Аманжоловтың Туған жер өлеңін мәнерлеп оқу
Маңғыстау облысы, Маңғыстау ауданы,
Жыңғылды аулы, Есір Айшуақұлы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Тұяқбаева Сәулет Қуатқызы
Тақырыбы: “Сүйемін, өскен Отаным” Мұқағали Мақатаев
Мақсаты:
Өлең мазмұны арқылы көркем әдебиет жанрының бірі лирикалық шығармалардың айтар ойын ұғындыру. М. Мақатаев өмірінен, шығармашылығынан мәліметтер беру. Еліміздің тарихына қысқаша шолу жасау.
Оқушылардың өлеңге деген ынтасын арттыру, көркем сөз оқу шеберлігін, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру.
Отанды сүюге, өлеңді, өнерді, сезімді бағалауға тәрбиелеу.
Әдіс - тәсілдері: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы( қызығушылықты ояту, мағынаны тану, ой толғаныс, сәйкестендіру, түртіп алу, топтастыру). Блум жүйесі.
Пәнаралық байланыс: Тарих, әдебиет, музыка.
Әрбір адам - Туысым, досым, жұрағат
Әрбір сабақ - Үйрену, ұғу, ұлағат.
Әрбір ісім – Тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзім - Шындық, бірлік, адалдық
Үйге тапсырма
Қ. Аманжоловтың Туған жер өлеңін мәнерлеп оқу.
Мағынаны тану
Қ. Аманжолов кім?
Ақынның көңіл - күйі, туған жерге деген ризашылық сезімі өлеңнің қандай жолдарында берілген?
Өлеңді неге лирикалық шығармаға жатқызамыз?
ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ САБАҚТАРЫНДА ЛИРИКАЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАРДЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Қaсым Аманжолов өмірі мен шығармашылығы
Бастауыш мектептегі ана тілі
Әдебиетті оқу процесінде оқушылардың сөйлеу әрекеті
Дауыс және оның өзіндік бояуы
Балалардың сүйікті жыршысы
Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамытуда этнопедагогика материалдарын пайдалану жолдары
Мектеп бағдарламасында әдеби-терминдердің берілуі
Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы
Лирикалық шығармаларды оқыту арқылы бастауыш сынып оқушыларының адамгершілікке тәрбиелеу
СҮЙІНІШҰЛЫ ҚАЗТУҒАН
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Ресей Федерациясындағы жерге меншік және жер пайдалану құқығы
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Алтай осы жерден басталады
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы