Шығармашылық сайысы
Қыз өссе елдің көркі атты қыз сыны сайысы
Мақсаты: Қыз балалардың жан дүниесіндегі көркемдік талғамын қалыптастыру, қазақ халқының қыз тәрбиелеу салт - дәстүріне байланысты әдептілікке, инабаттылыққа, ізеттілікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Қыз елдің көркі (ұлттық киімді қыздардың суреттері), Өнер таусылмас азық (қолөнер түрлерінің фотосуреттері), мақал - мәтелдер, қанатты сөздер
Барысы:
1 - жүргізуші: Қайырлы күн, құрметті оқушылар, ата - аналар!
2 - жүргізуші: Бүгінгі Қыз өссе елдің көркі атты қыз сыны сайысына қош келдіңіздер!
1 - жүргізуші: Мен қазақ қыздарына қайран қалам,
Жанары жаны жаздай жайраңдаған
Қыз өссе елдің көркі деген сөзді,
Қапысыз қалай айтқан қайран бабам.
2 - жүргізуші: Мың бұралған арулар билей басып,
Келеді міне ортаға толқып тасып,
Аруларын сыйлаған халқым менің,
Көңілді қошеметпен қарсы алайық!
(Арулар сахна төріне шақырылады)
2 - жүргізуші: Шалқытып мерекеде ән салайық,
Өнерпаз өрендерге тамсанайық.
Әділдік пен шындықты арқа тұтып,
Әділқазы алқасымен танысайық
1 - жүргізуші: Сайысымыздың шарты бойынша қыздар өз нөмірлерін алып, өз өнерлерін көрсетеді.
Сайысымыз 5 турдан тұрады.
1. Өзін - өзі таныстыру.
2. мақал - мәтел сайысы
3. Ас мәзірін даярлау
4. Шығармашылық сайысы
5. Сұлулық сыры
2 - жүргізуші: Кел, достар, бастайық,
Бастайық той кешін.
Қызықтан еш адам,
Қалмасын құр қалып.
Ұлдардың орындауында Ай дидарлы анашым өлеңін қарсы алайық
Таир, Ербол, Данияр
1 - жүргізуші: Бірінші сайыс өзін - өзі таныстыру.
Көңілге түй сен мұны,
Әр бүлдіршін - ел гүлі.
Бақытты елде туғаның
Есіміңнен белгілі
2 - жүргізуші: Екінші сайыс - мақал - мәтел сайысы көрінеді білімімен.
Кең даланың ежелгі,
Қазақ дейтін халқымыз.
Өзге ұлттай бізде де,
Бар дәстүр мен салтымыз.
Ұлдардың орындауында би Қазақ қыздары міне Ерсултан, Даниал, Мади
1 - жүргізуші: Ата - бабамыздың ежелден келе жатқан салт - дәстүрлерінің бірі - қонақжайлылық. Қандай жағдайда да құдайы қонақпын деп келген адамды кеудесінен итермей, жылы шыраймен қарсы алып, қолдағы барымен дегендей, шамасы келгенше сый - құрмет көрсетіп аттандыру әркімнің парызы сияқты болатын. Ендеше, үшінші сайысымыз – ас мәзірін дайындау.
Менің анам алтын өлеңін қарсы алыңдар Адиль, Даниал, Абдурахим
2 - жүргізуші: Аруларға қызығып қарасын деп, - келесі сайысымыз шығармашылық сайысы.
Орталарында Қамажай би
2 - жүргізуші: Сымбатына сай киім жарасатын,
Аспандағы айменен таласатын.
Өнеріне сәні сай келіп тұрған,
Аруларға қызығып қарасын деп, - келесі сайысымыз сұлулық сыры сайысы.
1 - жүргізуші: Әділқазы алқасы аруларымыздың ұпайларын есептегенше
өнерпаздардың өнерін тамашалайық.
Ақ мамам өлеңін тамашалаңыздар
Робот көрінісі.
Апатайым анашым Арғынбай Абдурахимнің орындауында
2 - жүргізуші: Енді сөзді төрешілерімізге берейік. (Ұпайларын қорытқанда, қыздардың ұлттық киімін, сайыс бойы өзін қалай ұстағанын, сөйлеу мәдениетін, жүріп - тұрғанын бәрін де есептеген жөн)
Қорытынды. Әділқазылар сөз алып, әр номинация бойынша (Көктем аруы, көрермен көзайымы, білімді ару, дарынды ару, тапқыр ару) жүлде тағайындайды.
1 - жүргізуші: Өнеріміз сайыста,
Жетелейді алысқа.
Бүгінгі күннің жеңісі,
Достық болып қалуда.
2 - жүргізуші: Баршаңызды Наурыз мерекесімен құттықтаймыз. Наурыз құт - береке, бірлік әкелсін.
Математика пәнін оқытудағы оқушылардың танымдық қызығушылықтарын қалыптастырудағы негізгі әдістеме
Бастауыш сыныптар бойынша оқушылардың жобаға қатысу үлесі
Балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру
Модульдік оқыту технологиясын пайдаланып оқушылардың танымдық қабілетін дамыту
Педагогикалық практиканың жетекшілерінің міндеттері
Талдап оқыту әдістемесі
Информатиканы орта мектепте оқыту әдістемесінің жалпы мәселелері
Математикадан сыныптан тыс жұмыстардың түрлері
Дамыта отырып оқыту әдістемесі
Мектептің әдістемелік жұмыс жүйесін ақпараттандыру
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
А.И. Хачатурянның шығармашылық жолы
Құддыс Қожамьяровтың өмірі мен шығармашылық жолы
Т.Ахтановтың шығармашылық өмірбаяны
«Қазақстан тарихы білгірлерінің» сайысы
ОҚУШЫНЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДАҒЫ АТА-АНАЛАРМЕН БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ
Теміртау - Республикадан тыс жерлерге танымал керемет шығармашылық ұжымдардың және мәдениеті жоғары дамыған қала
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуды кезең бойынша сатылап дамыту
Шығармашылық стратегиясы
Олжас Сүлейменовтің түтас шығармашылық жолы - осыған айқын дәлел