Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдерімен таныстыру, сәйкес қалдықты табуды пысықтау
Сабақтың тақырыбы: Көбейту және бөлу 379х60; 22740: 60
Сабақтың мақсаты:
І. Білімділігі: Оқушылардың білім – білік дағдыларын қалыптастыра отырып, көп таңбалы сандарды ауызша көбейту және бөлу тәсілін қалыптастыру, есептің әр түрін шығару дағдыларын жетілдіру. Нөлдермен аяқталатын сандарды жазбаша көбейту тәсілдерімен таныстыру, сәйкес қалдықты табуды пысықтау.
ІІ. Дамытушылығы: Оқушылардың ынта – жігерін, алғырттылығы мен шапшаңдығын, танымдылық дағдыларын арттыра отырып, шығармашылыққа жетелеу.
ІІІ. Тәрбиелігі: Оқушыларды тазалыққа, адамгершілік қасиеттерге, ұжымшылдыққа, тазалыққа, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелей отырып, білімпаздыққа жетелеу.
Сабақтың түрі: Саяхат - сабақ
Сабақ типі: жаңа білім меңгеру
Сабақтың әдіс - тәсілдері: Проблемалық, көрнекілік, сұрақ - жауап, ойын, түсіндіру, талдау - жинақтау.
Көрнекіліктері: Керуеннің суреті, сандық, қазан, қоқыс шелегі, кілт, сандар, цифрлар. Слайдтар, қосымша тапсырма жазылған үлестірме қағаздар
Формасы: ұжымдық, топтық, жеке.
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
- Сабағымызды бастамас бұрын
Психологиялық тренинг
Сыйлап сәлем береміз,
Үлкендерді көргенде.
Әдепсіз деп сөкпесін,
Үлкендер айтып өкпесін.
Ізетті деп білеміз,
Сондықтан да сіздерге,
Үйге қонақ келгенде
Иіліп сәлем береміз
Балалар, қазір бізде қандай сабақ болады?
Математика сабағымыздың ұраны қандай еді?
Ұранымыз:
Мақсатымыз – білім алу.
Міндетіміз еңбектену.
- Ендеше сабағымызды бастаймыз.
- Балалар, бүгін біздің сабағымызға қонақтар келіпті. Демек бұл сабағымыз жай сабақ емес, ерекше сабақ болып өткелі отыр.
Келгенше қонақ ұялады,
Келгеннен соң үй иесі ұялады - демекші біз ұятқа қалмауға тырысайық.
Балалар, автотұрақтан қалаға қандай көлікпен барамыз? (автобуспен, машинамен)
- Ал ертеде адамдар немен жүрген екен? (атпен, түйемен)
- Ертеде ата - бабаларымыз керуенмен, бір ауылдан бір ауылға керуен түйемен жол жүріп қонақ кәде сұраған екен. Бүгін біз сабағымызда ауылдарға барып саяхат жасаймыз.
Бүгін сабақты топпен жүргіземіз, сондықтан сары түсті дөңгелектер бір топ, көк түсті шаршылар бір топ болып отырсын.
Әр топ есім таңдап алады. 1. Керуен , 2. Автобус
Көліктердің жүргізушісі кім болады сол топ басшысы болады
Слайд 1 * Жедел ойлау стратегиясы
- Өткен сабақта не өтілді? (нөлмен аяқталатын санға көбейту және бөлу)
Сұрақ: Нөлмен аяқталатын сандарға қалай көбейтіп, қалай бөледі екенбіз?
Тегістік орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі:
Қабылдинова Үміт Қабылжапарқызы
Көбейту және бөлу 379х60; 22740: 60. жүктеу
Толымсыз бөлінгіштерді біртіндеп бөл
Ауызша есептеу тәсілдерін үйрету әдістемесі
Қазіргі бастауыш сыныптарда математиканы оқытудың теориялық негіздері
Толық жүздіктерді қосу және азайту
Модульдік оқыту технологиянысын математика сабағында қолдану
Нөмірлеу және арифметикалық амалдарды меңгерудегі көрнекіліктерді пайдаланудың педагогикалық-психологиялық негіздері
Математиканы оқыту процесіндегі есептердің функциялары
Математика пәнінен тапсырмалар жинағы
Сандар мен өрнектер
Математиканы Бастауыш сыныптардаоқыту технологиясы
Қазақ тіліндегі мезгіл пысықтауыштар
Антидиурездік гормонының қызметі парасимпатикалық жүйке жүйесінің қызметіне сәйкес келеді, яғни ол организмдегі тамырлардың бірыңғай салалы ет ұлпасы қабық тарының жиырылуына, сөйтіп, олардың арнала - рының тарылуына әсер етеді
Сартай батыр туралы жазбаша деректер
Антигенді таныстырушы жасушалар
Топтарды таныстыру
Соқырдың сөзі пысықтау
Жазбаша жұмыстарды бағалау
Қазақстан - 2050 стратегиясының логотипін таныстыру 2050 Стратегиясының жаңа логотипі бірліктің мазмұны
Амебоциттер - амеба тәрізді жалған аяқтары арқылы қозғалатын, адам мен омыртқалы жануарлар лейкоциттеріне сәйкес келетін, омыртқасыз жануарлар қанының түссіз жасушалары
Мың көлеміндегі сандарды оқыту