Жаттығу жұмыстары

Сабақтың тақырыбы: Жаттығу жұмыстары.
Білімділік мақсаты: Өткен сабақты пысықтау барысында бастауыш қызметін ұғындыру, бастауыш мүшесіне жаттығу жұмыстарын орындату.
Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу, алғырлыққа, шапшаңдыққа баулу.
Дамытушылық мақсаты: Өз бетімен жұмыс жасау дағдысын жетілдіру, ақылын, ойын дамыту, зейінін тұрақтату.
Сабақтың түрі: сайыс - сабақ.
Сабақтың типі: қайталау сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, ана тілі, еңбекке баулу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, жетондар.

Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру бөлімі
- Құрметті қонақтар, сайыс мүшелері!
Кең байтақ Қазақстан жерінің бір түкпірінде орналасқан берекелі Бейнеудің Бейнеу гимазиясында өткелі отырған Намыс дода - 2007 сайыс сабағына қош келдіңіздер! Алдарыңызда Намыс дода сайыс - сабағына қатысушы жеңістен үміткерлер – ел болашағы деп таныңыздар.
Сайысты жүргізуші мен Тастайбекова Гүлназ Самиголлақызы. Көпшілігіңізге мәлім бүгінгі сайыс – сабағымыз ерекше болмақ. Олай дейтінім, осы жарыстың өтуіне ат салысып, алыстан ат терлетіп келген қонақтарымыз да арамызда.
Сондықтан да: Намысы қозбайтұғын қазақ бар ма,
Әділдік пен ақиқат тұрған шақта,
- дей отырып, сайыс сабағымыздың бөлімдерімен таныстырып өтейін:
1 - бөлім Үй жұмысын тексеру. (154)
2 - бөлім Жаңа сабақ. Жұмбақ шешу(155)
3 - бөлім Кітаппен жұмыс. Бастауыш мүшесін табу.(156)
4 - бөлім Кім шапшаң ойыны
5 - бөлім Шабытты шәкірт шығармашылық жұмыстар байқауы.(159)
6 - бөлім Қорыту
7 - бөлім Бағалау
Сайысымызды бастамас бұрын әріпті жұмбақты шешу арқылы топ аттарын тауып алайық:
Ана да жоқ.
Әке де бар.
Әже де жоқ
Көкеде бар.
(К)
Жүз де бар,
Мың да жоқ.
Түз де бар,
Сыртта жоқ.
(Ү)
Қазы да бар
Қарта да жоқ.
Жаз да бар,
Жал да жоқ.
(З)
К – дегенім күштілер ғой керекті,
Ү – дегенім үздіктер ғой үлгілі,
З – дегенім зерделілер зеректі.
Әр жұмысты орындап болған оқушыға тур соңында топқа ортақ жетон беріліп отырылады. Бірлік болмай, тірлік болмас , Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін деп намысқа тырысып жұмыстанайық.
1 бөлім. Үй жұмысын тексеру.
Үйге тапсырма 154 - жаттығу. Бастауышты табу
1- сөйлемнен 1 топ (үй)
2- сөйлемнен 2 топ (жұрт)
3 - сөйлемнен 3 топ ( ерулік)
Әр сөз айтқанға жетон беремін.
Толықтыруға бастауыш ережесін қосып айту.



Ұқсас жұмыстар

ЖАТТЫҒУ ТҮРЛЕРІ, ЖАТТЫҒУ АРҚЫЛЫ ТІЛДІ ДАМЫТУ
Жаттығу түрлері, жаттығу арқылы тіл дамыту
Жеңіл атлетикадағы спорттық дайындық жүйесі, дене қасиеттері дайындығы түрлері
СТУДЕНТТІҢ ЖАТТЫҚТЫРУШЫЛЫҚ ІС-ТӘЖІРИБЕ КЕЗІНДЕГІ БАҚЫЛАУ-ТІРКЕУ КІТАПШАСЫ
Диктант мәтінінің мазмұндылығы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Сабақтың типтері және құрылымы
Бастауыш сыныптарда қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру
Бастауыш сыныптарда грамматиканы оқыту әдістемесі
ЖЕНІЛ АТЛЕТИКАҢЫ ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕМЕСІ
Желдету жұмыстары.
ӨРТ СӨНДІРУ ЖӘНЕ АВАРИЯЛЫҚ-ҚҰТҚАРУ ЖҰМЫСТАРЫ ҚЫЗМЕТІ
Пәнаралық байланысқа негізделген тіл дамыту жұмыстары.
МЕКТЕПТЕН ТЫС ДЕНЕ ТӘРБИЕСІМЕН СПОРТ ЖҰМЫСТАРЫ
“Мүсін” жаттығуы
Сілтеу жаттығулары.
Бүгінгі күнде Жас өркен баспасөз орталығының тілшілерінің жұмыстары қала, облыс көлеміне танымал
Орында және қозғалыста орындау жаттығулары
Психикалық дамуы тежелген балалардың шығармашылық қиялын дамытуда үйірме жұмыстарын ұйымдастыру
Шығармашылық жаттығуларға қатыс