Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалау

Сабақтың тақырыбы: Әңгіме оқимын. Сөйлем. (Сауат ашу)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 3. 4. 1 Мұғалімнің көмегімен оқыған тыңдаған мәтіндеріндегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізу.
1. 3. 11. 1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып, сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
1. 3. 8. 1 Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.
1. 1. 4. 1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.
1. 3. 5. 1 Тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай сөйлемдер
мәтін құрастыру және жазу.
1. 1. 5. 1 Түрлі жағдаяттарда этикет сөздерін қолдану.
Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары Аудиожазба, таныстырылым.
ТІЛДІК МАҚСАТ: Оқушылар дыбыстардың мағына ажыратушылық қызметін талқылайды.
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері:
Дыбыс, әріп, сөйлем, пікірлесу, ой бөлісу.
Сабақта диалог жазу үшін пайдаланылатын тіл: қазақ тілі.
Талқылау үшін сұрақтар:
• Дыбыс дегеніміз не?
• Әріп дегеніміз не?
• Сөз неден құралады?
• Сөйлем деген не?

Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Егер.... Егер сендердің көңіл - күйлерің көтеріңкі болса, аяқтарыңды топырлатыңдар. 2. Егер сендер сауат ашу сабағын жақсы көрсеңдер, қол шапалақтаңдар. 3. Егер сендер сабаққа дайын болсаңдар, қолдарыңды жоғары көтеріңдер.
Топқа бөлу. Суреттер арқылы
Топтың ережесі:
1. Бір - бірін мұқият тыңдау.
2. Біреудің айтқанын қайталамау
3. Тақырыптан ауытқымау.
4. Топта кезектесіп сөйлеу.
5. Сабаққа белсенді қатысу.

Сабақтың ортасы
Мағынаны тану
Миға шабуыл. Суреттің жалғасын тап.(Бауырсақ)
Тыңдалым. (МК; Ө; Т; Қ) Оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау, мәтінді аяқтай алу білігін бағалау.
1 - жаттығу. Оқушылардың бұған дейінгі игерген білімдерін естеріне түсіру мақсатында Сөйлем туралы білетіндерін сұрау. Оқулықта берілген мәтінді оқушыларға оқыту және көрсету. Әрі қарай оқулықта берілген сұрақтар бойынша іздену жұмыстарын ұйымдастыру.
Сұрақ - жауап: Ертегі не туралы?
Ертегіні өзің ары қарай жалғастырып көр.

Жазылым. Айтылым. (МК; Ө; Қ) Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу, сөйлемдегі сөздердің байланысын таба алу білігін бағалау.
2 - жаттығу. Мәтіндегі қарамен берілген сөйлемдерді көшіріп жаздыру. Жазуларын қадағалау.
Жаңа ақпарат.
СӨЙЛЕМ АЯҚТАЛҒАН БІР ОЙДЫ БІЛДІРЕДІ. СӨЙЛЕМНІҢ БІРІНШ СӨЗІ БАС ӘРІПТЕН БАСТАЛЫП ЖАЗЫЛАДЫ. СӨЙЛЕМЕН СОҢ НЕ НҮКТЕ. НЕ СҰРАҚ БЕЛГІСІ? НЕ ЛЕП БЕЛГІСІ! ҚОЙЫЛАДЫ.
3 - жаттығу. Көркем жаз. (МК; Ө; Қ) Әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалау.
Қатесіз жазуларын қадағалау.
Тақтамен жұмыс. Бауырсақ сөзін тасымалдау.

ШҚО, Тарбағатай ауданы,
Шолақорда ауылы, Б. Майлин орта мектебі. КММ
Бастауыш мұғалімі: Рысбекова Шынар Маулытханқызы
Толық нұсқасын жүктеу



Ұқсас жұмыстар

КӨРКЕМ ЖАЗУҒА ҮЙРЕТУ ӘДІСТЕМЕСІ МАЗМҰНЫ
Сауатты жазуға үйрету мәселелері
Есімдікті бастауыш сыныпта оқытудың тиімді жолдары
Бастауыш сынып оқушыларының көркем жазу дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру жолдары
Бастауыш сынып оқушыларының оқу мен жазу дағдыларын қалыптастыру жолдары
Мектеп алды даярлықта жазу дағдыларына машықтанудың кезеңдері
Каллиграфиялық дағдыны қалыптастыру
Бастауыш сыныпта сауат ашу әдістемесі
Мектепке дейінгі мектепте тіл үйрену мәселелері
Әріптерден сөз жасау
ДУЛАТ ХҰСАЙЫНҰЛЫ МҰХАММЕД ХАЙДАР
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Қазақстандағы саяси PR технологияларының сайлау кампанияларындағы қолдану
Патшалық өкіметтің Қазақстанда саяси билігінің орнығуы (1867-1891 ж.ж)
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы