Өрнекті бұйым Жеке жұмыс

Бейнелеу өнері 6 сынып
Сабақтың тақырыбы: Өрнек түрі
Мақсаты: Оқушыларға ұлттық сәндік қолданбалы өнер, ою - өрнектердің түрлері мен қолданылуы және бейнеленуіндегі композициялық заңдылықтар туралы мағлұмат беру.
Оқыту нәтижесі: Диалогтік оқытуда жетелеу сұрақтары арқылы сәндік қолданбалы өнер, ою - өрнектердің түрлері мен қолданылуы туралы оқып түсінеді және бейнеленуіндегі композициялық заңдылықтар арқылы бейнелеуді меңгереді.

Сабақтың кезеңдері:
І. Қызығушылығын ояту.
1. Оқушылармен сәлемдесу.
2. Оқушыларды түгендеу.
3. Қолөнер бұйымының суретін тексеру.
4. Жанр сөзжұмбағын шешу.
5. Психологиялық дайындық.
Тренингке шақыру. Жұмбақ жасыру.
Жасыл болып жыпырлап өнедi,
Сары болып үзiлiп семедi.
(Жапырақтар)

Қар астында қыстады,
Ақпен бөркiн тастады
(Бәйшешек)

Осы тренинг арқылы жаңа сабаққа келу

ІІ. Мағынаны ашу.
1. Топқа бөлу:
І топ - Жауқазын ,
ІІ топ - Тұмарша ,
ІІІ топ - Ботамойын
ІV топ - Шұғыла

2. Ұлттық сәндік қолданбалы өнер туындылары туралы, оның даму тарихына теориялық талдау жасау
Ою - өрнек, Композиция, Симметрия Колорит, Ритм деген жаңа сөздермен танысады.
3. Ойлау деңгейлеріне қозғау сала отырып, жетелеу сұрақтарын қойып, шығармашылығына келу, постер қорғау. Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс. Білімді дамыту .
4. Өрнекті бұйым Жеке жұмыс. Сурет салу.

Тапсырма - “Өрнек сыры”
1. Ою - өрнектер неше топқа бөлінеді?
а. 5 ә. 3 б. 4
2. Геометриялық ою - өрнектерге қай ою жатады?
а. Қошқармүйіз ә. Тұмарша б. Бүршік
3. Ағаштан жасалған ұлттық ыдыс?
а. Торсық ә. Ожау б. Саба

4. Жануар тектес ою - өрнек?
а. Ирек ә. Айшабибі б. Сынық мүйіз
5. Ыдыс - аяқ салатын тұрмыстық бұйым?
а. Аяққап ә. Абдыра б. Адалбақан
6. Аспан әлеміне байланысты ою - өрнек?
а. Шұғыла ә. Жіліншік б. Өркеш

7. Өсімдіктік ою - өрнекке қай өрнек жатады?
а. Айшық ә. Балдақ б. Бүршік
8. Қыздарға арналған ұлттық бас киім?
а. Сәукеле ә. Кимешек б. Тақия
9. Ою - өрнек атауы қай сөзден шыққан?
а. Живопись ә. Орнамент б. Натюрморт

Ақтөбе облысы, Шалқар қаласы
№8жалпы орта білім беретін мектептің
бейнелеу өнері және сызу пәндері мұғалімі
Жумабаева Умит Талгатовна

Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Ағаштарды қолөнерде пайдалану
Қос қолды пышақ
Ағаш өңдеу кезіндегі оқушылардың шығармашылық қабілетін арттыру әдістемесі
Сәндік қолданбалы өнер және дизайн
Оқушыларды өнерге баулу, өнерді дамыту
Технология сабағында кешкі сәндік көйлегін 10-сынып оқушыларына дайындаудың әдістері
Жоғары оқу орындарында кәсіптік білім беру мамандықтары студенттерінің шығармашылық қабілетін дамыту үздіксіз үрдістің жалғасы
Теріден ұлттық бұйым жасау технологиясы және оқыту әдістемесі
Көркем еңбек сабақтарында оқушыларды шығармашылыққа бейімдеу түрлері
Ұлттық ою – өрнектердіқолдануарқылы бесік жасау технологиясы
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Жеке кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдауды жетілдірудің негізгі бағыттары мен жолдары
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже