Әңгіме құрылысына талдау жасау
Ғабит Мүсірепов Жаңа достар әңгімесі
Әдебиет 5 сынып
Мақсаттары: 1. Оқушылардың шығарма авторы туралы жинаған мәліметтерін білген білімдерін бекіту, шығарманы жан - жақты талдауға үйрете отырып, меңгерту;
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру. Ынтасын ізденушілік белсенділігін, танымын дамыту.
3. Оқушыларды адамгершілік пен бауырмалдыққа, достық пен мейірімді болуға тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже: Шығарма мазмұнын терең түсіну, шығарманы жан - жақты талдай білу, шығарма авторы туралы мәлімет білу, шығарма кейіпкерінен үлгі алу, әдеби - теориялық ұғымдарды меңгеру, оқушыны еркін сөйлеуге төселдіру және өз бетімен ізденуі.
Сабақтың типі: бекіту сабағы.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Ой қозғау, топтастыру, адасқан әріптер, екі тұжырым кестесі, семантикалық карта, сәйкестендіру, сиқырлы қалам
Сабақтың формасы: Топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс
Керекті жабдықтар, ресурстар: интерактивті тақта, жазушы портреті, оқулық, шығармалар жинағы, плакат, үлестірмелі қағаздар, стикерлер, маркерлер
Пәнаралық байланыс: Қазақ тілі, тарих
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды үш топқа бөлу. Шегеннің үш түрлі өсиеті секілді бір - біріне уәде, серт беру сыныптастары арасында.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау:
Ғ. Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы, роман туралы қысқаша түсінік беріп, оқушылар Жаңа достар мәтін мазмұнын еске түсіріп, әр топтың оқушылары бөлімдер бойынша мазмұнын бөліп айтады.
І топ: 1 - бөлім: Қайроштың қалаға қашып келуі.
ІІ топ: 2 - бөлім: Базар алаңы
ІІІ топ: 3 - бөлім: Ана сағынышы немесе ана құшағында
І. Қызығушылықты ояту. Адасқан әріптер ойыны
Мақсаты: Логикалық ойлау қабілеттерін жетілдіру.
Ойын шарты: Берілген әріптердің орнын ауыстыра отырып, сөз құрау.
Берілген сөз: Әңгіменің құрылысына талдау
Ң, м, е, і, н, ә, г, ң -......................
Ұ, р, ы, қ, с, н, л, с, а, ы, ы -..............................
А, л, т, у, а, д,-...............
ІІ. Мағынаны тану. Әңгіме құрылысына талдау жасау.
1) Топтық жұмыс тапсырмалары:
І топ: Шығарманың композициялық құрылымына талдау
ІІ топ: Салыстыру кестесі (сол кездегі балалардың өмірі мен қазіргі балалардың өмірі жайлы салыстыру)
ІІІ топ: Әңгіменің кейіпкерлеріне кешенді сатылай талдау Әдеби теориялық ұғымдар бойынша талдау жасау
(портрет, мінездеме, пейзаж, теңеу, эпитет, мақал - мәтелдер)
2) Жұптық жұмыс тапсырмалары: І топ: Тұжырым кестесі
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі: ----------------- Б. Мұратбайқызы
Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы,
№51 М. Қаратаев атындағы ора мектеп
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:
Жолдасбекова Бағлан
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Әңгіме жанрын оқыту
Эпикалық шығарманың түрлері
Көркем мәтінді тілдік талдаудың әдістемесі
Әңгіме жанрын оқытудың негізгі әдістері
Ертегілерді оқыту
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Тірек - сызба нұсқаларын пайдалану арқылы «атом құрылысын» оқыту
Мысал жанрын оқыту
Автор және көркем туынды
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Отандық өнеркәсіп кәсіпорындарын қайта құрылымдаудағы машина жасау өнеркәсібінің маңызы