Ойлан - ойлан аялдамасы
Сайысқа қатысатын 3 оқушы - ТАЛАПКЕРЛЕР.
Қалған оқушылар - АҚЫЛШЫЛАР. Сайыс кезiнде талапкерлер жауап бере алмаған
сұрақтарға, оқушылар жауап берiп ЖЕҢIМПА3 алқаларын алуы мүмкін.
ІІІ сайысты Жеңiп шыққан ТАЛАПКЕР СЫНЫП Ү3ДIГІ атағын алады.
1. Үй тапсырмасы: Қу мысық тақырыбына шығарма жазып келу.
(Жеңімпаз өзіне жол таңдап алады.)
ҮШ жол болады: қызыл - қатесіз жеңіс;
Көк - бір қатемен;
Ақ - екі қатемен.
ІІ. Дүниетану аялдамасы.
Ақ жол - Қандай құстар өздеріне ұя жасамайды?
1. Шағала. 2. Сұрқарлығаш. З. Көкек. 4. Қайра.
КӨК - жол - Оқушылар шеберханада қапаз ұя жасап, оны биік ағаштың күн жақ бетiне қақты. Оқушылардың істегені дұрыс па?
1. Дұрыс. 2. Жоқ, дұрыс емес. З. Жоқ, қапазды ағаштың бетіне қағуға болмайды. Оны
байлау керек.
ҚЫЗЫЛ жол - Қандай құстарға адамдар көктемде ұя жасайды?
1. Ұзақ. 2. Торғай. З. Бозторғай. 4. Қараторғай.
ІІІ. Ойлан - ойлан аялдамасы.
Ақ жол - Солдан оңға оқысан:
Қажет қылсан айтасын,
Оңнан солға оқысан:
Қажет қылсан айтасын. (Керек)
КӨК ЖОЛ - Солдан оңға оқысан:
Сен сыйлайтын тәтеңмiн.
Оңнан солға оқысан:
Сен сыйлайтын тәтенмiн. (АҒА)
ҚЫЗЫЛ ЖОЛ - Солдан оңға оқысан:
Ең мейiрбан жанмын мен.
Оңнан солға оқысан:
Ең мейiрбан жанмын мен. (АНА)
IV. Метаграмма аялдамасы.
АҚ жол - Егер М - дан бастасаң,
Тоғай болар тұрағым.
М - ны алып тастасаң,
Теңiз болып шығамын. (МАРАЛ - АРАЛ)
КӨК ЖОЛ - Егер Ш - дан бастасаң,
Су таситын ыдыспын.
Ш - ны алып тастасаң,
Бiтiремiн бiр істі. (ШЕЛЕК - ЕЛЕК)
ҚЫЗЫЛ ЖОЛ - Егер Х - дан бастасаң,
Сәлемiңдi ап жетемiн.
Х - ны алып тастасан,
Көлiгiн боп кетемін. (ХАТ - АТ)
V. Заблудился звук аялдамасы.
АҚ ЖОЛ - Неизвестно, как случилось,
Только звук - то заблудился:
Заскочил он в чей - то дом.
И хозяйничает в нем.
Закричал охотник о - ой!
Двери гонятся за мной! (Звери)
КӨК - ЖОЛ Куклу выронив из рук
Маша мчится к маме:
Там ползет зеленый лук
С длинными усами. (Жук.)
ҚЫЗЫЛ ЖОЛ - Синеет море перед нами,
Летают майки над волнами. (Чайки.)
VI. Қазақ тiлi аялдамасы.
Тыныс белгiлерiн қойып шық.
АҚ ЖОЛ - Елдiң тұрмысы жақсарды үй сайын электр шамы
жарқырап тұр әр үйде газ плитасы шаңсорғыш
тоңазытқыш бар.
КӨК ЖОЛ - Станция үлкен онда көп қабатты үйлер салынған
колхоз совхоздан келген жолаушылар вокзалда отырады
ҚЫЗЫЛ ЖОЛ - Бiр мың тоғыз жүз он тоғызыншы жыл кыс
басталды қалаларда отын тас көмір мұнай жоқ
ӘДIЛ ҚАЗЫЛАР АЛҚАСЫ ҚОРТЫНДЫЛАЙДЫ.
Сыныптан тыс жұмыстарының түрлері және маңызы туралы
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Айналадағы әлеммен таныстыру сабағында қимылды ойындар арқылы бала белсенділігін арттырудың педагогикалық ерекшелігі
Тізбектелген сабақтар топтамасына бағдарламаның бір модулі қалай және неге енгізілгені туралы рефлексивтік есеп (2000 сөз)
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Қазақ ұлттық өнер университеті
Зияты зақымдалған балалардың өзін - өзі бағалау ерекшеліктері
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҒЫ
Педагогикалық эксперимент түрлері
Фразеология. Фразеологиялық оралым
Он бес одақтас мемлекетке ортақ мерейтой болған Ұлы Жеңіске биыл 72 жыл толғанымен, бұл мерекенің тойланып келе жатқанына 55 жыл
Қаз сәл ойланып тұрып
Мені ойландыратын жайт, осы күндерге қалай жеттік
Физика - оқушылардың ойлану қабілетін қалыптастырып және дамытатын негізгі буын
Адам өсе келе өз болашағы жайлы көп ойланады екен
Жел астында суылдап толқып жатқан бидай алқабынан көзін алмай ойлана қарап тұрған қалпы күн қаққан қараторы бетіне ғана күлкі тепсінді
Шәкәрім Құдайбердіұлы өлеңіАнық пен танықОйлаңыз, ақыл - бiлiм қайда болмақ, Денеде қандай орын - жайда болмақ
Жаңа сабақты бекіту практикалық жұмыстар сәйкестендіру информатикалық диктант Ойлан тап Білім тест
Мұхтар ШахановСаматтың жұбайы Айжанармен жекпе - жекЗамана тұр бөркiн алып ойланып, Сол түнгi ойлар кеттi бiздi қайда алып
Жалғаулардан соң жұрнақ жалғанған сөздер ойлаңдар