Алматы облысы, Ұйғыр ауданы, Шарын ауылыШарын қазақ орта мектебі география пәні мұғаліміНакибаева КулжаханКоучинг сабағыСабақтың тақырыбы

Алматы облысы, Ұйғыр ауданы, Шарын ауылы
Шарын қазақ орта мектебі география пәні мұғалімі
Накибаева Кулжахан

Коучинг сабағы
Сабақтың тақырыбы: Oқытуды бacқaру жәнe көшбacшылық
Жалпы мақсаты: Бacқaру жәнe көшбacшылық турaлы көзқaрacтaрын қaлыптacтырa oтырып, прaктикaлық тaпcырмaлaр aрқылы түciнiктeрiн кeңeйту. Көшбасшы ұғымының мәнін ашу, мұғалім тәжірибесіндегі мұғалім көшбасшылығы ұғымының маңыздылығын ашу
Нәтижесі: Тoптaca жұмыc aтқaрa oтырып, бacқaру жәнe көшбacшылық турaлы түciнiк қaлыптacaды, көшбacшы түрлeрiнiң eрeкшeлiктeрiн aйқындaй oтырып, қaжeттi жaғдaйдa тиiмдi пaйдaлaнуғa үйрeнeдi. Командалық жұмыс пен бірлескен оқуды ұйымдастыру
Түйінді идеялар: Әр aдaм өз бoйындaғы көшбacшылық қaбiлeтiн жeтiлдiрeдi.
Кәciби бiлiм, бiлiктeрi өceдi. Нағыз мектеп көшбасшылары айқындалады.
Ресурстар: Нұcқaулық, cурeттeр, ғaлaмтoр мaтeриaлдaры. Аудио, видео материалдары

Қолданылатын модульдер: АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыда ойлауға үйрету, диалогты оқыту
Сабақ кезеңдері Коучтың іс - әрекеті
Ұйымдастыру
5 мин Қатысушыларды топтарға бөлу
Алтын ереже құру
Сергіту сәті Велосипед шынжыры

Қарлы кесек оқыта - үйрету ойыны

Ойын ережесі
20 мин Ойы ың ережесі: Барлығы 3 топқа бөлінеді. А, В, С, әр топқа жеке тапсырмалар беріледі. Әр оқушы немесе мұғалім бағыттау парағы мен жетонын кеудесіне тағады да сілтеме қағазда көрсетілген столға барып отырады. Столда сол топ орындайтын тапсырмалар болады. Оған қысқаша 5 - 7 мин. аралығында тезис жазады. Дайындыққа бөлінген уақыт аяқталған соң 1 - тур жарияланады. Олар келесі столға барады да сол топта кім жақсы жауап бергенін ең жақсы сөйлеген, ойын тиянақты айта білген, жақсы белсенділікпен қатысқан ойыншыны жазып алып отырады.
Соңында бір мұғалім барып барлық столда отырып жауап беріп, белгілеп отырады. Барлық тур біткеннен соң оқушылар немесе мұғалімдер өздерінің алғашқы орындарына қайта оралып, бағыттау парағын жинап нәтижесін ортақ бағалау парағына жазып қорытындысын шығарып отырады.
Сол бойынша ең жақсы ойыншы , ең жақсы команда немесе ең көп ұпай жинаған көшбасшы анықталады
анықталады.

А - тобының сұрақтары
1 Сіз видеоматериалдан көшбасшы қандай кедергілерге ұрынғанын көрдіңіз?
2. Көшбасшы деген кім?, Неліктен адамдар кей көшбасшының үндеуіне үн қатпай, ал басқалардың ізінен қалмайды? Сіз мектебіңізде нағыз көшбасшы деп кімді айтар едіңіз, не үшін, қандай қасиеттері үшін?
3. Күнделікті келер күнге деген ерекше ынтамен оянасыз ба, мысалы:
4. Бастық пен Көшбасшы арасындағы айырмашылық қандай?



Ұқсас жұмыстар

Алматы облысының туристік рекреациялық географиясы
Облыстың көлік және коммуникациялық байланыстары
Алматы облысының шекара маңы аумағының экономикалық – географиялық байланыстарының дамуы (Панфилов ауданы мысалында)
Шарын МҰТП жерінің экспликациясы
Қытайдағы қазақ диаспорасының қалыптасу тарихы
Алматы облысының 2007-2011 жылдарға арналған туризм даму бағдарламасына талдау
Алматы облысында 2007-2011 жылдарға арналған туризм даму бағдарламасының анализі
Ерекше қорғалатын табиғи территориялық кешендер
Алматы облысының жер ресурстарын пайдалану ерекшеліктері
Қазақстандағы туристік өнім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақстанның халықаралық экономикалық қатынастардағы орны
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Қазақстан Республикасындағы ақша реформалары және оның ерекшелiктерi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Қазақстанның ұлттық экологиялық проблемалары
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары