Оқушылардың өткен сабақтар бойынша алған білімдерін тексеру

Сабақтың тақырыбы: Қайталау.
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік: Оқушылардың өткен сабақтар бойынша алған білімдерін тексеру.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, іскерлік дағдыларын, пәнге деген қызығушылығын арттыру. Топпен жұмыс істей білуге дағдыландыру.
3. Тәрбиелілік: Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еңбекқорлыққа, тапқырлыққа, алғырлыққа тәрбиелеу.

Сабақ түрі: Қайталау сабағы
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, көрнекілік, СКТ
Көрнекілігі: интерактивті тақта, топтамалар.

Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Білімдерін жан - жақты тексеру.
ІҮ. Сабақты бекіту.
Ү. Үйге тапсырма.

І. Ұйымдастыру кезеңі
а) сәлемдесу
ә) түгендеу
б) сабаққа даярлау
в) керекті құрал - жабдықтарын түгендеу
г) зейінін сабаққа аудару

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
№3, 91 бет Қатені тап және түзет.
3+2= 4 5 8 - 2=5 6 10 - 2= 7 8 4 - 2= 1 2

ІІІ. Білімдерін жан - жақты тексеру.
№1, 92 бет. Оқы. Есептерді салыстыр және шығар.

а) 6 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді. Тағы 2 бала келді. Барлығы неше бала болды?
б) 8 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді. 2 бала үйіне кетті. Неше бала қалды?

Сұрақтар қою: І - топ: - Бірінші есепте не туралы айтылған?
- Есепте төбешікте сырғанап жүрген балалар туралы айтылған.
- Қанша бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді?
- 6 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді.
- Сырғанаққа тағы неше бала келді?
- Сырғанаққа 2 бала келді.
- Есепте нені сұрап тұр?
- Барлығы неше бала болғанын сұрап тұр.

Дәптермен жұмыс.
Болды - 6 бала
Келді - 2
Барлығы -? бала
Шешуі: 6+2=8
Жауабы: 8 бала.

ІІ - топ: - Екінші есепте не туралы айтылған?
- Есепте төбешікте сырғанап жүрген балалар туралы айтылған.
- Қанша бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді?
- 8 бала төбешіктен шанамен сырғанап жүр еді.
- Неше бала үйіне кетті?
- 2 бала үйіне кетті.
- Есепте нені сұрап тұр?
- Неше бала қалғанын сұрап тұр.
Болды - 8 б.
Кетті - 2 б.
Қалды -? бала
Шешуі: 8 - 2=6
Жауабы: 6 бала қалды.

№3. 93 бет. Бір бағанға тура, ал екінші бағанға тура емес теңсіздіктерді жаз.
76
63
4



Ұқсас жұмыстар

Сабақ оқытудың негізгі формалары
Сабақтың типтері және құрылымы
Ана тілі сабақтарында бекіту кезеңі
Сабақтың мақсатын анықтау
Оқушылардың жаңа білімді игеру сабақтары
Сабақты ұйымдастыру үдерісі
Сабақтың түрлері және оның дидактикалық құрылымы
Оқыту заңдылықтары
Қайталау сабағының құрылымы
География пәнінің сабақтары
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Кәсіпорынның өндіріске, өнімді сатуға жұмсалған және басқа да шығындары
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау