Формуланы енгізу және көшіру. Тест тапсырмасын орындау
Класы: 8
Сабақтың тақырыбы: "Excel-де формуланы енгізу және көшіру"
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың Microsoft Excel-дегі формулалар енгізу және көшіру бойынша алған білімдерін тереңдету, қайталау, толықтыру, өмірмен байланыстыру.
2. Өз жұмысында компьютердің мүмкіндіктерін пайдалану, өз әрекеттерін бағалау және талдау, оқушының өзіне деген сенімділігін арттыру, өзіндік дамуды жүзеге асыру.
3. Оқушылардың компьютерлік сауаттылығын, ақпараттық мәдениетін арттыру, өз ойын ашық айта білуге, ойын жүйелеп жеткізуге тәрбиелеу; пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың типі: практикалық сабақ
Сабақтың көрнекілігі: ДК, оқулық, слайдтар топтамасы, интербелсенді тақта.
Оқыту формалары: жеке, топтық және ұжымдық.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Ой қозғау өткен сабақты еске түсіру. (Оқушылар ортаға шығып емтихандағы сияқты бір-бірден сұрақтарды суырып, ауызша жауап береді)
1. Электронды кесте үшін формула дегеніміз не? Кесте ұяшығына формула енгізу неден басталады?
2. Microsoft Excel-де мәндерді жазу режимінен формулаларды жазу режиміне қалай көшуге болады?
3. Ерекшеленген ұяшық диапазонын қалай көшіруге болады?
4. Кестелік процессорда мәтіндік процессорға қарағанда қандай есептерді шығарған ыңғайлы?
5. Ұяшықтардың абсолют немесе салыстырмалы сілтемелері не үшін қолданылады?
6. Ұяшықтағы мәліметтердің орнын ауыстыру қалай орындалады?
7. Автоқосынды қандай қызмет атқарады? Іске қосу үшін не істеу керек?
8. Ұяшыққа функцияларды енгізу қалай жүзеге асады?
9. Формулаларды көшіруді қалай орындауға болады?
ІІІ. Хронологиялық кесте .(кестені толтыру)
…………………
IV. Практикалық жұмысы.
№1 тапсырма. Төмендегі тапсырманы формула құру арқылы шығарыңыздар.
…………………
№2 тапсырма. Кестедегі амалдарды формула құру арқылы орындаңыздар.
…………………
№3 тапсырма.
…………………
№4 тапсырма. Автоқосынды арқылы есептеңіз.
…………………
№5 тапсырма. Бухгалтерлік есептеу жүргізіңіздер.
…………………
1. Реттік саны
2. Қызметкердің аты-жөні
3. Тариф. ставка
4. Сағат саны
5. 3-ші граф. 18 бөліп, 4 граф. көбейту керек
6. 5-ші граф. 10-ға көбейтіп, 100-ге бөлу керек
7. 5-ші граф. 5-ке көбейтіп, 100-ге бөлу керек
8. 5-ші граф. 1-ге көбейтіп, 100-ге бөлу керек
9. 6-шы, 7-ші, 8-ші граф-ды қосу керек
10. 5-ші графадан 9-шы графаны алып тастау керек.
V. Сабақты бекіту. Тест тапсырмасын орындау.
VІ. Сергіту сәті. Оқушылар баяу музыканың ырғағымен көз жаттығуларын жасайды.
VІІ. Үй тапсырмасы. §28. Формуланы енгізу және көшіру
VІІІ. Оқушыларды бағалау.
ІХ. Сабақты аяқтау.
Оқушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алу негізінде орта мектепте информатиканы саралап оқытуды ғылыми негіздеу
АЛГОРИТМНІҢ ПРОГРАММАЛАУ НЕГІЗДЕРІНДЕГІ РОЛІ
Excel программасының қосымша мүмкіндіктері. Жұмыстық беттерді редакторлеу
Информатика курсы бойынша оқу процессін жоспарлау
MS-DOS-тағы файлдармен және каталогтармен жұмыс жасау
Білімді бақылауды автоматтандыру. Тест құру теориясы мен әдістемесі
Информатика пәнінен дәрістер
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Заманауи оқу үдерісіндегі педагогикалық бақылау
Орта мектептегі паскаль тілі программасын оқытудың әдістемелік ерекшеліктері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару