Сабақтың түрі. Сабақтың әдісі

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: сақтар туралы деректер, олардың қоныстануы, әлеуметтік жіктелуі, шаруашылығы,
тұрмыс жайлы толық мағлұмат беру.
Дамытушылық: Оқушылардың тақырып білім деңгейін байқауға есте сақтауға, өз ойын ашық,
ерін, жеткізе білуге қосымша ізденуі.
Тәрбиелік: Отанын шексіз сүюге елін, жерін қастерлей білуге, ұлтжандылық тәрбиелей білу.

3. Сабақтың жоспары:
Ойындар әлеміне саяхат
1. шежірелі тал,
2. балықтар ойыны
3. жұлдызды сәт
4. хронология

4. Сабақтың түрі: Қайталау пысықтау сабағы.
5. Сабақтың әдісі: Топтық жұмыс, ойындар, тесттер, картамен жұмыс.
6. Сабақтың көрнекілігі: Қазақстан және дүние жүзі картасы, слайд, тест, суреттер.
7. Пәнаралық байланыс: Әдебиет
8. Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеру.
ІІ Үй тапсырмасын сұрау:
Сабақта сыныпты 3 қатар бойынша жүргіземіз, яғни 3 топқа бөлеміз:
1) жауынгер сарбаз 2) малшылар, егіншілер 3) абыздар

1. Шежірелі тал:
Әрбір ұрпақтың өз шежіресі болады. Сол секілді бұл талдың өз шежіресі болады. Бұл тал жеміс салу үшін, алманың артындағы сұрақтарға жауап берілсе ол алманы талға ілуге болады, яғни өсіп жеміс салады. Егерде жауап бере алмаса, жеміс салмайды.
2. Балықтар ойыны:
Алдымызда плакатта судың толқындары. Су толқындарын өмірге теңеуге болады, бір шетте қалтада балықтар салулы, олар уақыт сәтін күтуде. Егерде балалар балықтың артындағы сұрақтарға жауап бере алмаса, мақсатсыз жағада қалып қояды.
3. Жұлдызды сәт:
Ертедегі адамдар рулар, тайпалар діни - сенім, нанымдарға сенген, жұлдызды қасиетті деп санаған. Сол себепті бұл ойынның да мағынасы өте күшті, егерде сұрақтарға дұрыс жауап бере білсе жұлдызы жанғаны, егерде жауапты бере алмаса, үмітінің аздығы байқалады.
4. Хронология:
Әрбір адамзат өз тарихын терең білуі керек. Хронология бойынша өткен тарихты еске түсіре отырып бастапқы сөздер, балалар аяқтауы қажет. Егерде аяқтай алмай қалса, тарихты әліде жете білмегендігіміз.
5. Шығармашылық жұмыстарды көрсете білу:
Қыркүйек басталғалы балаларға тапсырмалар берілген баланың сабақ барысында біз соны тақырыптың жоспарын құрадық, үйрендік, оны толықтырып жаза білуге үйреттім және сонымен қатар, балалар шама шарқынша сол тақырыпқа сай қол - өнер бұйымдарын жасады. Бұл теориялық білімді практикамен ұштастыра білуді, сезініп, үйрене бастады.

6. Қорытындылау:
Қорытындылай келе 6в сыныбындағы қайталау сабақтарымыз сабақ барысында қалыптастырған. Біліміміз, әдістеріміз, ойлау қабілетіміз материалдық, рухани мәдениеттерімізді ұштастыра білдік деп ойлаймыз.

7. Бағалау:
Оны да үш түрлі фигура арқылы 5 - 4 - 3 - бағалануы сабақтың соңында жинақтап алып, кім қандай баға алғандығын журналға қоямыз.

8. Үйге тапсырма:
Сақтар туралы әліде болса қазақ ғалымдарының зерттеулері туралы тереңірек іздене білуі.



Ұқсас жұмыстар

9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
6-сынып. ежелгі дүние тарихынан дәрістер
Оқытуды ұйымдастырудың түрлері туралы
Дәрілік өсімдіктерге жалпы сипаттама
Мәтіндік тапсырмалар арқылы оқушылардың оқылым, жазылым, тыңдалым әрекеттерін дамыту
Компьютердің программалық жабдықтары
1-4 сыныптардағы еңбекке баулудың мазмұны мен мақсаты
Сабақ оқытудың негізгі түрі, қазіргі сабақтың құрылымы
Есептеу құрылғылары және машиналар
Мектепте қазақ тілін бастауыш сыныптарда оқытудың өзіндік ерекшелігін қарастыру
Ерекше қорғалатын табиғи территориялар экотуризм дамуы Ақсу-Жабағлы қорығы
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
Талдықорған өңіріндегі тарихи – археологиялық туризмді дамыту мүмкіндіктері
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Дәстүрден тыс сабақ өту әдісі
Азаматтық іс жүргізу құқықғының пәні, әдісі, жүйесі мен қағидаттары.
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Туризм дамуының экологиялық жағдайларға теріс әсері