Әңгіме мазмұнына байланысты сұрақтар мен тапсырмалар

Тақырыбы: Әдепті балалар
І слайд
Мақсаты: Оқушылардың мәтін туралы түсініктерін кеңейте түсу, сөздік қорын, ой - өрісін дамыту, әдептілікке тәрбиелеу.
Міндеті:
1) Берілген сабақты толық игерту
2) Оқушыларды әдептілікке, инабаттылыққа, имандылыққа тәрбиелеу.
3) Алған білім негізінде қорытындылай білуге жаттаған мақал - мәтелдерін өмірде қолдануға өз ойын дамыта білуге үйрету
ІІ слайд
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгерту
Сабақтың әдісі: Тірек сызба, әңгімелесу, сұрақ - жауап, баяндау, топтастыру

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
Психологиялық дайындық
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Үйге берілген өлеңнің мазмұнын сұрау. Үй тапсырмасын қорытындылау барысында сөзжұмбақ шешу.

ІІІ слайд 1. Сөзжұмбақ шешу
1. Әкеңнің анасы кім?
2. Жазуды қайда жазамыз?
3. Ыдыстың түрі?
4. Қолыңа алғаш ұстаған оқулық?
5. Қазір қай мезгіл?
6. Тышқанның үйін ата?

ІV cлайд 2. Тірек сызба
Үлгілі, қамқоршы, кішіпейіл
Әдепті, тату, сыпайы, ұқыпты

ІІІ. Жаңа сабақ
Жаңа сабақтың тақырыбына байланысты кіріспе әңгімеде Әдібай Табылды туралы өмір жолы таныстырылды. Оқулықтағы әңгімені түсінікті, мәнерлеп оқып беремін. Мазмұнын айтып, түсіндіремін. Оқушылар мәтінді кезек - кезек оқиды. Әңгіме мазмұнына байланысты сұрақтар мен тапсырмалар:
1. Әңгіме не туралы?
2. Мәтіндегі балалардың істері туралы әңгімеле?
3. Ата - балаларға ризашылығын қалай білдірді?

V слайд Сөздікпен жұмыс
Жалғыз бала - бір бала
Қамқоршы – көмекші
Топ басшы – топты ұйымдастырушы
Ағынан жарылып – бар ниетімен, шын ықыласымен

Оқушылар әдептілік туралы жаттаған мақал - мәтелдерін айтады.
ІV. Бекіту V слайд
- Бүгін қандай тақырыпты өттік?
- Әдепті деп қандай баланы айтады?
- Әңгіме не туралы айтылған?

V. Бағалау
VІ. Үйге тапсырма беру
Үйге оқуға әдепті балалар



Ұқсас жұмыстар

Аралас сабақ және оның бөлімдері
Мұғалімнің әңгімеге дайындығы
Оқушыларды шығармашылыққа баулудың педагогикалық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларын шығармашылыққа баулудың теориялық негіздері
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың теориялық негіздері
Мәтінді оқыту әдістемесі
ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ӘДІСТЕМЕСІ
Бастауыш мектеп жасындағы оқушылардың шығармашылық танымдық қызығушылықтарын дамыту жолдары
Психологиялық білімді меңгерудің ерекшелігі
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы
Тауарлық – материалдық қорлар есебі мен аудиті және олардың жетілдіру жолдары