Пәнаралық байланыс өзінің мәні жағынан педагогикалық табиғаты бар мәселе
Математиканы арнаулы пәндермен байланыстыра оқыту
Қазіргі кезде ғылым мен техниканың даму деңгейі әрбір адамға сапалы және терең білімнің іскерліктің болуын қамтиды.
Оқушының белсенді шығармашылықпен жұмыс істеуін және кеңінен ойлауға қабілетті болуын талап етеді. Сондықтан да мектептегі оқу процесінің негізгі мақсаты арнайы педогогикалық әдістермен мақсатты және жүйелі түрде оқушылардың интеллектің, шығармашылық ойлауын дамыту, ғылыми көзқарасы мен белсенділігін қалыптастыру. әр адамның бойындағы туғаннан пайда болған интуициясын әрі қарай дамытуға ықпал ету, оқушының табиғи қасиеттерін, математикалық білімін тереңдету үшін оқытуды жоспарлы түрде ұйымдастыру, өз бетінше білім алу дағдыларының дамуына негізін салу болып табылады.
Осы мақсатты жүзеге асыру үшін алдыма оқушының сана – сезім, ақыл - ой қызметінің дамуына ықпал жасай отырып шығармашылық қабілетін ашу, өздігінен жұмыс істеу дағдыларын, логикалық ойлауын, интеллектуалдық дамуын жетілдіру, пәнаралық байланыстар арқылы жеке пән әдістемелерінің бір - бірімен байланысын ашу, ғылыми білім негіздерінің бірлігін көрсету және тұлғаның ізденісін арттыру міндетін қойдым.
Математика жеке тұлғаның ақыл – ой қабілетінің көзін ашу және оның үздіксіз дамуы мен жетілуін қамтамасыз ететін пәннің бірі. Арнаулы пәндер білім беру тұжырымдамасына сәйкес математика пәнін сабақта арнаулы пәндермен байланыстыра оқыту – бүгінгі күннің өзекті мәселелерінің бірі. Пәнаралық байланыс өзінің мәні жағынан педагогикалық табиғаты бар мәселе.
Пәнаралық байланыс дегеніміз – шын өмірдің объектілері, құбылыстары мен процестері арасындағы синтездеуге, интегралдауға ұшырайтын қарым - қатынасты бейнелейтін білім берудің құрамды бір бөлігі.
Математиканың басқа ғылымдармен байланысын анықтайық. Оның химиямен, физикамен, биологиямен, информатикамен тығыз байланыстылығына дау жоқ. Ал тарихпен ше? Тарих толығымен даталардан және оған сәйкес оқиғалардан тұрады. Оларды есте сақтау үшін ойлау қабілеті немесе оқиғалардың логикалық тізбегін қадағалай білу қажет.
Географиямен байланысына келсек, қалалардың ара қашықтығын анықтағанда масштаб, қолда бар карталар есепке алынады, қарапайым математикалық есептеулер арқылы қажетті деректерді алуға болады.
Пәнаралық байланыс ұғымы
Қазақ тілін оқытуда пәнаралық байланыстың орны
Бастауыш мектепте оқу үдерісінде интеграциялап оқытуды жүзеге асырудың теориялық мәселелері
Бастауыш сыныптарда оқытуда пәнаралық байланыстың әдістемелік негіздері
Қазақ тілінен пәнаралық байланыс
Бастауыш сынып оқушыларының пәнаралық байланыс негізінде дүниетанымын қалыптастыру
Әдебиетті оқыту әдістемесі
1-сынып оқу үдерісінде қазақ тілі мен математиканы байланыстырып оқытудың тиімділігін анықтау
Биология сабағында пәнаралық байланыс
Әдебиет сабағындағы пәнаралық байланыс
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Баланың мектепке келу мәселесі
ЖАМАҚҰЛЫ БЕЙБАРЫС
БАРАҚҰЛЫ ЖӘНІБЕК
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
ҚР-дағы мұнай нарығының даму заңдылықтары және тенденциясы «Қазмұнайгаз» Барлау Өндіру» АҚ