Ауыз әдебиеті сөзіне асосация жазу
С. Аманбайұлы атындағы орта мектептің
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Саякова Нургул
Тақырыбы:
1. Батырлар жыры
2. Ғ. Мүсірепов Боранды түнде әңгімесі.
Тақырыбы: Батырлар жыры
Мақсаты: Батырлар жырын оқыту арқылы ұлттық салт - дәстүрді, әдебиеті мен мәдениетін, ұлттық құндылықтар ретінде бағалауға үйрету.
Идея: Өткеннің тағлымынан, өзгенің қателігінен сабақ ала отырып, Мәңгілік Ел жасаймыз! (Н. Ә. Назарбаев)
Ұйымдастыру Оқушылардың назарын сабақ мақсатына аудару
Психологиялық дайындық.
Топпен бірге Алтын ереже жасау.
Үй тапсырмасын сұрау Халық ауыз әдебиеті сөзіне топтастыру жасаймыз.
1. Халық ауыз әдебиеті бізге қалай жетті?
2. Ауыз әдебиеті сөзіне асосация жазу.
3. Өздері оқыған әдеби туындылар туралы пікір алмасу.
Жаңа тақырыпты шығару
Бейнефильмдер арқылы
батырлар жыры
Балық қаңқасы әдісі
Ашық сұрақтар:
1. Неге бұл бейнефильмді тамашаладық?
2. Мазмұны не туралы екен?
3. Ескерткіштерді кімдер және қашан зерттепті?
Толық нұсқасын жүктеу
Толық нұсқасын жүктеу
Сөзді әріптен бұтарлау
Мектеп жасына дейінгі баланың тілін жаңылтпаштар айтуда тілін дамыту
Тіл-адамның адамдық белгісінің зоры
«Әдебиеттік оқу» құралының құрылымы мен құрылысы
Ахмет Байтұрсынов әдебиет әлемінде
Айтыс өнері
Жүсіпбек Шайхисламұлының әдеби мұрасы
Тіл дамыту әдістемесі ғылыми зерттеу әдістері
Бастауыш сыныпта көркем шығарманы оқыту әдістерін диагностикалау критерийлерін тұжырымдау
Қазақ тілі сабақтарында сын тұрғысынан ойлау стратегияларын қолдану
Спандияр Көпеев және балалар әдебиеті
Ежелгі Грек музыка әдебиеті
ЕЖЕЛГІ ДӘУІР ӘДЕБИЕТІ
Дәрігер бөлмесі мен ауыз қуысы гигиенасының бұрышының ұйымдастырылуы.
Мұқан Иманжановтың балалар әдебиетіне қосқаны
Қайта өрлеу дәуіріндегі итальян әдебиеті
СӘКЕН БАЛАЛАР ӘДЕБИЕТІНІҢ НЕГІЗІН САЛУШЫ
Сапарғали Бегалин – балалар жазушысы
Алашорда және қазақ әдебиеті
Салт - дәстүр және ауыз әдебиеті