Айналым бекеті әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру

Сауат ашу
Тақырыбы: Ш дыбысы мен әрпі
Мақсаты: Шш дыбысы мен әрпін таныту, сөз ішіндегі ш дыбысының ерекшелігін меңгерту, ш дыбысы арқылы берілген сөздерді оқыту, жаздыру. Сөйлеу мәдениетін, сөздік қорларын, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Ш дыбысы бар сөздерге мысалдар келтіріп, сол сөздерді қатыстырып бірнеше сөйлем құрату арқылы байланыстырып сөйлеуге үйрету, ұғымталдыққа тәрбиелеу. Жазуға қолдарын жаттықтыру.
Күтілетін нәтиже: Шш дыбысы мен әрпімен танысады. Айту барысында дауыссыз дыбыс екеніне көздерін жеткізеді. Берілген сөздерді оқиды, жаза алады. Шығармашылық қабілеттері дамиды.
Сабақтың түрі, әдістері: Дәстүрден тыс сәлемдесу Топтастыру , Айналым бекеті , Сөздер банкасы , Сұрақты қағып ал ,
Дерек көздері: Әдістемелік құрал, ғаламтор
Қажетті құрал - жабдықтар: Кеспе әріптер, суреттер, буындар,, Шана, шар, шаңырақ суреттері.

1. Ұйымдастыру кезеңі
Дәстүрден тыс сәлемдесу тренингі
Топтастыру
Балаларды жұлдызшалар арқылы топтастыру.

Қызығушылықтарын ояту
Сұрақты қағып ал әдісі
1. Дыбыс дегеніміз не?
2. Дыбыстар нешеге бөлінеді?
3. Дауысты дыбыстар қалай айтылады?
4. Дауыссыз дыбыстар қалай айтылады?

2. Мағынаны тану
3. Жаңа сабақты түсіндіру
Миға шабуыл
1топ:
Шыршалы орманның суреті беріліп, ормандағы ағаштар қалай аталады?
деген сұрақ қойылды.
2топ:
Шанамен ойнап жүрген балалардың суреті берілді, бұл көлік қалай аталады? сұрағы қойылды.
3топ:
Шағаланың суда ұшып жүрген суреті берілді, Бұл құс қалай аталады? суреттерін беріп сұрақтарға жауап алынды.

1. Осы сөздер қандай дыбыстан басталып тұр?
Ш дыбысы
Ш дыбысы дауыссыз дыбыс. Ш дыбысының баспа және жазба түрлерімен таныстыру.

Айналым бекеті әдісі арқылы жаңа сабақты түсіндіру.
1 - бекеттің тапсырмасы
Берілген суреттерді атап, сол сөздерді буынға бөлу.
2 - бекеттің тапсырмасы
Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасау.
3 - бекеттің тапсырмасы
Кеспе әріптерден сөздер құрау
Оқушылардың жұмысы қорытындыланып, формативті бағаланды

Сергіту сәті Әуен арқылы қимыл қозғалыстар жасау
Қара жорға биі

Әліппе дәптермен жұмыс

Әліппе дәптердегі Ш әрпін жазу
Ша, аша, шана, шар

3. Ой толғаныс (топтық жұмыс) 1 топ
1. Әріптердің ішінен Ш дыбысын тауып қоршау
2 топ
2. Сөздерге сәйкес суреттерді тап, оларды сызық арқылы қос.
3 топ
3. Сөздерді қайталап жаз. (бормен еденге жазу)
Шар, шана, аша, шаш, Шара

Балалар күлегештер арқылы бағаланды, топтағы балалар бірін - бірі бағалады.

Сабақты қорытындылау
Сөздер банкісі әдісі
Тапсырмасы: Әр топқа кеспе әріптер таратылады, өтілген әріптерді тауып, сөздер банкасына салу керек.
Әр топ шыршалар арқылы формативті бағаланды
Рефлексия
Балалар, сендерге бүгінгі сабақ ұнады ма?
Қандай жұмыстар жасау ұнады?
Сабақта қандай әрекет жасау ұнады?

Ш дыбысы мен әрпі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Әңгіме - ойынның негізінде ұстаз балалармен қатынасуы жатады, балалардың ұстазбен және балалардың дос доспен қатынасуы
Сабақ түрлерін биология сабақтарында қолдану
Ақтөбе облысы бойынша кірістер департаменті РММ
Тауар мен көлік құралдарын рәсімдеу және кедендік бақылау механизмін жетілдіру жолдары
Қазақ тілінің дыбыстар жүйесі және оны оқыту әдістемесі
Оқытудың дамыту функциясы
Дәрістер жинағы туралы
Вагонның бірлік жинақтарының белгіленуі, құрылысының негізгі бөлшектері және техникалық белгілері
КОМПЬЮТЕР АРХИТЕКТУРАСЫН ОҚЫТУДЫҢ ЛОГИКАЛЫҚ ҚҰРЫЛЫМЫ
Кеден органдарының кедендік рәсімдеу мен кедендік бақылау жүргізудегі ролі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Ақша айналымын реттейтiн заңдылықтар
Коммерциялық банктердің қаржы айналымында бағалы қағаздармен жүргізілетін операциялары
Азия өзендерінің су мөлшері және су айналымы
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Корпаративтің ақша айналымын және есеп айырысу жүйесі
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар