Барлық оқушылар - Өлеңді мәнерлеп оқы
Әдебиеттік оқу 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: Жуынамын күнбе-күн. Кірқоймас
Оқу мақсаты 2. 1. 5. 1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу;
2. 2. 4. 1 - мақал - мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс - салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау;
2. 3. 3. 1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну;
Тілдік мақсат: Тақырып бойынша терминдер: жылға, самаурын, қолжуғыш, сатпақ, кірқоймас, гигиена.
Құндылықтарды дарыту: Ұжымшылдыққа тәрбиелеу, жауапкершілік, сыйластық, өзара түсіністік құндылықтарын қалыптастыру.
Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы: Белсенді әрекеттер барысында техника қауіпсіздігі ережесін сақтау
Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек, дүниетану, қазақ тілі
АКТ қолдану дағдысы: (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз): Дерек көздерімен жұмыс, слайд, кеспе қағаз, оқулық, видиожазба.
Алдыңғы меңгерілген білім: Тазалықты сүйемін
Сабақтың басы
Психологиялық дайындық:
Зейінді сабаққа аудару
Қол ұстасып, өзімізбен де, айналамен де сәлемдесейік.
Айтамыз алғыс қайталап,
Тыңдайды бізді шартарап.
Өмір сүру – бір бақыт.
Дос бола білу – шын бақыт!
Топқа бөлу: түрлі - түсті шарлармен
1 топ: Денсаулық
2 топ: Тазалық
3 топ: Байлық
Үй тапсырмасын пысықтау. (Айтылым)
Топтық жұмыс. Постер қорғау
Тазалық - денсаулық кепілі тақырыбында әр топ постер қорғайды.
Қ Б: бағалау тақташасы
Жаңа сабақ
Миға шабуыл (әдіс) арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.
- Жылт - жылт етеді,
Жылғалардан өтеді. (Су)
- Тазалық деген не?
- Гигиена дегеніміз?
- Тазалықтың қажеттігі не?
- Тазалық сақтау ережелері қандай?
Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы бүгін сабақтың тақырыбын анықтау.
Жаңа жабақтың тақырыбы: Жуынамын күнбе-күн. Кірқоймас.
Тыңдалым
Өлеңді жазбадан тыңдату. Тақырыпқа сәйкес видиожазба тамашалайды
Түсіндірме сөздікпен жұмыс:
Гигиена – денсаулықты сақтау, аурулардан алдын ала сақтану туралы ілім. (Ұ) Үштілділік: Тазалық – чистота - purity
Сабақтың ортасы
1 - тапсырма: Айтылым
Өрмекші әдісі
Оқушылар шеңбер бойлай тұрып денсаулық, тазалық туралы мақал - мәтелдер айтып өрмекші торын жасайды.
Қ Б: Ауызша бағалау. (Керемет, жарайсың, тапқырсың)
2 - тапсырма: Жұптық жұмыс. Жазылым, айтылым
Т әдісі. Сұрақтарға қысқаша жауап жазады
1. Заттардың баладан қашуы. Неліктен?
2. Заттардың қайта оралуы. Неліктен?
Т
Қ Б: Смайликтер арқылы бағалау
Сергіту сәті:
3 - тапсырма:
Саралау әдістері - әрбір оқушының мақсаттарға қол жеткізуіне ықпал етеді.
Барлық оқушылар – Өлеңді мәнерлеп оқы;
Көпшілік оқушылар – Өлеңді мазмұнына қарай екі топқа ажырат;
Кейбір оқушылар – Жеке бас гигиена ережелерін құрастыр;
Дескриптор:
1). Өлеңді мәнерлеп оқиды;
2). Өлеңді екі топқа ажыратады;
3). Ереже құрастырады;
Қ Б: Смайликтер арқылы бағалау
4 - тапсырма: Топтық жұмыс
Жұмбақты шеш
1Жуынып болғанда
Жүреді қолдарда (орамал)
2 Түйістіреді көзіңді көзіңе
Жолықтырады өзіңді өзіңе (айна)
3 Қалтамда жатыр тісі бар
Тістемей – ақ істер ісі бар (тарақ)
4 Қант та емес, ұн да емес.
Ұқсастық бар ептеген.
Тістің бәрін аппақ қып,
Тигізеді септігін. (тіс пастасы)
Басбармақ арқылы бағалау
Мектеп: Т. Рысқұлов атындағы мектеп - лицейі
Мұғалім: Қабланова Жазира
Жуынамын күнбе-күн. Кірқоймас жүктеу
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Көркем шығарма бойынша оқушылармен пікір алмасу
Бастауыш сынып оқушыларының оқу дағдысын қалыптастыру жолдары
Бастауыш сыныпта абай шыгармаларын оқыту
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңі
Бастауыш мектептегі ана тілі
Мектеп бағдарламасында әдеби-терминдердің берілуі
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары
ОҚУ ДАҒДЫСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕРІ
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту