Миға шабуыл әдісі арқылы талдау

Павлодар қаласы,
№19 жалпы орта білім беру мектебінің
қазақ тілі пәні мұғалімі Ж.Ж. Каденова

Сабақтың тақырыбы: Сұлтанмахмұт Торайғыров. Шәкірт ойы
Сабақтың мақсаты: 1. Шәкірт ойы өлеңін мәнерлеп түсініп оқу, мағынасын ашу, талдау;
2. Щқушылардың тілдерін, ойлау және шығармашылық қабілеттерін дамыту;
3. Өлең арқылы оқу - білімге шақыру, отансүйгіштікке, еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Әдіс тәсіл: мәнерлеп оқу, Балық сүйегі , миға шабуыл , топтастыру, Венн диаграмасы, өлең құрылысына талдау, шығармашылық жұмыс, ой түйіндеу.
Күтілетін нәтиже: Оқушылар көркем шығарманың тілімен, кейіпкерлер әлемімен танысады, талдайды.

Мұғалімнің іс - әрекеті
Психологиялық ахуал 2 мин
Оқушыларды түгендеу, топқа бөліну, сәттілік тілеу
(түрлі түсті шарлар арқылы бөліну)
Білу 5 мин
Бейнесөз арқылы жаңа тақырыпқа шығу
- Балалар тақырыбымыз қандай? Мақсатымыз не болмақ?
Мақсатқа жету алгоритмін құру.
Түсіну 4 мин
Топтастыру стратегиясы

Қолдану 10 мин
Оқулықпен жұмыс жасау

Сергіту сәті 2 мин
Айна

Талдау 10 мин
І топ тапсырмалары:
1. Өлеңді мәнерлеп оқу.
2. Миға шабуыл әдісі арқылы талдау.
Шәкірт нені армандайды?
Елдің жүрегі неге мұздаған?
Ол неге жұлдыз емес Күн болғысы келеді?
ІІ топ тапсырмалары:

1. Ғаламтор желісі арқылы астрономиялық тұрғыдан жұлдыз бен Күн туралы ғылыми түрде түсінік береді.
ІІІ топ тапсырмалары:
1. Топтастыру.
Ш ә к і р т

Ілім білімге құштар
Қараңғылықты құтқаратын Күн болуды армандайды
Еліне адал қызмет еткісі келеді
Надандықпен күреседі

IV топ тапсырмалары:
1. Өлең құрылысын талдау
Қараңғы қазақ көгіне а
Өрмелеп шығып күн болам! б
Қараңғылықтың кегіне а
Күн болмағанда, кім болам? б
Мұздаған елдің жүрегін в
Жылытуға мен кірермін! в
3 шумақ, 6 тармақ, 2 бунақ, 8 буынды кезектес, шалыс ұйқас.

Жинақтау5мин
Үйге тапсырма 2 мин
Біздің арманымыз , пікірлесу.
1. Сұлтанмахмұттың Шәкірт ойы өлеңін жаттау

Бағалау 3 мин
Топ басшысы бағалайды. Формативті бағалау.
Рефлексия 2 мин
Қарлы кесек стратегиясы арқылы алған білімдерін жинақтайды.



Ұқсас жұмыстар

Кейсті түзуге материалдар жинау
Интеллект карта құрудың алгоритмі
Жоғары оқу орнындағы оқытудың белсенді және интерактивті әдістері
Оқытудың белсенді оқыту әдістері
Шет тілін оқытуда интерактивті әдіс - тәсілдерді қолдану
Биологиядан есептер шығару
Инновациялық оқыту туралы
Оқыту нәтижелері
Шешім қабылдаудағы миға шабуыл тәсілі
Оқытудың интерактивті әдістері,оқытудың белсенді әдістерінің түрлері
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі