Оқушыда дағды қалыптастыру

Тақырыбы: Сандардың тарихы және санау жүйелері
Мақсат:
Жаңа білім: Сандардың шығу тарихын еске түсіреді. Сан және цифр ұғымын сипаттайды. Санау жүйелерін және санау жүйелерінің түрлерін анықтайды.
Жаңа түсінік: Позициялық және позициялық емес санау жүйелерін айырып таниды. Оларға жататын санау жүйелерін анықтайды.
Қолданым әрекеті: Санау жүйелерінің жазылу ережелерін пайдаланады. Әр жүйедегі сандардың жазылу ерекшеліктерін көрсетеді.
Талдау әрекеті Позициялық санау жүйесіне жататын екілік, сегіздік, ондық, он алтылық санау жүйелерінің байланысын анықтайды.
Шығармашылық әрекет: Жаңа санау жүйесін ойлап табады. Сол жүйенің ерекшеліктерін түсіндіреді.
Бағамдау әрекеті: Әрбір санау жүйесінің ерекшеліктерін салыстыра отырып, олардың маңыздылығын түйіндейді.
Сабақ құрылымы:
І. Ақпарат алмасу (5 мин.).
ІІ. Алғашқы бекіту (10 мин.).
ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (15 мин.).
ІV. Шығармашылық қалыптастыру (10 мин.).
V. Бағамдау - бағалау (5 мин.).
Сабақ типі:
• фронтальді, топтық.
Оқыту әдісі:
• репродуктивті, ішінара ізденушілік.
Мұғалім іс - әрекетінің тәсілі:

• Оқушыларға бағыт - бағдар, қажет болған жағдайда көмек береді. Өз ойларын дамытуға көмектеседі.
Негізгі ұғымдар мен терминдер:
• Санау жүйесі, позициялық, позициялық емес, негіз, цифрлар алфавиті, бірлік жүйе, иероглиф.
Оқушыда дағды қалыптастыру:
• Тақырып бойынша әртүрлі танымдық сұрақтарды шешу, белгілеген мақсатқа қол жеткізу, өзін - өзі дамыту, топпен жұмыс істеу және топ жұмысының нәтижесін көру, өз ойын сынып алдында қорғай білу

1 - слайд
Сандардың шығу тарихы
• Сандар шамамен 1500 жыл бұрын Үндістанда пайда болған
• Әуелі сандар сызықшамен белгіленген
• Ноль санының пайда болуы сандарға революция жасаған
Қарыз , жеткіліксіздік деген ұғымдар теріс сандардың шығуына алып келеді

2 - слайд Сандар және Цифрлар ұғымы
• Сан – мөлшерді сипаттайтын санауда пайдаланатын абстракт нәрсе
• Сандардың мынадай түрлері бар:
• Натурал сандар (Белгісі N)
• Бүтін сандар (Белгісі Z)
• Тиімді сандар (Белгісі Q) (рационал)
• Рабайсыз сандар (Белгісі I) (иррационал)
• Нақты сандар (Белгісі R)
• Терім сандар (Белгісі C) (комплекс)
Сандардың тарихы және санау жүйелері. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

«Биология. Адам және оның денсаулығы» (8-сынып) пәнін оқытуда жеке тұлғаға бағытталған технологияны пайдалану
Еңбек тәрбиесінің мақсат-міндеттері және оның оқушы тұлғасының дамуына ықпалы
Бастауыш сынып оқушылардың өзіндік оқу жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктері
Пәнаралық байланыстың оқушы құзыреттілігін арттырудағы рөлі
Оқыту процесіндегі танымдық іс-әрекеттердің дамуы жайлы
Оқу материалдары және түйсік, маңызы
Информатиканы оқытудағы дидактикалық принциптер
Жоғары сынып оқушыларының психологиялық ерекшеліктерін зерттеу тарихы
Бастауыш сынып оқушыларының танымдық белсенділіктерін арттырудағы ұлттық ойындардың маңызы
МЕКТЕПТЕ ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ САБАҒЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ӘДІСТЕМЕСІ
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Жеке адамды қалыптастыру
Қазақстандағы жер ресурстарын басқарудың казіргі жүйесін қалыптастыру әдіснамасы
Агробизнестiң бәсекелестiк жүйесiн қалыптастыруды
Компанияның қаржылық стратегиясын қалыптастыруда инновацияның рөлі
Бейнелеу өнері арқылы жастардың патриоттық сезімдерін қалыптастыру
Болашақ маман тұлғасының ақпараттық мәдениетін қалыптастыру жолдары
Оқушының ұлттық құндылық қасиеттерін қалыптастыру жолдары