Санды және әріпті өрнектер. Сабақтың тақырыбы

Сабақтың тақырыбы: Санды және әріпті өрнектер
Сабақтың мақсаты: 1. Санды және әріпті өрнек мән - мағынасын түсіне отырып, оларды ажырата білуге үйрету; Әріпті өрнекте әріп орнына сан қою арқылы өрнектің мәнін табу тәсілін есептеуде қолдана білуге жаттығады.
2. Әріпті және санды өрнектерді жазу, оқу және мәнін табуды меңгерту; Оқушылардың математикалық білім - білік дағдыларын жетілдіру;
3. Оқушылардың математикаға қызығушылықтарын арттыру, логикалық ойлауын дамыту және топпен бірлесіп жұмыс жасауға баулу;
Сабақ түрі: Жаңа материалды меңгерту
Оқыту әдісі: Дамыта оқыту әдісі, ұжымдық оқыту әдісі
Пәнаралық байланыс: Еңбекке баулу
Сабақтың көрнекілігі: Кесте, тақырыптық дидактикалық материалдар, үлестірме материалдар

Сабақтың жүру барысы:
I. Қызығушылықты ояту:
- Алақан сергіту сәті
II. Үй тапсырманы тексеру: №10 95 бет

III. Ой қозғау :
1. Ең тиімді тәсілмен есепте:
10 021+10 022+10 023+10 024+10 025+10 026+10 027+10 028+10 029+10 030꞊
(10 029+10 021)+(10 028+10 022)+(10 027+10 023)+(10 026+10 024)+
(10 030+10 025)꞊100255
2. Ойлан, тап!
Мына жазуды қалпына келтірсек, бүгінгі тақырып атауы шығады:
х 27□8 ------------- х 2□09□
4 --------------------- 3
1□19□ -------------- 8□2□5
Жасырын сөздер: Санды және әріпті өрнектер

IV. Мағынаны тану: а) Семантикалық карта:
Санды өрнек Әріпті өрнек Санды және әріпті өрнек деуге болмайды
а+5
(34+10)*2
23*4+9
Х+9꞊17*6
72: х꞊24: 3
(45+25): 5
90 - 10*5
х - 3
в*6
1972: 9+20
12: х+24: 8
(х+2)+16*4
34 - 8꞊13*2
Әріпті өрнек деп қандай өрнекті айтамыз?
- Әріптер мен сандар амал таңбалары арқылы байланысқан өрнекті әріпті өрнек дейміз.
Әріпті өрнекте латын әріптері қолданылады.
Ал санды өрнек, сандар амал таңбаларымен байланысады.
ә) Топтық жұмыс:
1 топ: №2 --------------------------- 2 топ: №3
А) ( 15+5): 2꞊10 -------------------- а) ( а - 3)*2
Ә) (32*2)- 24꞊40 ------------------- ә) (32: 2)+в
Б) (27 - 2): 5꞊5 ---------------------- б) (с+2)*5
В) (69: 3)+20꞊ 43 ------------------- в) (69*3)- 20

3 топ:
а*3019; мұндағы а꞊2, 3, 4, 5
2*3019꞊6038
3*3019꞊9057
4*3019꞊12076
5*3019꞊15095

б) Тақтамен жұмыс:
1 топ: №6
32г - 4 шеге ---- Ш: 32: 4꞊8ш
400г -? Шеге -------- 400: 8꞊50ш
Жауабы: 400г темірден - 50 шеге жасайды.

2 топ: №6 ә)
Ұ. ш - 7ж Барлығы - 200 кг --------------------- Ш: 1) 200 -(13+7) ꞊10 кг (1 ж массасы)
қ. ш - 13ж ------------------------------------------------ 2) 7*10꞊70кг (Ұ. ш)
1ж - ұ. ш массасы бірдей --------------------------- 3) 13*10꞊130кг (Қ. ш)
1ж - қ. ж -------------------------------------------------- Жауабы: Ұзын шеге - 70кг;
Ұ. ш -? кг; қ. ш -? кг ------------------------------------ қысқа шеге - 130кг жіберілді.

3 топ: №8
А) Тік төртбұрыштың жарты периметрін өрнек түрінде жаз:
А) (3+7)*2: 2 ә) (5+х)*2: 2
Ә) Шаршының жарты периметрін өрнек түрінде жаз:
А) 8*4: 2 ә) а*4: 2

V. Ой толғаныс:
Есепте!
1 топ: а) (318*5+1052)- 2210꞊432
ә) (5256: 6+1250)- 408꞊1718
2 топ: б) 74612: 4+3072꞊21725
в) 39207: 3 - 4017꞊9052
3 топ: г) 55200: 3+80316: 4꞊38479
ғ) 7890*6 - 6548*5꞊14600
VI. Үйге тапсырма: №7
VII. Бағалау:



Ұқсас жұмыстар

Әріпті өрнектерді оқыту
Математикалық өрнектермен таныстыру
Алгебралық материалды оқытудың педагогикалық негізі
Бaстayыш сыныптaғы aлгeбрaлық мaтeриaлдaрды oқытy
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
Алгебра элементтерін дамыта оқыту (4-сынып)
Алгебра жалпы ұғым ретінде
Математика оқу пәнінің базалық білім мазмұны тарауларына сипаттама
Алгебралық материалды оқыту әдістемесі
Санды өрнектер. Әріпті өрнектер
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару