Төртбұрыштар тарауын қайталауға есептер шығару, білімдерін жүйелеу
Тақырыбы: Төртбұрыштар тарауын қайталау
Мақсаты: 1) Төртбұрыштар тарауын қайталауға есептер шығару, білімдерін жүйелеу;
2) Төртбұрыштар анықтамасын, қасиеттерін есептер шығаруда қолдану машығын дамыту;
3) Өз бетімен ізденіске, бір - біріне көмек көрсете білуге, ойын ашық айта білуге баулу;
Сабақ типі: білімді бекіту.
Сабақ түрі: білім мен дағдыны қорытындылау, жүйелеу сабағы.
Әдісі: тәжірибелік, талдау, жинақтау.
Көрнекіліктер: плакаттар, фломастер, таратпалы карточкалар.
Қолданылатын стратегиялар: ой толғаныс, топтастыру, семантикалық карта.
Сабақ жоспары:
Ұйымдастыру кезеңі.
Мағынаны ажырату.
Семантикалық картамен жұмыс.
Сабақты қорыту, білім бағалау.
Үйге тапсырма беру.
Сабақ барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Оқушыларды 4 - 5 оқушыдан топқа бөліп, сабақтың құрылымы мен мазмұны туралы түсінік беру, кеспелі фигуралардан таңдап топ атауларын анықтау.
Мағынаны ажырату.
Тарау бойынша қайталау.
Плакатқа әр топ аттарына байланысты білетіндерін тірек - сызба түрінде жазып, топ басшысы қорғайды.
Топ аттары: тік төртбұрыш, параллелограмм, ромб, квадрат.
Есептер шығару
Әр топ 2 тапсырмадан алып, бір топ мүшесі тақтаға орындайды.
№1. Тік төртбұрыштың периметрі 36 см, ұзындығы 12 см болса, енін табыңыз.
№2. Параллелограмның бір қабырғасы 3 см, ал екінші қабырғасы одан 5 см артық, периметрін тап.
№3. Ромбының қабырғасы 15 см, периметрін табыңыз.
№4. Квадраттың периметрі 48 см, қабырғасын табыңыз.
№5. Тік төртбұрыштың АС лиагоналы 12 см, АО кесіндісі неге тең?
№6. Параллелограмның бір бұрышы 720 – қа тең, қалған бұрыштарын табыңдар.
№7. Ромбының екі бұрышының қосындысы 1240 – қа тең болса, онда бұрыштарын табыңыз.
№8. Квадраттың диагоналы 14 см, ал диагоналы қабырғасы болатын екінші квадраттың периметрін табыңыз.
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Мектепте матиматиканы үйретудің жалпы мақсаттары
Бастауыш сыныптарда геометриялық ұғымдарды оқыту
Физиканы оқытуда инновациялық технологияларды қолдану
Геометриялық ойлаудың даму деңгейлері
География пәнінің сабақтары
Математиканы тереңдетип окыту
Көмекші мектеп оқушыларына геометриялық материалдарды оқыту жолдары
Алгебра, геометрия және логиканың таңдаулы мәселелері пәнінен емтихан сұрақтары
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Басқару есептерінің қойылымы Технологиялық урдістерді оперативті басқарудың негізгі есебі
Есеп шығаруға үйретудің жалпы мәселелері
Басқару ұйымастыру үкім шығару қызметіне қажет
Құжаттарды баспаға шығару
Жұқа линза формуласын есептер шығару
Тік төртбұрыштардың қабырғаларының ұзындықтарын өлшеу
Марғасқа жырау (туған және өлген жылдары белгісіз) (XVII ғ. ) - ақын, жауынгерлік рухтағы жырларды шығарушы, қазақ поэзиясындағы көне дәстүрді жалғастырушы
Есепті шығару
Қазақтың байырғы қара есептері