Оқушыларды сабаққа даярлап алу
Ата - тілі
Тақырыбы: Ш. Смаханұлы. Он саусақ.
Мақсаты: 1. Оқушыларға мамандық туралы мағлұмат бере отырып, әр мамандық түрлеріне тоқталу. Олардың өз ерекшелігін түсіндіру.
2. Оқушылардың ой - өрісін, тілін дамыту, сөздік қорын молайту. Көркем сөйлеуге баулу.
3. Еңбексүйгіштікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Әдіс тәсілдер: Сұрақ - жауап, түсіндіру, көрнектілік, әңгімелеу, асосация әдістері.
Көрнекілігі: Ш. Смаханұлының суреті. Әр мамандыққа байланысты суреттер, заттар. Домбыра. Дина, Құрманғазының суреті, жемістер.
Сабақтың барысы.
Ұйымдастыру кезеңі.
1. Оқушыларды сабаққа даярлап алу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі.
Ф. Денисламовтың Кім болғым келеді? өлеңі. (рольге бөліп айтқызу) 5 мин.
ІІІ. Білімді жан - жақты тексеру кезеңі.
- Балалар, өлең не туралы?
- Өлеңдегі балалар кім болғылары келеді?
- Осы өлеңдегі мамандықтар туралы кім не біледі?
- Сендерге қай мамандық көбірек ұнайды?
ІҮ. Жаңа білімді саналы және белсенді игеруге даярлау кезеңі.
- Балалар, мен сендерге қазір бір өлең оқимын. Мұқият тыңдап отырыңдар. Өлең не туралы екенін айтасыңдар. (А. Құнанбаевтың)
Епті болса екі қол,
Шеңбер болса он саусақ.
Сарқылмас байлық деген соң.
Қашпас дәулет, кетпес бақ.
Өнері бар кісіге
Байлық өзі келеді.
Береке дарып ісіне
Жоқшылықты жеңеді.
Ерте тұрса орнынан
Оңынан таң атады.
- Өлең не туралы? (еңбек туралы)
- Еңбек етсек қандай боламыз?
- Ал осы еңбекті не арқылы істейміз? (қол күші арқылы)
- Біздің қолымыздан қандай істер келеді?
- Ендеше біз бүгін Ш. Смаханұлы
Ш. Смаханұлы
1924ж.- 1988ж
Жамбыл облысы, Талас ауданы
Қазақтың белгілі сықақшысы, ақын.
Ұр, тоқп., ұр!
Қу түлкі сыбағасы.
Қоңыр. Шеңгел.
Ү. Жаңа білімді меңгеру кезеңі.
1. Өлеңді мұғалімнің оқуы. (Тегеурінді, селдетіп)
2. Мазмұнын ашатын сұрақтар:
- Өлеңде қандай еңбек түрлері әңгімеленеді?
- Өлең неге он саусақ деп аталған?
- Осы өлеңдегі мамандықтар жөнінде не білесің?
- Саған осы мамандықтың қайсысы көбірек ұнайды?
3. Оқушыларға оқыту.
1 оқушыға толық оқыту. (тауып оқытқызу)
4. Әр шумақта ат қою.
1 шумақ Сауыншы (1 оқушы)
2 шумақ Күйші . (2 оқушы күй тартады). Күй туралы айту.
3 шумақ құрылысшы (3 оқушы)
4 шумақ Бағбан (4 оқушы)
5 шумақ Егінші (Ержан).
Дәптермен жұмыс.
- Осы мамандықтың бәрі ненің арқасында жүзеге асады?
(еңбектің)
І қатар -------------------- ІІ қатар ----------------------------- ІІІ қатар
Еңбек туралы ---------- еңбек туралы -------------------- еңбек туралы
Шағын әңгіме ---------- шағын өлең шумағы ---------- мақал - мәтел жаздыру.
ҮІІ. Жаңа сабақты бекіту.
Мамандық таңдау ойыны
Мамандық таңдау
1. Ш. Смаханұлы кім? Ол кісінің қандай әңгімелерімен таныссың?
2. Он саусақ өлеңдегі мамандықтар
3. Өзің ұнататын мамандықтар туралы әңгіме.
4. Мал дәрігері туралы не білесің?
5. Мұғалім туралы мақал - мәтел айт.
6. Бүгінгі сабақтан не жайында білдің?
ҮІІІ. Қорытынды.
- Біз бүгін кімнің өлеңімен таныстық?
- Ш. Смаханұлы кім?
- Оның қандай еңбектері бар?
- Мамандықтың қандай түрлері бар?
ІХ. Үйге тапсырма беру.
Он саусақ өлеңін жаттау.
Х. Бағалау.
Сабаққа қатысқан оқушыларды бағалау.
Химияны оқыту әдістерінің классификациясы
БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ
Бастауыш сынып, логикалық есептер
ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Білім алушылардың кәсіби ойлауын қалыптастырудың педагогикалық - психологиялық негіздері
Оқу практикасының есебі
Сабақ оқытудың негізгі формасы және оның маңызы
ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ БІЛІМДІ ТЕРЕҢДЕТЕДІ
Балалар ондай қатал мұғалімге ұрысқақ, айғайшыл
Биология сабағында жаңа информациялық технологиялық құралдарды қолдану
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, алкоголизмнің алдын алудағы Ішкі Істер Органдарының қызметі
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту