Бірдей әріптен басталатын және аяқталатын сөздер жазу

Қазақ тілі 5 сынып
Сабақтың тақырыбы: Фонетикадан өткенді қайталау
Мақсаты: Оқушылардың фонетикадан алған білімдерін нығайту, тиянақтау, теориялық білімін практикамен ұштастыру.
Сауатты жазу дағдыларын қалыптастыру, оқу - білімге деген ынталарын арттыра отырып, сөздік қорын дамыту.
Бірлікке, достыққа, ұжымшылдыққа тәрбиелеу.
Күтілетін нәтиже:
1. Өткен сабақтан алған білімдерін тиянақтайды, талдайды.
2. Оқушылар математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасай алады.
3. Пікірлерін толық айтады.
Табыс өлшемі: Ұжымдасып еңбек ету қалыптасты.
Оқушылар топтық жұмыста, сабақты меңгеруде, шығармашылық жұмыстарда белсенділік танытты.
Бағалау өлшемдерін анықтай білді.
Негізгі ой тәсілдеме: Сабақты меңгеруде барлық оқушылардың белсенділігін арттыру мақсатындағы үлестірме тапсырмалар, орындаған тапсырмаларын талдай білуі, топтық жұмыс арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру.
Оқулық: Қазақ тілі. Авторлары: Г. Қосымова, Ж. Дәулетбекова. Алматы Атамұра - 2010ж.

Мұғалімнің іс - әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі;
Дыбыстар арқылы топқа бөлу;
Мен қандаймын? тренингі
Әр оқушы өзі туралы есімінің бірінші әріпіне сәйкес бір жақсы қасиетін айтады.
Әліпбидің алғашқы төрт әріпі арқылы топқа бөлінеді. – А – Ә – Б – В

Үй тапсырмасын қайталау.
Мен саған, сен маған әдісі бойынша топтар сағат тілімен бір - біріне сұрақтар қояды.
Ізден тап әдісі
І топ: Әр сөз Е, Ж, Қ әріптерінен басталатын үш сөйлем құрау.
ІІ топ: Бірдей әріптен басталатын және аяқталатын сөздер жазу.
ІІІ топ: Құрамында төмендегідей əріптер қатар келген сөздерді
жазу.
а + й + ы = қайық
е + й + і = мейіз
ұ+ й + ы = тұйық
ІV топ: Қатаң дыбыстардан басталатын қазақтың ұлттық киімдерін тауып жазу.

1. Ойлан, бірік, бөліс әдісі арқылы мәтінмен жұмыс.
Мәтінге байланысты тапсырма беріледі.
Әже
Сен оны құрметте
Нан – қасиетті тағам
Өзі кінәлі
2. Талда, жауап бер әдісі
Тақтада талдау жұмысын жүргізу.
- Мұғалім, әдебиет (фонетикалық),
- Оқушыларымыздың (сөз құрамына),
- Айдар әкесімен бірге есік алдында тұрған. (сөйлем мүшесіне)

Кім көп есте сақтады?
Проекторда суреттер 4 секунд көрсетіледі. Оқушылар қаншалықты есте сақтаған суреттердің атауын дәптерге жазады.
Ойланады, қорытады І топ: Фонетика сөзіне сөзжұмбақ жасау.
ІІ топ: Дыбыстар әлеміне хат .
ІІІ топ: Әліпби сөзіне ребус құрау.
ІV топ: Метаграмма жазу.

Павлодар қаласы, Қалижан Бекқожин атындағы
№12 жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Шынаргуль Сагиндыковна Мальшубаева

Фонетикадан өткенді қайталау. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сауат ашу әдістемесінің ғылыми негіздері
Сауат ашу кезіндегі жұмыстар
Basic программалау тілі туралы мағұлматтар
Жалғаулардың түбірге кірігуінің жайы
Әліппеден кейінгі кезең мен сауат ашу кезеңіндегі жасалатын жұмыстар, сабақ жүйесі
Сауат ашу
Сауат ашу барысында оқу мен жазу процесінің психофизиологиялық ерекшеліктері
Дыбыс жүйесін теориялық және практикалық жақтан үйрету
Жаңартылған оқу бағдарламасының ерекшеліктерімен тиімділігі
Бастауыш мектепте жазба жұмыстары арқылы сауаттылыққа үйрету туралы
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару