Төрешілердің сөзін тыңдау

Мақсаты: Оқушылардың танымдық, шығармашылық, эстетикалық талғамын, шеберлігін дамыту. Өнерге деген қызығушылығын арттыру, өнерге баулу.

Сайыс барысы: Жүргізуші: Қыздарымыз сүйкімді болсын деп,
Өнер білімге икемді болсын деп,
Жақсы жолды таңдайық
Жамандық тәлім алмайық,
Жаңалайық, жалғайық,
Ары адал, жаны жаз,
Аруларды қолдайық. – деп Ал, кәне қыздар сайысын бастаймыз. Армысыздар, құрметті ұстаздар мен оқушылар! Бұл сайысқа 6сыныптың өнерлі қыздары өз өнерлерін көрсетуге келіп отыр.
Жол сілтеген биікке ұстаздарым,
Іштеріңнен шығар әлі талай дарын.
Әділдікті ең алға мақсат еткен.
Таныстырам әділ қазы алқаларын.

I кезең Сәлем сөздің атасы Әр топ атымен, ұранымен таныстырады.
II кезең Өнерлі қыздар Бұл бөлімде әр топ өз өнерлерін ортаға салады.
Ал кімнің өнері бар қаншалықты,
Би билеп, ал біреулер ән салады.

III кезең Аспазшы қыздар Тіл үйірген балдайды,
Жемістерді таңдайды,
5 - мин Неше түрлі салатты
Қыздарымыз таңдайды. Әр топтан бір оқушы салат дайындайды.
Сіздерді тамашалайтындарыңыз бишілер тобының өнері.

IY кезең Сен білесі бе Тағамның түрлерін, пісірілу жолдарын айту, қорғау.

Y кезең Арманшыл қыздар Әр топ қыздары өздерінің сән үлгілерін көрсетеді.

YI кезең Шебер көп жерде - өнер көп Өнер, білім, өнеге туған дарын,
Өнерліге өз басым таң қаламын.
Топ мүшелері өз өнерлерін ортаға салады. (картоп аршу, тиек қадау, жемістерді ыдысқа сәндеп салу, нанды жаймалау)

YII кезең Жеті жұмбақ
Ал, кәнеки, қыздар ойнайық,
Ойнайық та, ойлайық,
қандай жұмбақ болса да,
Шешпей оны қоймайық.- дегендей жұмбақ шешіп көрейік.

1. Құрғақ жерде сақтайсың
Онсыз тамақ татпайсың. (тұз)

2. Дәмді - дәмді тағамдарды жинайды,
Қонақтарды көңілдене сыйлайды. (дастархан)

3. Екі семсер айқасқан,
Оқта - текте шайқасқан.(қайшы)

4. Ұзын терек саясы жоқ.(жол)

Бел бүкір, алысқа түкір.(мылтық)

Өзі көзі, көзі өзі.( күн)
Басып озып құсты,
Қанатын қақпай ұшты.( Ұшақ)
1. Белый зайчик
По чёрному полю Прыгает (Мел)
2. Вот гора, а у горы
Две глубокие норы (нос)

Брат с братом через гору живут,
а один другого не видит. (глаза)

Сама пёстрая, ест зеленое, даёт белое (корова)

Из горячего колодца
Через нос водица льётся (чайник)

Глазищи, усищи
Когтищи, хвостище,
А моется всех чище (кот)

Серый, зубастый, по полям рыщет, телят, ягнят ищет. (волк)

YIII кезең Кім тапқыр Сурет көрсетіп ондағы бейнені табу. (Әр топқа екі сурет көрсету)
IX кезең Қорытынды. Төрешілердің сөзін тыңдау.



Ұқсас жұмыстар

Қазақстан Республикасының сот билігі
СПОРТ ЖУРНАЛИСТИКАСЫ
Төрелік шешім
БИЛІКТІ БӨЛУ ТЕОРИЯЛАРЫ ЖӘНЕ СОТ БИЛІГІ
Мәредегі төрешілер бригадасының жұмыс әдістері
Тоғызқұмалақтағы отау атаулары
Ұлттық спортты оқыту, үйрету әдістемелері
Аралық соттардың құзыретін шектеу
Төрелік талқылау
Футбол ойыны туралы
Грамматикалық жағынан қарасақ, жолдау сөзінің түбірі жол
Кісінің сөзін
Махамбет өлеңі - қазақ сөзінің қайталанбас құдіреті
Әбілқайырға ханға дейін Кіші жүздің сөзін ұстаған қазақтың биі
Бас - аяғы үш - ақ әріптен құралған ана сөзінің мағынасы түсінген адамға түпсіз теңізден терең, жеті қат аспаннан да биік, мөлдір судан да таза
Қыз жігіттің сөзіне сыңғырлай күлді
Дубровский оның сөзін бөліп
Шекарашы сөзінің түбірін тап
Директор мырза сөзін жалғастырып
Қайдағы бір Құмырсқаның сөзіне сеніп, алтын уақытымды босқа кетіргенімді айтсайшы