Тақырыпты оқып түсіну Салалас құрмалас сөйлемдер

Қазақ тілі 8 сынып
Тақырып: Себеп - салдар салалас құрмалас сөйлем
Оқыту мақсаты: Өзіндік оқу арқылы салалас құрмалас сөйлемдердің, ыңғайлас салалас құрмалас сөйлем, оның жасалу жолдары туралы түсінік қалыптастыруы тиіс, тілдік талдау жасауға үйренеді.
Күтілетін нәтиже:
- себеп - салдар салалас, оның жасалуы туралы айтып бере алады;
- мысалдар келтіре алады;
- тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, оған жауап бере алады;
- өзіндік ой - пікір айтуға дағдыланады;
- бірін - бірі тыңдауға, сұрақ қоюға жаттығады;
Модульдер
Әдіс – тәсілдер:
1. Диалогтік оқыту, СТОҮ – КРХ , Зымыран
2. Жас ерекшелігіне сай оқыту
3. ОүБ - топ жұмысын бағалау, кері байланыс Өзгерістер туралы ойлар әдісі
4. Көшбасшы – топ жұмысын ұйымдастыру
Ресурстар: 8 - сынып оқулығы, бағалау парақшалары, кесте
Бағалау
1. Сұрақтарға жауап беру
2. Әр топ мүшесінің тапсырманы түсіндіре білуі
3. Әр топ мүшесінің өзіндік ой - пікір айтуы
4. Ортақ шешімге келу
5. Қорытынды жасай алу
Алдыңғы білім Салалас құрмалас сөйлем. Себеп - салдар салалас сөйлем

Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушыларға оқыту мақсаттары мен күтілетін нәтиже айтылады.
2. Оқушылармен амандасу. Сынып оқушыларын ұйымдастырып, сабаққа бейімдеу.
3. Топқа бөлу, спикер тағайындау.

Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану
- Қане, балалар, сабаққа дайындар“бір” шапалақ, сабаққа келгенімізге қуанып тұрғандар “екі” шапалақ, сабақты бастайық дегендер “үш” шапалақ ұрайық. Керемет! Шапалақ даусынан сендердің бүгінгі сабаққа ерекше дайындықпен келгендерің сезіліп тұр.

1 - кезең: Тақырыпты оқып түсіну Салалас құрмалас сөйлемдер.
Себеп - салалас құрмалас сөйлем дегеніміз – құрамындағы жай сөйлемдерінің алдыңғысы соңғысының немесе соңғысы алдыңғысының себебін білдіретін сөйлем.
Жасалу жолы: жалғаулықсыз, жалғаулық шылаулар арқылы
- Өйткені, себебі, сондықтан, неге десеңіз, сол себепті шылаулары

Оқушылар өздері оқып, түсінеді. Түсінбеген жерлерін бір – біріне сұрақтар қою арқылы түсінеді.

Себеп - салдар салалас құрмалас сөйлем. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сабақтас құрмалас сөйлемді оқыту барысында жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалану
Тіліміздің грамматикалық амалдары түрліше
Сөйлемнің айқындауыш мүшелер
Көмекші мектеп оқушыларының сөйлем құрау дағдыларын қалыптастырудың әдістемелік негіздері
Т.ҚОРДАБАЕВ және ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМ МӘСЕЛЕСІ
Құрмалас сөйлемді оқыту әдістемесі
Қазақ тілі синтаксисінің зерттелуі
Ғалымның Қазақ тілі методикасы
Газет тілінің қазақ тіл білімінде, орыс тіл білімдерінде зерттелуін саралау
Қaзaқ тiлiндeгi бaяндaуыштың тaбиғaтын aшу
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
Өзіміз кішкентай кезімізде оқып, оқығанды көңілімізге тоқып өстік
Кесте түрінде берілген ақпаратты түсіну, қолдана білу
Грамматикалық тақырыбымыз Ыңғайлас салалас
Ішінде әрдайым өзіне оқып беретін ертегі кітаптары мен көне заттар толы
Бірде гуманитарлық колледждің қазақ тілі мен әдебиеті мамандығында оқып жүрген студент қызға Тынышбай Рахымның өлеңін оқығанда, әлгі студент қыз
Иә, туған жердің қадір - қасиетін түсіну үшін данышпан болудың қажеті жоқ
Ыңғайлас салалас сөйлем дегенім қандай сөйлем
Ыбырай шығармалары қысқа мазмұнды, балалардың түсінуіне жеңіл
БОЛАШАҚ ҰРПАҒЫМЫЗ ҮШІН 5 МИНУТЫҢЫЗДЫ БӨЛІП, СОҢЫНА ДЕЙІН ОҚЫП ШЫҒУЫҢЫЗДЫ СҰРАЙМЫН