжанов атындағы орта мектеп
мектепке дейінгі шағын орталығымен МКМ
Бастауыш сынып мұғалімі: Нияз Г. А.

Қосындыны санға бөлу. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Математикалық білімді оқып үйренудің өзіндік ерекшеліктері
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуды ұйымдастыру
Математика пәнінен дәрістік тезистері
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың әдістемесінің қалыптасуы мен дамуы
Бастауыш сыныпта математиканы оқытудың жалпы мәселелері
Толымсыз бөлінгіштерді біртіндеп бөл
Алгебра элементтерін дамыта оқыту (4-сынып)
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуда оқу есептерін пайдалану әдістемесі
Сандарды салыстыру
Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Мемлекеттің пайда болуы туралы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюрократияның пайда болу формалары
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Християн дінінің пайда болуы
Баніктің пайда болу тарихы