Хан тапсырмасы

Ақтөбе қаласы, Благодар орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебитеті пәнінің мұғалімі
Гүльзия Узбекбаева

Қазақ әдебиеті 5 сынып
Тақырыбы: Аяз би ертегісінің кейіпкерлер әлемі

Мақсаты: Аяз би ертегісіндегі Аяз бидің жақсы қасиеттері мен істерінің мәнін терең түсініп, өз бойларына дарыту, кейіпкер әрекетін саралап, бағалау.
Күтілетін нәтиже: 1. Кейіпкерлерді жағымды және жағымсыз қасиеттері бойынша бөле біледі;
2. Кейіпкердің іс - әрекетіне баға бере біледі;
3. Оқушылардың бірін - бірі бағалауға үйренеді.
Әдіс – тәсілдер Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Диалогтік оқыту , оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, АКТ пайдалану, сын тұрғысынан ойлауға үйрету, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
1. Кіріспе
Білім
Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру.
Топқа бөлу: пазыл бойынша
1 – топ: Ертегі
2 – топ: Жаман ,
3 – топ: Мадан хан ,
4 – топ: Меңді қыз
5 - топ: Уәзірлер

1. Әңгіменің мазмұндық жоспарын
Талдау.
1. Хан тапсырмасы.
2. Жаманмен кездесу.
3. Тұлпардың сыны.
4. ГауҺар тас сыры.
5. Меңді қыздың шарты.
6. Жаманның сертке беріктігі.
7. Уәзірлердің арандатуы
8. Ақылдың пайдасы
9. Аяз би.

Түсіну Қолдану
Ертегі мазмұны бойынша топтарға тапсырма:
І топ - ертегіде кездесетін кейіпкерлерді бойындағы қасиеттеріне қарай жағымды, жағымсыз деп топтастыру ( Топтастыру стратег);
ІІ топ - басты кейіпкер Аяз бидің өткен сынақтарын жаз Теріп алу стратег;
ІІІ топ - Аяз би қандай қасиеттері арқылы мұратына жетті?
ІҮ топ. Уәзірлер мен Аяз би
Венн диаграммасы
Ү т. Кейіпкерді сәйкестендіру

Талдау №1 (дарындылар) – берілген ұйқасқа өлең құрайды;
№2, 3 (жақсылар) – диалог құрау.
№4 (орташа)- ертегі желісі бойынша бір сұрақ дайындайды.

Жинақтау 3. Ой түю стратегиясы.
1. Мен адамды қалай бағалаймын? ой – пікір айту
“Ай, Аяз, баймын деп аспа, ханмын деп таспа! Аяз әліңді біл” деген сөзді қалай таратып айтып берер едің және қандай мақал – мәтелдермен ауыстыруға болады.
2. Бұрын елді хандар биледі, ал қазір елді кімдер басқарады?
Президент, әкімдер, министрлер, директорлар т. б
Сен әкім немесе президент болсаң елің үшін не істер едің? Жазбаша

Қорытынды. Ертегілердегі халық арманы шағын ойтолғау жазу

Үй тапсырмасы Менің ертегіден алған әсерім тақырыбына эссе жазу.

Кері байланыс: Екі жұлдыз бір тілек
Бағалау Топтық бағалау өлшемі

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

М.Х.Дулати
Қазақ тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
Рашид-ад-дин Фазлолла Хамаданидың «Жами-ат-Тауарих»
Ұлттық ойындар
Қазақстан Кеңестік тоталитарлық жүйенің қалыптасу кезеңінде (1920-1939)
Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында жұмбақтардың ролі
Түркістанның соңғы ханы
Аңыз әңгімелерді оқыту әдістері
Аңыз-әңгімелердің танымдық және тәрбиелік мәні
Хиуа хандығы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
ӘБДІКӘРІМ САТҰҚ ҚАРАХАН
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс