Геометриялық пішіндерден құрастыр
Тақырыбы: Аспанға саяхат
Мақсаты: Балалардың жыл бойғы білімдерін қорытындылай отырып, сандар, геометриялық пішіндер жайлы, ертегілер, ертегі кейіпкерлері туралы білімдерін қорытындылау. Логикалық ойлау қабілетін, ақыл – ой белсенділігін арттыру, берілген тапсырманы өздігінен орындауға, өз ойын еркін айта білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Геометриялық пішіндер, ертегі кейіпкерлерінің суреттері, айырмашылығын табуға арналған күн мен түннің суреті.
І. Мотивациялық – қозғаушы:
Шаттық шеңбер:
Табиғатым тамаша,
Көз тоймайды қараса.
Жүрейікші жараса.
Сәлем саған Жер – Ана!
Сәлем саған нұрлы күн!
Аман – есен болайық,
Бейбітшілік қалайық.
ІІ. Ұйымдастыру - ізденушілік:
Тәрбиеші: Балалар, аспан әлемі сендерді қонаққа шақырады. Бүгін айдың туған күні екен. Айға немен барамыз?
- Зымыранмен.
Дидактикалық ойын: Геометриялық пішіндерден құрастыр .
Геометриялық пішіндерден зымыранды құрастырады.
Тәрбиеші: Зымыранға отырайық, тез арада айға ұшып барайық. (зымыранның ұшқан дауысы шығады.)
Аспанға саяхат.(көздерін жұмып, ұшып, аспан әлеміне келеді)
Аспан әлемінде балаларды Ай қарсы алады:
Ай: Аспан әлеміне қош келдіңдер, балалар!
Тәрбиеші: Аспан әлемінде нелер болады?
Балалар: Жұлдыз, күн, бұлт, ай.
Тәрбиеші: Ай, туған күнің құтты болсын. Ал, жұлдыздар қайда кеткен?
Ай: Рахмет балалар, бүгін менің туған күнім. Менің достарым жұлдыздар сендерден қорқып, жасырынып қалды. Ол үшін ойын ойнап, тапсырмаларды орындасаңдар жұлдыздар қайта шығады.
1 - тапсырма.
Дидактикалық ойын: Жұбын тап
Ертегінің кейіпкерлерін тауып, қай ертегі екенін атайды.
2 - тапсырма.
Санамақ:
Бір дегенім - баспақ,
Бұзауы жүр бастап.
Екі дегенім - ешкі,
Ешкі қойдан есті.
Үш дегенім - үйрек,
Жем бер, қолға үйрет.
Төрт дегенім - тайлақ,
Тайлақты қой байлап.
Бес дегенім - бие,
Құлынына ие.
3 - тапсырма.
Дидактикалық ойын: Айырмашылығын тап .
Сергіту сәті: Күн ұйықтайды (қимыл - қозғалыспен)
Күн ұйықтайды,
Күн оянады.
Жел соқты, қатты жел соқты.
Жаңбыр жауды,
Бұлт түнерді,
Найзағай шатырлады.
Күн ашылды, жел басылды.
Жеке жұмыс. (заттың санын анықтау)
Қимылдық ойын: Күн мен түн
Тапсырмаларды орындаған сайын жұлдыздар бір - бірден жарқырап шығады.
Тәрбиеші: Жұлдыздарға арнап кім тақпақ айтады?
Жұлдыздар
Жұлдыз көкте мүлде көп,
Жарқырайды түнде кеп.
Қызығамыз, қараймыз,
Кереметке балаймыз.
Бірақ әлі баламыз,
Өссек, ұшып барамыз.
Айға арнап Айгөлек әнін айтып билейді.
Ай рахметін айтып: Жұлдыздай жарқырап жүріңдер! - деп, әр балаға түрлі - түсті жұлдыздар береді.
ІІІ. Рефлексивті – түзету.
Зымыранға мініп оралу.
Дидактикалық ойындар пайдасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың құрылыс ойындары. Дидактикалық ойындар - оқыту құралы
Мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық түсініктерін дамытуда дидактикалық ойындарды қолдану
Ойын мектеп жасына дейінгі баланың басты іс-әрекеті
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойының дамуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным процестеріне талдау беруге көшелік
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Болашақтағы мектеп психологы, арманыңды іске асыр!
Ересек балаларды геометриялық пішінмен таныстыру әдістемесі
Арифметикалық және геометриялық прогрессия туралы
Арифметикалық және геометриялық прогрессия
ҚУРАСТЫРУШЫДАН
Бастауыштары есімдіктердің әр түрінен болатын Менің курстас жолдастарым тақырыбында шағын әңгіме құрастырыңыз
Махмұд Қашқари (толық аты - жөні Махмұд ибн Әл - Құсайын ибн Мұхаммед) (1029 - 1101) - түркі тілдерінің тұңғыш сөздігін құрастырушы, энциклопедист - ғалым, атақты Диуани луғат - ат - түрік еңбегінің авторы
Сөздерден сөйлем құрастырып айт
Демалыс күні серуенде тақырыбында шағын әңгіме құрастырыңыз
Қазақстанда жұмыс істеп жатқан халықаралық ұйымдардан сұхбат алу үшін анкета құрастыру
Резервуарларды құрастыру технологиясы
Салалас құрмаластың әр түрін қатыстырып Наурыз мейрамы тақырыбында шағын әңгіме құрастырыңыз