Оқушылар өздері иррационал теңдеуге тұжырымдама беру

Сабақтың тақырыбы. Иррационал теңдеу
Сабақтың түрі: Жаңа білім беру ойын - сайыс сабақ.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Иррационал теңдеулерді әртүрлі әдістерді қолдану арқылы шеше білу.
Дамытушылық: Мәтін мазмұнын пайдалана отырып, тақырыпты игеру барысында оқушылардың ойлау, пайымдау, қорытындылау сияқты қасиеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Ұжымдық жұмыс барысында ізденуге, тапқырлыққа, бірлікке, патриоттыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: Сын тұрғысынан ойлау. Деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың көрнекілігі: Плакат – таблицалар, таратпа материалдар.

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Жалпы білім тексеру(ассосация)
3. Жаңа сабақ түсіндіру.
4. Бекіту.
5. Бағалау.
6. Үйге тапсырма.
7. Қорытынды.

2) Теңдеу
Түрлері
Түрлерін атап анықтама беру
3) Оқушыларға Ой тастам жасай отырып жаңа тақырыпты меңгеруге жетелеу, қызығушылықты ояту.
1. Иррационал теңдеулерге мысалдар жазу:
√ х+3=1. √х - 1 - 12³√х=3
(2 - х) 3¹=(х+6) 2¹+7х - иррационал теңдеулер
Басқа теңдеулерге қарағанда айырмашылығы, өзгешелігі?
- айнымалысы түбір таңбасының ішінде.
- - бөлшек көрсеткішті дәреженің негізі.
Оқушылар өздері иррационал теңдеуге тұжырымдама беру.
Айнымалысы түбір таңбасының ішінде, сонымен қатар бөлшек көрсеткішті дәреженің негізі болатын теңдеу иррационал теңдеу деп аталады.
Иррационал теңдеуді шешу үшін, берілген теңдеудің түріне назар аудару керек.
4
Мысалы: √х+3= - 2
Себебі? Арифметикалық түбір қандай болу керек.
Иррациона теңдеуді шешудің жалпы әдісімен таныстыру, оқушылар өз бетімен мысалдарды қарастыру:
1.√х+2=х
2.(х - 5)(х+2)√х - 7=0
3.√х²+5х+1+1=2х
4 8
4. √х+ √х - 2=0
5. 1 - х√х²- 1=х - 1
31 3
6.(х+34) - √х - 3=1
Сергіту сәті: бірнеше жеңіл сұрақ есептер орындау арқылы қозғалыстар
1) Оқулықпен жұмыс: №120 (а)
№125 (в)
№132 (с)
Таратпа материалдар:
Берілген тапсырманы топпен бірлесе отырып дұрыс шешімін табу. Дұрыс шешімдерді біріктіргенде белгілі бір мақсатта берілген сурет құрастырылады.
(Тәуелсіздігіміздің 20 - жылдық қарсаңында өткізілген еліміздің жетінші қысқы Азияда ойынының белгілері)
Қорытындылау: Бүгін мен...



Ұқсас жұмыстар

Мәндес түрлендірулерді теңдеулер шешуге пайдалану
Теңдеулер теориясы
Үшінші дәрежелі теңдеулерді шешу
Математика лекцилар жинағы
Тригонометриялық теңдеулер
Рационал және иррационал теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістері
“Алгебралық сызықтық теңдеулер жүйесін шешу” тақырыптары бойынша дәрістік, зертханалық сабақтарды жүргізуде қолданылатын әдістемелік құрал жасау
Ирроционал теңдеулер мен теңсіздіктер, олардың жүйелерін оқыту əдістемесі
ИРРАЦИОНАЛ ТЕҢДЕУЛЕРДІ ШЕШУДЕ ТРИГОНОМЕТРИЯЛЫҚ АЛМАСТЫРУЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Сүт өнімі туралы мәлімет
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
XX ғасыр басындағы тарихи білім беру жүйесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Қазіргі кездегі қазақстандағы білім беру жүйесіндегі проблемалар
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
ХХ ғасыр басындағы тарихи білім беру