Ұйымдастыру кезеңі - Оқушылармен сәлемдесу

Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы
Қызыл - төбе елді мекені, №2 орта мектебі
Технология пәнінің мұғалімі
Утегенова Жибек Жаналиевна

Сабақтың тақырыбы: Үй печенесі
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды білімділік, біліктілік іс - тәжірибесімен ұштастыра отырып, толық мағлұмат беру. Тағамдардың ерекшелігі мен құндылығын білуге, үй печенесі туралы білімдерін кеңейту.
Дамытушылығы: жеке тапсырмаларды орындау барысында технологияның ретін, талаптарын орындау, оқушылар шығармашылығын дамыту.
Тәрбиелігі: жаңашылдыққа, әдемілікке, дастарқанды әзірлеуге, ұқыптылыққа, тазалыққа жауапкершілікпен қарауға, эстетикалық талғамға баулу, тамақтану мәдениетін сақтауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдісі: сыни тұрғыда ойлау, ынтымақтастықта оқыту, түсіндірмелі сұрақ - жауап.
Сабақтың көрнекілігі: тірек - сызбалар, сурет, журналдар, дастарқан жабдықтары, т. б.
Пәнаралық байланыс: сызу, бейнелеу, тарих, әдебиет, алгебра, геометрия.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
Жаңа сабақ
Сабақты бекіту
Үйге тапсырма

1. Ұйымдастыру кезеңі
- Оқушылармен сәлемдесу.
- Сабаққа қатынасын анықтау.

2. Ұннан жасалған кондитер тағамдарын әзірлеу үшін бір - бірінен рецептурасы, консистенциясы және дайындау тәсілі бойынша ерекшеленетін қамырдың әр түрлісі пайдаланылады. Консистенциясы жағынан қамыр сұйық, дайындау тәсілі бойынша ашытқылы және тұщы болады. Ашытқылы және тұщы қамырлар рецептурасына байланысты тоқаштық және тоқаштық емес болып бөлінеді. Тұщы қамыр үгілмелі, қаттамалы, бисквитті болады. Тағамның әр түрі үшін қамыр белгілі бір рецепт бойынша иленеді.
Үгілмелі қамыр илеуді, жасауды, печенье үлгілерін жасауды және пісіруді үйрету.
Ыдыс - аяқ, құрал - жабдықтар: тостақ, ас қасығы, ас тақтайшасы, металл қалыптар, тәрелкелер, пышақ.
Азық - түлік: ұн - 2, 5 стақан, құмшекер - 1стақан, сары май - 100 г, жұмыртқа 2 дана, тұз, сода.

Сабақты бекіту. Үй печенесі туралы нені үйрендіңдер?
Үйге тапсырма: Үй печенесін әзірлеу



Ұқсас жұмыстар

МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН 9-10 СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Жоғарғы сынып оқушыларына тренингтерді қолдану арқылы қарым-қатынастарын жақсарту
Модульдік оқыту технологиясының негізі - жеке тұлғаға
Физиканы оқыту әдістемесінің негізгі қызметтері
Қашықтықтан оқытуда қолданатын формалар мен әдістер
Сыныптан және мектептен тыс психологиялық жұмыстар
Бастауыш сыныпта сыныптан тыс жұмысты ұйымдастыру жолдары
Еңбегіңе қарай өнбегі
Суицид және Суицидтік мінез құлықты нактылау
Тест Адамға еңбектің пайдасы
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру
Аймақтық экономиканың дамуындағы кәсіпорындарда қаржылық жоспарлауды ұйымдастыру (ЖШС «ГЕРМЕС»)