Мағынаны ашу кезеңі

Химия 11 сынып
Сабақтың тақырыбы:“Альдегидтердің физикалық және химиялық қасиеттері” (слайд)

Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Оқушыларға альдегидтердің физикалық және химиялық қасиеттерін түсіндіру арқылы
олардың алған білімдерін одан әрі тереңдету, жүйелеу.
Дамытушылығы:
Альдегидтердің химиялық қасиеттерін сипаттайтын химиялық реакция
теңдеулерін құрастыру, білім - білік дағдыларын жетілдіру, есте сақтау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі:
Кооперативті оқыту әдісін қолдана отырып, оқушылардың танымдық, қызығушылықтарын қалыптастыру.

Сабақтың міндеттері:
1. Оқушылардың білім алуға деген ынта – ықыласын жұмылдыруға
2. Оқушылардың білім алуда мақсатын анықтауға
3. Оқушылардың материалдарды бір мезгілде қабылдауы, ой қорытындыларын жасауы, жалпылай және жүйелей білуі
I
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
- сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау;
- оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу, оны өткізу жоспарын көрсету. Оқушыларды 3 топқа бөлу.
ІІ. Үй жұмысын тексеру:

ІІІ. 2 Мағынаны ашу кезеңі
1. Оқушыларды топтау. Топтарға берілетін тапсырмалар

Бірінші топ тапсырмасы – Физикалық қасиеттері, қосылу реакциялары.
Екінші топ тапсырмасы – Тотығу, орынбасу реакциялары.
Үшінші топ тапсырмасы – Формальдегидтің полимерленуі, поликонденсация реакциясы.
Топтар алдымен жұппен, одан кейін топпен жұмыс істейді.
Соңынан әр топ өкілі тақтада түсіндіреді.



Ұқсас жұмыстар

Сыни тұрғыдан ойлау технологиясының тәсілдері
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын биологияда қолданудың маңызы
Сыни ойлау туралы түсінік
Қазіргі замануый технологияны, соның ішінде бастауыш мектепте оқу-тәрбие үрдісінде «Сын тұрғысынан ойлау технологиясын» қолдану
Сын тұрғысынан ойлау жобасы арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Сын тұрғысынан оқыту
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУ МЕН ЖАЗУ АРҚЫЛЫ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ДАМЫТУ
Сын тұрғысынан ойлау - оқу мен жазуды дамыту
Энергетикалық алмасу
Бастауыш білім беруде қолданылатын оқыту технологияларына сипаттама
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Өндірістің қысқа мерзім кезеңіндегі шығындары
Қайта құрылымдаудың бірінші кезеңі
Ашу процесіндегі биохимиялық өзгерістері
Экономикалық теорияның қалыптасу кезені пікір қайшылықтары.
Жабдықтау кезеңінің аудиті
Тас индустриясының дамуы және энеолит кезеңіндегі мыс құралдардың пайда болуы
Бейтарап сөзі жалпылама деген мағынаны білдіреді
Мектепте білім беру ісіндегі басты бағдар - оқушылардың тек шығармашылық мүмкіндіктерін ашу
Құлатай үйге кірген соң, бойы бір тұтам ашулаңды