Сендер ояныңдар

Ертегілерге саяхат
Ашық оқу іс - әрекеті
Білім беру саласы: Таным, Шығармашылық
Бөлімі: Тіл дамыту, Сурет
Мақсаты: Балалардың ертегі жайлы ұғымдарын тиянақтау, ертегілерді көрсету үшін сұрақ - жауап арқылы баланың тілін жетілдіру, тіл байлығын арттыру, дұрыс сөйлеуге баулу. Ойындар арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру. Балалардың шығармашылық ынтасын ояту. Нүктелі әдісті пайдалану. Саусақ жаттығуы арқылы саусақ маторикасын дамыту. Дыбыстық жаттығулар арқылы баланы дыбыстарды дұрыс айта білуге пысықтау.
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап, дидактикалы қойын
Көрнекілігі: бауырсақ ертегісінің конусты суреттері, жеті лақ ертегісінің суреті, дидактикалық ойын:”Орнын тап та атын айт!”
Билингвалдық компонент: Түлкі - лиса, Бауырсақ - колобок, қоян - заяц

Мотивациялық қозғаушы:
Шаттық шеңбері: Балалар қане бәріміз шеңбер жасайық. Шеңберіміз неге ұқсады? Ендеше шарымызды үрлейік те үлкен шар жасайық. Енді денеміз сау болсын деп бір - бірімізді емдейік
- Қайырлы таң көздерім! Көздерім сендер ояныңдар!
- Қайырлы таң құлақтарым! Сендер ояныңдар!
- Қайырлы таң саусақтарым! Сендер ояныңдар
- Қайырлы таң Алтын күн!, Күн сияқты күлімдеу.

Іздену ұйымдастырушы
- Балалар сендер ертегілерге саяхат жасағыларың келеді ме? Ал енді олай болса бәріміз немен барамыз? (Осы кезде гуілдеген пойыздың дауысы естіледі)
- Балалар естисіңдер ме? Бұл пойыздың дауысы екен. Олай болса бәріміз пойызға мінеміз.

Қимылды ойын: “Көңілді пойыз”
1. Аялдама “Жетілақ”(Суреттен көрсету)
- Балалар жеті лақ ертегісіндегі лақтардың анасы қайда кетеді? Оларды не жеп қояды? Анасы орманға не үшін кетті? Ешкі туралы кім тақпақ айтып береді?
Аслан: Лақ, лақ лағым, Секеңдеген шұнағым
2. Аялдама: “Бауырсақ”
- Балалар мына жерде қандай ертегі кейіпкерлері тұрады екен?
- Бауырсақ нелерден қашты?
- Бауырсақты не жеп қояды?
Жұмбақ жасыру:
Өзі қорқақ, құлағы ұзын Ол не?
Балалар: қоян
Олай болса сендер шаршаған шығарсыңдар Қане қоян сияқты сергіп алайық.
Сергіту сәті:
Ұзын құлақ сұр қоян
Естіп қалып сыбдырды
Ойлы – қырлы жерлерден
Ытқып – ытқып жүгірді

3.“Шұбар тауық” аялдамасы
- Балалар мына жерлерде шұбар тауық көрінбейді ғой, біра қыт - қыттаған дауыс естіледі.
Балапан: Қыт - қыт - қыт Балалар сәлеметсіңдер ме! Мен анамнан адасып қалдым.
Олай болса біздің балалар саған көмектеседі. Балапанға кім тақпақ айтып береді?
Рахат: Шөп - шөп, шөжелерім
Сары алтындай балапаным,
Тез жетіңдер жем беремін
Дәнге толы алақаным
- Жарайсыңдар балалар! Балалар бәріміз пойызға мініп тобымызға қайтамыз.
Өнер орталығы:

“Балапанға”жемсауыттың ішінде тары суретін салу.
Аққағазға гуашь, қол сүрткіш
Нүктелі әдіс арқылы балалар таяқшамен нүктелі әдіс арқылы тары салу.
Саусақ жаттығуы:”Амандасу”
Жұмыстарын аяқтау. Сендердің салған тары суреттеріңді балапанға сый қылып тартамыз.

Дыбыстық жаттығу:
Орманда жүр масалар ыз - ызы - ыз - ыз
Аралар жүр ыж - ыж - ыжы
Тауықтар жүр қыт - қыт
Жыландар жүр ыс - ыс - ыс

Рефлексивті түзету
Билингвалдық компонент: қоян - заяц, бауырсақ - колобок
Балаларды мадақтау, мақтау
Балалар біз қандай аялдамаларға бардық? Қандай ертегі кейіпкерлерімен кездестік.

Жамбыл облысы, Т. Рысқұлов ауданы,
Құлан ауылы, "Балауса" балабақшасының тәрбиешісі:
Мансурова Амина Шакиртовна



Ұқсас жұмыстар

Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ МЕН ТӘСІЛДЕРІ
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың әдістері мен тәсілдері
М.Ж. Көпеев шығармаларындағы шағатай тілінің элементтері
Ақын шығармашылығын Кеңес жазушыларымен үндестіру
М. Ж. Көпейұлының өмір мен отты жырлары
Кеңселік іс қағаздары тілінің даму, қалыптасу үдерісі
Б.Майлин әңгімелерінің негізгі тақырыптары мен өзекті идеялары
Діндерді дінтанулық принциптер бойынша топтастыру
МӘШҺҮР ЖҮСІП КӨПЕЕВ ӨЛЕҢДЕРІНІҢ ЖАНРЛЫҚ СИПАТЫ ТАРАУ
Сендердің бәріңде менің алдымда тірі кісідей боп тұрдыңдар
Сендер мектепке жақсы дайындалыпсыңдар
Сендер қалдырған қасиеттерге лайықты өмір сүре алдық
Сендер соғыс дегенді білмей ететін боласыңдар
Сендер жүре тұрыңдар
Сендер өзің тексер, сендерге айтайын
Түйемді сендер ұрладыңдар
Балалар сендер алма ағашын нелермен боядыңдар
Сендерге хат
Сендер қандай әдемі бояғансыңдар