Көбіне оқушылардың білім деңгейіне, дайындығына сәйкес, уақыттың болуына қарай өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру үшін қосымша тапсырмалар ұсынып отырамыз

4 - сыныптың математика пәніне арналған үлестірмелі дидактикалық материалдар

Алғы сөз
Математика пәні қызық та, күрделі пәндердің бірі. Көбіне оқушылардың білім деңгейіне, дайындығына сәйкес, уақыттың болуына қарай өткен тақырыпты қаншалықты меңгергендігін тексеру үшін қосымша тапсырмалар ұсынып отырамыз. Бұл жұмыс түрі баланың бағдар - ламаға қаншалықты түсінгенін көрсетеді, әрі өз бетімен жұмыс жасау дағдысын дамытады, математикалық білімді жүйелейді.
Ұсынылып отырған жинаққа енгізілген тапсырмалар мұғалімнің жұмысын жеңілдетеді деп ойлаймын. Себебі, тапсырмалар оқулықтың тақырыптары мен тарауларына сәйкестендірілген:
1. Көп таңбалы сандар
2. Шамалармен жүргізілетін есептеулер
3. Теңдеулер және оларды шешу
4. Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері
5. Есептер және оларды шығару
Математика ақыл - ойды тәртіпке келтіреді ,- деген рас. Соған орай берілген тапсырмалар да мазмұнына сай шартты белгілермен көрсетілді:
 Оқы және есептеп жаз
 Қызықты тапсырмалар
 Сызу жұмыстары
Бұл құрал оқушылардың математика сабағына қызығушылығын арттырып, берілген материалдарды еркін меңгеру үшін тиімді де, пайдалы болсын дегім келеді.

Көп таңбалы сандар
1 - тапсырма
 Сандарды өсу ретімен жаз: 259, 206, 251, 219, 291, 20
 Екі адам тоғызқұмалақты екі сағат ойнады. Әрқайсысы неше сағат ойнады?

2 - тапсырма
 Разрядтық қосылғыштарға жікте: 318, 504, 415, 7506.
 Дорбадағы 10 асықты он бала бір - бірлеп алды.
Сонда бір асық дорбада қалды. Бұл қалай?

3 - тапсырма
 Амалдарды орында:

Қараоба орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Мукашева Ризагуль Каиргельдиновна



Ұқсас жұмыстар

Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі
Қазақ тілінен білім, білік, дағдыны тексеру әдістемесі
Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру және тексеру әдістері
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі туралы
Биологиядан білімді қорытындылау
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру әдістерінің теориялық негіздері
Бірінші сынып оқушыларының математикалық білім, білік, дағдыдыларын қалыптастыру жолдары
ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫ ОҚУЛЫҚТЫ ПАЙДАЛАНУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Жол қозғалысы және көлік құралдарын пайдалану ережелерін бұзғаны үшін жауапкершілік