Дауысты дыбыстар екі қадам алға шығыңдар

Қай әріптен басталады?
Іс - әрекет кезеңдері
Тәрбиешінің іс - әрекеті
Мотивациялық - қозғаушылық
- Балалар, мен сендерді балық аулауға шақырамын. Өткен дыбыстар мен әріптерді еске түсіру Балалар балық аулау арқылы өткен дыбыстар мен әріптерді, буындарды еске түсіреді.

Ұйымдастырушылық - ізденістік
Балалар, құс қанатының дыбысы естілетін сияқты. Қане, тың тыңдап көрейікші.
Аузына хатқалта тістеген көгершін топқа ұшып кіреді.
- Бізге қонаққа не келді, балалар?
- Ол көгершін не әкелді?
Олай болса, мен сендерге жұмбақ жасырғым кеп тұр. Хат туралы қысқаша айта кету
Аяғы жоқ, қолы жоқ,
Жүрмейтұғын жолы жоқ.
Қане, бәріміз бірге қайталайықшы жұмақтың шешуін: Хат
- Енді зер салып, мұхият тыңдайық: Хат . Сөз басында қандай дыбыс естіліп тұр?
- Ендеше, барлығымыз Х дыбысын бірге айтайық.
- Қалай дыбысталып тұр?
- Иә, дұрыс айтасыңдар.
Енді Кім жылдам? ойынын ойнауға қалай қарайсыңдар?
Ойын шарты: Х дыбысы бар сөз ойлап айтады. Көп сөз құраған балаға жалауша береміз және ол жеңімпаз болады.
Мен сендерді тағы да ойын ойнауға шақырамын. Адасқан әріптер .
Ойын шарты: Мойындарына әріптер ілінген балалар тақта алдында тұрады. Мен бір сөз айтамын. Сендер сол әріптерден сөзді құрап тұруларың керек (құрастырады, оқиды). Үш топқа бөлініп үш сөз жаздырамын: аурухана, кітапхана, хабар.
- Жарайсыңдар балалар!
Ал, енді осы сөздерімізді буынға бөліп көрейікші. Х дыбысы сөздің қай буынында келіп тұр?
- Ой, тамаша! Қандай ақылдысыңдар!
- Дауысты дыбыстар екі қадам алға шығыңдар. Қанша дауысты дыбыс бар екен? Сонша рет орнымызда тұрып секіреміз.
Дауыссыз дыбыстар, сендер нешеусіңдер? Сендер де орындарыңда тұрып секіре қойыңдар. Ал, дауыстылар санап тұрайық.
- Сонымен Х дыбысы дауыстылар қатарында тұр ма, дауыссыздар қатарында тұр ма?
- Иә, демек Х дыбысы дауыссыз дыбыс
- Көгершін
- Хат
Жауабы: Хат
Бәрі бірге: Хат
- Х дыбысы
- Х - аузымыз сәл ашылып тамақтан шығып тұр.
Қуана келіседі.
Хат, Хамит, дәріхана, асхана, т. б.
Өздері әріп таңдап алып, мойындарына іледі, айтылған сөздің жазып шығады.
Аурухана, кітапхана, хабар.
Ау - ру - ха - на, кі - тап - ха - на, ха - бар.
Балалар берілген нұсқау бойынша қимыл жасайды.
Дауыссыздар қатарында

Рефлексиялық - түзетушілік
- Ал енді бәріміз бірге ән салып, көңілімізді көтерейік. Әуенді қайталау.
Ха - хе - хо - ху - хи - хы - ха,
Ма - ме - мо - му - мы - ми - ма,
Жа - же - жо - жу - жы - жи - жа,
Ба - бе - бо - бу - бы - би - ба.
Аяқтау.
Алақай, шығармашылық ойындар кезеңінде Кім епті? ойынын ойнауға уәде беремін.
Оқу құралдарын жинауға көмектесіп жіберіңдерші, балалар. Рахмет, жарайсыңдар!
Балалар көңілдене әуенді қайталайды

Күтілетін нәтижелер:
Біледі: өткен дыбыстарды;
Түсінеді: Х дыбысы бар сөзді ойлап табуды;
Меңгереді: Х дыбысын анық айтып, сөздерге дыбыстық талдау жасауды;



Ұқсас жұмыстар

Морфологиялық жаттығулар
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Балалар дауыстарының теориялық негіздері
Қазақ әліпбиінің жүйелері
Латын әліпбиіне көшу қазаққа не береді?
Жанаса байланысқан сөз тіркестері
Дыбыс сөздің материалы
Тіл дыбыстарының түрлері
Дауысты дыбыстар кестесеі
Қазақ мектептерінің бірінші сыныбында Әліппені оқыту үрдісі
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау